Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvis/pahis -leikit, haluaako lapsesi olla hyvis vai pahis leikeissä?

Vierailija
14.04.2015 |

Kysymys tulikin esiin otsikossa. Poikani on tähän asti leikkinyt hyvistä, nyt haluaa olla näissä leikeissä pahis, ikää 7v. Tiedän, että nämä leikit johtuvat moraalikäsityksen opettelusta, mietin vaan, miksi on nyt "vaihtanut puolta".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän leikeissä lapsena oltiin enemmän hyviksiä, tosin cooleja sellaisia. Indiana Jones ja Prätkähiiret -tyyliin pelasteltiin tyttöjä, etsittiin aarteita ja taisteltiin pahiksia vastaan. Ja intiaanit oli aina hyviksiä verrattuna länkkäreihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me ekalla leikimme välkät poliisia ja rosvoa, saimme tehdä töitä tyttöjen kanssa, ettei aina tarvinnut olla poliiseja.

Ehkä tuo on joku pahisteluikä pojilla

Vierailija
4/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikin aina pahista. Pahikset on usein mielenkiintoisempia ja syvempiä hahmoja kuin hyvikset. Tosin nykyään suunnittelen, luon ja pelaan tasaisesti molemmilla, suosikkini ovat paladin-tyyppinen, jalomielinen parantajaritari ja alhainen, päivänvaloa karttava varas.

Vierailija
5/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:20"]

Itse leikin aina pahista. Pahikset on usein mielenkiintoisempia ja syvempiä hahmoja kuin hyvikset. Tosin nykyään suunnittelen, luon ja pelaan tasaisesti molemmilla, suosikkini ovat paladin-tyyppinen, jalomielinen parantajaritari ja alhainen, päivänvaloa karttava varas.

[/quote]

Tykkäätkö roolipeleistä?

Vierailija
6/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:20"]

[/quote]

Tykkäätkö roolipeleistä?

[/quote]

Rakastan niitä! :)

Vierailija
7/7 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 9 vuotiaat tyttöni haluavat olla hyviksiä. Leikitkin on kilttejä kun olen heidän huomaamattaan seurannut. Ihme.. :D