Tältä unelmanainen EI näytä
Unelmanaisella ei ole lyhyttä siilitukkaa eikä hänellä ole hölskyvää selluliittipeppua, mikä näyttää todella rumalta stringien kanssa.
Kommentit (32)
Tatuoinnit naisella on tuen off, ei mahda mitään...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:31"]Näyttää ihan minun kropaltani :)
Ei haittaa vaikka en ap:n ihannenaisen kriteereitä täytä. Ei täytä ap:aan minun ihannemieheni kriteereitä.
[/quote]
*Kuola valuu*
Mies
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:18"]
Olen kateellinen tuosta lihomistyypistä, missä vatsa suht litteä, ja pyllyssä ja lanteilla on pyöreyttä. Itsellä kaikki ylimääräinen kertyy mahaan, ja tissit silti pienet :(
[/quote]
Niinpä, perinteisesti lihovilla olisi kolmatta vatsamakkaraa pinossa...
Toihan on superkaunis kasvoista, siksi sille sopiikin tuollainen kampaus. Kroppa on aika muhkea, ei mun makuun, mutta kuuluisille räppäreille tuo on ainakin kelvannut :)
Ihan komea nainenhan tuo on. Varmasti tuolle on ottajia.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 10:08"]http://www.bellanaija.com/2015/01/22/instagram-user-dedicates-new-account-to-exposing-amber-rose-her-love-of-photoshop/
:D
[/quote]
Jep jep! Näin kansalaisia huijataan! O_o
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 23:49"]Täällä on ollut ketjuja siitä, miltä unelmanainen näyttää. Miksei saa olla ketjua siitä, miltä unelmanainen ei näytä? Ö_ö Ap
[/quote]
Saa olla, onko joku sanonut ettei saisi olla?
Amber Rose on upea. En itse haluaisi olla ihan noin isokokoinen, mutta kroppa on täydellinen. Hiuksistakaan en tykkäisi itselleni, mutta siili naisella on aina älyttömän rohkea ja siitä pisteet!
N21
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:18"]
Olen kateellinen tuosta lihomistyypistä, missä vatsa suht litteä, ja pyllyssä ja lanteilla on pyöreyttä. Itsellä kaikki ylimääräinen kertyy mahaan, ja tissit silti pienet :(
[/quote]
Eiköhän tuo ole käynyt rasvaimussa. On hyvin hyvin harvinaista kerätä noin paljoa massaa vain pyllyyn ja reisiin, ja pysyä silti vatsasta täysin timminä. Etenkin kun kropasta näkee ettei juuri liikuntaa ole harrastettu, niin en usko että on luomu vatsa (eikä välttämättä luomupyllykään).
Tuo kroppa on ku tehty pantavaksi. 9/10
Näyttää ihan minun kropaltani :)
Ei haittaa vaikka en ap:n ihannenaisen kriteereitä täytä. Ei täytä ap:aan minun ihannemieheni kriteereitä.