Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiskampaajat eivät auta hiusten kasvattamisessa vaan vain lyhentämisessä?...

Vierailija
16.12.2021 |

Moni suomalainen nainen haaveilee pitkistä hiuksista, mutta kasvattaminen voi olla osalle suomalaisnaisista haasteellista. Ihmettelen, miksi todella harva suomalaista kampaaja on löytänyt tässä minkäänlaista markkinarakoa. Miksi muka ainoa ratkaisu haasteellisesti kasvavaan tukkaan on leikata se mahdollisimman lyhyeksi? Tottakai se on sallittua ja yksi ratkaisu sekin, mutta löytyyhän niitäkin naisia jotka haaveilevat pitkistä hiuksista. Olisihan tähän nyt moniakin apukeinoja olemassa. Hiusten kasvattaminen on taitolaji ravitsemuksellisine pointseineen, ehkä lisäravinteineen ja hiustenhoitoaineineen. Heikon hiuslaadun kanssa se vaatii ehkä enemmän mutta on kuitenkin mahdollista saavuttaa parempia tuloksia, kun osaa homman. On erikoista, jos yksikään yrittäjä ei halua vastata tähän asiakkaiden toiveeseen toisin kuin kaikilla muilla elämänalueilla. Mikä estää kampaajia myöskin myymästä hiustenpidennyksiä ja opastamassa niiden hoidossa ja käytössä?..

Kommentit (411)

Vierailija
281/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 kertaa kasvattanut hiukset vyötärö tai lantiopituuteen. Nyt hiukset on vyötäröllä ja ajattelin kohta leikata ne.

Tärkein on ettei leikkaa hiuksia, tai jos leikkaa, tekee sen kasvatuksen alussa.

Itse hieron öljyä hiuksiin ainakin kerran viikossa ja annan vaikuttaa useamman tunnin. Sen jälkeen shampootan ja laitan hoitoainetta. Saunassa käynnin aikana pidän hoitoainetta tai naamiota.

Pesen päänahan heti kun se tuntuu likaiselta. Jos en halua pestä koko tukkaa, laitan hiukset palmikolle ja pesen vain päänahan.

Hiukset kampaan joka pesupäivä, en aina kaikkina välipäivinä. Jos on pakkotilanne kammata hiukset, käytän selvittävää hoitosuihketta

Vierailija
282/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä hiukset kasvavat tosi nopeasti. Mulla on ollut tosi lyhyt hiusmalli jo  useamman vuoden. Ärsyttää, kun niitä hiuksia on pakko leikata joka kuukausi, että pysyy mallissaan. Viime kesänä olin leikkaamatta hiuksia 3kk. ei vaan ollut muka aikaa mennä sinne kampaajalle. Tänä aikana lyhyestä sileästä tukastani kasvoi jo kammottava "karvalakki". Hiuksia joutuu myös ohentamaan joka kampaamo käynnillä, koska niitä on runsaasti ja kampaus ei asetu siististi. Ottaisin paljon mieluummin sellaisen hitaammin kasvavan tukan. 

Kannattaa opetella itse leikkaamaan. Niska on lyhyessä vaikea itse, mutta kyllä sekin onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kampaajani näyttää aina sormin ennen leikkaamista että leikkaisin tämän verran, onko ok? Ei tule mitään epäselvyyttä paljonko leikataan ja siihen olen ollut tyytyväinen. Minulla on vyötäröpituiset hiukset ja niitä tasataan pari kertaa vuodessa.

Mihin en ole tyytyväinen on hiusten raastaminen pesun jälkeen. Kun tämänpituiset, luonnonkiharat, vaalennetut hiukset pestään siinä pienessä altaassa niin totta hitossa ne menevät takkuun ja tuntuu että kampaaja raastaa aina hirveän määrän hiuksia irti setviessään niitä. Itse pesen hiukset pää alaspäin niin että latvat roikkuvat suorina, kuivaan mikrokuituturbaanilla ja laitan jätettävää hoitoainetta ja hiusöljyä ennen selvittelyä.

Vierailija
284/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks asia mitä oon ihmetelly et miten Priorinilla voi olla niiiiiin hyvät arviot jossain apteekin verkkosivuilla, onko se vaan niin hyvin brändätty vai mitä ihmettä niihin on uutettu? En siis kyseenalaista ylipäätään lisäravinteita, koska jos ruokavalio ei oo tarpeeksi monipuolinen ja jää puutetta vaikka biotiinista, niin tottakai se auttaa pitkällä aikavälillä. Mutta Priorin, miten ne voi olla niin suosittuja?  Oon tutkinut asiaa ja niissä on tosi pienet pitoisuudet vaikuttavia ainesosia, siis yksi pienin biotiini-pitoisuus mitä oon nähnyt ja sen lisäks jotain vehnänalkioöljyä ja hirssiä. Luulisi että samat määrät näitä aineita tulisi helposti ravinnosta, ja vaikea kuvitella että niin monella ihmisellä on just Priorin-kapselin kokoinen vaje rasvoissa, proteiineissa ja biotiinissa, että juuri ne jeesaa. Onko se kuviteltua vai maahantuojatko siellä ylistää? isoin pitoisuus tuotteessa näytti olevan lähinnä euroissa, eli tuotteen hinnassa... 

Ei maahantuoja vaan Miika Nousiainen. Se on jotenkin niin koomista, kun se siinä Pitääkö olla huolissaan -ohjelmassa aina otti sen Priorin mainoksen mukaan johonkin kommenttiinsa. Itselläni kun lähti hiuksia synnytyksen jälkeen, päätin sen takia kokeilla, ja hiusten runsas lähtö onkin loppunut. Tuskin ne auttaa jos ei ole puutoksia, mulla varmaan oli.

Ai Hakaniemen puuduttaja, olisihan pitänyt arvata! :D Miikalla kyllä on upeat kutrit. Ja monesta ketjusta ja arviointisivulta olen lukenut samaa, mitä säkin kerrot - ja aina juuri Priorin, eikä ne joissa on enemmän biotiinia. No, toivottavasti tää halvempikin merkki tekee vähintään saman, luulisin että mullakin saattaa olla puutosta siitä. Luulisi että nääkin jeesaa, jos ainesosaluetteloa on uskominen. Mutta huippua että sulla auttoi <3

Vierailija
285/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulfaatti automaattisesti jotenkin huono hiuksille? Mulla on luonnostaan sileä, kiiltävä mutta ei kauheen paksu tukka, ja tykkään että omat hiukset näyttää kivemmalta kun pesee tuuheuttavilla shampoilla. Oon käsittänyt että juurikin se pesevä ja tuuheuden antava aine olisi se sulfaatti. Onko siitä jotain haittaa, jos ei ole kuivat hiukset tai kiharat? Silikonin olen todennut itselleni ainakin turhaksi, kun kiiltää muutenkin, mutta monesti sulfaatittomat mitä olen kokeillut eivät ole pesseet. Ja jostain syystä vaikea löytää myös hajusteeton ja sulfaatiton..

Vierailija
286/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulfaatti automaattisesti jotenkin huono hiuksille? Mulla on luonnostaan sileä, kiiltävä mutta ei kauheen paksu tukka, ja tykkään että omat hiukset näyttää kivemmalta kun pesee tuuheuttavilla shampoilla. Oon käsittänyt että juurikin se pesevä ja tuuheuden antava aine olisi se sulfaatti. Onko siitä jotain haittaa, jos ei ole kuivat hiukset tai kiharat? Silikonin olen todennut itselleni ainakin turhaksi, kun kiiltää muutenkin, mutta monesti sulfaatittomat mitä olen kokeillut eivät ole pesseet. Ja jostain syystä vaikea löytää myös hajusteeton ja sulfaatiton..

Ei se omien kokemuksieni mukaan ole huonompi. Riippuu kai hiuslaadusta. Mulla on paljon suoraa, ohutta hiusta mutta se on vahvaa eikä kuivu tai haaroitu.

Palasin sulfaattipesuun ja silikoneihin vuosien luomu- ja cg- hurahduksen jälkeen, eikä hius kärsi. Päin vastoin, pesuväli piteni ja hius kasvaa hyvin. Pitkä hius on näillä pestessä paljon tuuheampi, mikä vähentää muotoilun ja aineiden käyttöä.

En vaan löytänyt sls-vapaista tarpeeksi pesevää shampoota, mikä jopa aiheutti hiustenlähtöä ja pahaa hajua päänahkaan, vaikka pesin päivittäin. Ei ne luomuhoitoaineetkaan mitenkään hoitaneet, lähmäsivät vain öljyiseksi. Mieheni pitkille, kiharammille hiuksille kyseiset aineet sopivat täysin.

Tuli niin onnellinen olo vuosien taistelun jälkeen, kun palasin itselleni sopivien tuotteiden pariin. Syön tosi terveellisesti ja keskityn hoitamaan hiuksiani sisältä päin.

Vierailija
287/411 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiusten kasvattajan tarvitse kampaajalla käydä. Tai korkeintaan värjäämässä jos haluaa, mutta sitten pitää sanoa että ei leikata, ainoastaan värjätään. Minä en ole käynyt kampaajalla yli seitsemään vuoteen ja hiukset ovat melkein takapuoleen asti, vahvat ja hyväkuntoiset. En ymmärrä mitä varten siellä pitäisi käydä? Outoa myös kun kuulee väitettä, että "jos haluaa kasvattaa hiuksia niin niitä pitää leikata säännöllisin väliajoin". No ei todellakaan pidä. Hius kasvaa ehkä 1-2 cm kuussa, jos käydään aina parin kuukauden välein nippasemassa se 3-4 senttiä pois niin siinähän leikataan ihan kaikki kasvu. Ei niin mitään järkeä. Itse leikkaan itse kuivimmat latvahapsut (sen 1-2 senttiä) ehkä puolen vuoden välein, helppoa ja ilmaista. 

Kampaajat haluavat tietenkin aina leikata, koska siitä he saavat rahaa.

Vierailija
288/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myös ettei minulle enää kasva pitkä tukka. Kävin kampaajalla, ja hän joka kerran lyhensi ja kerrosti pois kaiken sillä välin kasvaneen, niin että tukka näytti ohuelta. Hän myi minulle joka kerran uudet tuotteet, ja hiukset olivat kuin hamppua.

Onneksi ensin oli rahat vähissä ja olin käymättä kampaajalla vuoden. Juuri kun meinasin mennä taas, tuli korona, enkä uskaltanut mennä kampaajalle toiseen vuoteen.

Niin vain oli yhtäkkiä tukka vyötärölle. Mutta tietysti oli jo aika hamppuinen latva.

Onneksi, onneksi löysin uuden kampaajan, joka hellästi ja ajan kanssa otti vain kuivat latvat pois, ja sain pitää pitkät hiukset. Enkä uskalla kertoa teille hänen nimeä, koska jo nyt hänen aikoihin oli kuukauden jono.

Ei ollut halpa keikka, mutta maksan sen taas uudelleen ilomielin .

Vierailija
289/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No?? Eikö olisi ideaa tässä?.. varmaan asiakkaita riittäisi hiusten kasvattajien kampaajalle? Joka ei alkaisi joka kerta vaan aivopestä kuinka kannattaa "napsaista vähintään 10 cm"... vaan osaisi neuvoa miten saadaan kosteutettua ne kuivat latvat kauniiksi ja terveiksi...

Etkö tiedä hiuksista mitään? Vaurioituneet latvat pitää leikata.

Hiukset ovat jokaisen omaa omaisuutta. Et SINÄ  saa päättää mitä niille tehdään, minä päätän hiuksistani.

Juuri tuon vuoksi  on vaikea mennnä kampaamoon, leikataan vastoin  omistajan suostumista liikaa.

Itselle kävi vuosia sitten niin kun menin leikkauttamaan latvoja, että kampaaja vetäisi 20 cm, kyllä 20 cm pitkästä tukastani pois. Tukkaani ei oltu käsitelty  millään muulla kuin normaalit pesut ja hoitoaineet. 

Oli vähällä ettei kampaamosta tulleet peilit alas, suutuin tottakai moisesta vääryydestä

Tästä syystä mieheni tai kaverini leikkaa huonot latvat pois. Kampaajalle en ole viitsinyt mennä enää vuosikausiin, kun en jaksa sitä päivittelyä ja silmienpyöritelyä ja halua ajaa pääni suurinpiirtein siiliksi, kun on "niiiiin huonokuntoista ja kuivaa hiusta."

Kampaajalla itsellään saatta olla päässään täysi koppura valkaistua hiusta, joka näyttää siltä että just tipahtaa höytyvänä maahan. Tulee mieleen että onko kyseessä kuitenkin ihan vain kateus, kun asiakkaalla on oma väri, ja terve hius terveessä päässä, ja sitä haluttaisiin päästä nirhimään pois.

Eräs tuttuni on kampaaja, ja hän sanoi että voisin tulla hänen penkkiin, kyllä hän vähän tasoittaa, eikä hintakaan päätä huimaa. Sanoin ihan suoraan että pidän hänet mieluummin hyvänä tuttuna kuin alan edes kesksutelemaan hiusteni hoidosta hänen kampaaja-minänsä kanssa.

Vierailija
290/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tuttua, myös minä sain tukan kasvamaan pitkäksi kun lopetin leikkaamisen kertakaikkiaan. Tai siis kampaajalla käymisen. Aiemmin minut oli aivopesty tuohon ”ei se kasva jos ei kuivia latvoja poista säännöllisesti”.

Vierailija
291/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks asia mitä oon ihmetelly et miten Priorinilla voi olla niiiiiin hyvät arviot jossain apteekin verkkosivuilla, onko se vaan niin hyvin brändätty vai mitä ihmettä niihin on uutettu? En siis kyseenalaista ylipäätään lisäravinteita, koska jos ruokavalio ei oo tarpeeksi monipuolinen ja jää puutetta vaikka biotiinista, niin tottakai se auttaa pitkällä aikavälillä. Mutta Priorin, miten ne voi olla niin suosittuja?  Oon tutkinut asiaa ja niissä on tosi pienet pitoisuudet vaikuttavia ainesosia, siis yksi pienin biotiini-pitoisuus mitä oon nähnyt ja sen lisäks jotain vehnänalkioöljyä ja hirssiä. Luulisi että samat määrät näitä aineita tulisi helposti ravinnosta, ja vaikea kuvitella että niin monella ihmisellä on just Priorin-kapselin kokoinen vaje rasvoissa, proteiineissa ja biotiinissa, että juuri ne jeesaa. Onko se kuviteltua vai maahantuojatko siellä ylistää? isoin pitoisuus tuotteessa näytti olevan lähinnä euroissa, eli tuotteen hinnassa... 

Ei maahantuoja vaan Miika Nousiainen. Se on jotenkin niin koomista, kun se siinä Pitääkö olla huolissaan -ohjelmassa aina otti sen Priorin mainoksen mukaan johonkin kommenttiinsa. Itselläni kun lähti hiuksia synnytyksen jälkeen, päätin sen takia kokeilla, ja hiusten runsas lähtö onkin loppunut. Tuskin ne auttaa jos ei ole puutoksia, mulla varmaan oli.

Ai Hakaniemen puuduttaja, olisihan pitänyt arvata! :D Miikalla kyllä on upeat kutrit. Ja monesta ketjusta ja arviointisivulta olen lukenut samaa, mitä säkin kerrot - ja aina juuri Priorin, eikä ne joissa on enemmän biotiinia. No, toivottavasti tää halvempikin merkki tekee vähintään saman, luulisin että mullakin saattaa olla puutosta siitä. Luulisi että nääkin jeesaa, jos ainesosaluetteloa on uskominen. Mutta huippua että sulla auttoi <3

Itse söin kuurin eläimille tarkoitettua biotiiniä, ja totta se oli, että hiukset kasvoivat huomattavasti nopeampaa. Oma tarkooitukseni oli kuitenkin saada tuuheutta, ja siihen se ei auttanut. Tuskin siihen mikään auttaakaan, että ihmisellä on vähemmän hiusjuuria ja tuppeja jo alunpitäen.

Vierailija
292/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tuttua, myös minä sain tukan kasvamaan pitkäksi kun lopetin leikkaamisen kertakaikkiaan. Tai siis kampaajalla käymisen. Aiemmin minut oli aivopesty tuohon ”ei se kasva jos ei kuivia latvoja poista säännöllisesti”.

Mulla toimii tämä. Mieheni kiharassa tukassa taas ei, koska latvat alkavat murenemaan, ja ovat lisäksi hamppua, jos niitä ei lyhentele vähän väliä. Kosteuttavat aineet on käytössä, mutta eihän hän jaksa eikä musita niitä käyttää. Itse käytän sitä shampoota ja hoitoainetta mitä käsillä sattuu olemaan, eikä hius mene miksikään edes latvasta.

Vierailija
293/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kuullut kampaajalta tämän lauseen! Jouduin sanomaan, että eihän hius kasva latvasta vaan juuresta, eikä juuri tiedä minkälainen latva on, koska hius ei ole elävää materiaalia.

Jos haluaa kasvattaa hiusta niin silloin sitä ei leikata! Jätetään käsittelyt ja ponnarit vähemmälle ja hoidetaan hyvin niin latvatkin säilyvät hyvinä. Pienen tasoituksen voi tehdä itse tai sitten joku kaveri voi autella.

Vierailija
294/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan tukkani kasvoi vyötärölle, kun en käynyt leikkuuttamassa lainkaan. En pese sitä joka päivä, ja arkena selvittelen vain sormin ja laitan löyhälle letille. Tarvittaessa kierrän letin nutturaksi. En tietysti käytä mitään kuumaa, kuten fööniä. Paljon vähemmän tulee hiuksille repimistä ja kulutusta ja kuumaa, joten pysyy latvatkin ehjempänä.

Vierailija
295/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen hiustenkasvatusvinkki: älä leikkauta hiuksiasi. Niin yksinkertaista se on.

Terv,

hiukset vyötärölle saakka

Mitäs sitten tehdään kun hius rispaantuu ja haaroittuu alhaalta, koska sitä alunperin aika harmitonta kaksihaaraista ei ole leikattu pois? 

Mieluummin lyhennän hyvillä hiussaksilla 2 cm kuin että latvasta 10 cm on rispaantunutta ja haperoa pskaa

Vierailija
296/411 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen hiustenkasvatusvinkki: älä leikkauta hiuksiasi. Niin yksinkertaista se on.

Terv,

Mitäs sitten tehdään kun hius rispaantuu ja haaroittuu alhaalta, koska sitä alunperin aika harmitonta kaksihaaraista ei ole leikattu pois? 

Mieluummin lyhennän hyvillä hiussaksilla 2 cm kuin että latvasta 10 cm on rispaantunutta ja haperoa pskaa

Silloin on yritetty kasvattaa liian pitkää suhteessa omaan hiuslaatuun, voi olla että max on vain olkapäille eikä vyötärölle tule onnistumaan koskaan. 

Vierailija
297/411 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ihmiset oikeasti uskalla sanoa parturille että ei leikkaa liikaa? Mittasin hiukseni viimeksi pari kuukautta sitten mutta silloin ne olivat 122cm. Aina olen parturilleni suoraan sanonut että huonoja latvoja kun leikataan, otetaan vaan se alle 5cm. Olen aina vielä näyttänyt omin käsin että minkä verran, viesti on mennyt perille ihan hyvin. 

Mitä voisin sanoa pitkien hiuksien hoitamiseen ja kasvattamiseen on että mitä vähemmän tököttejä hiuksiin pistää sitä terveempänä ne pysyvät. Kosteus on kanssa tosi tärkeää, siksi kannattaa valita hyvin kosteuttava hoitoaine sekä levittää vitamiiniöljyä pesujen jälkeen. Hiuksia ei kannata pestä kuin kerran viikossa, koska se kuivattaa hiuksia sen lisäksi että näin tuuhealla ja pitkällä tukalla se on aika kallistakin kun jos ei mitään kaupan halvimpia hoitoaineita käytä. Värjätä ei kannata millään kaupan pakettiväreillä vaan ainoastaan luonnollisilla väreillä kuten hennalla. Hiuksia ei pidä kuivata sen pyyhkeen sisällä silleen kuin pistäisi turbaanin tai agressiivisesti hangata vaan vähän taputtelee pyyhkeellä enimmät pois ja antaa kuivua ihan vain itsestään ilman pyyhettä. Märkänä ei kannata harjata hiuksia kun ne katkeilee helpommin. Yöksi laitan aina tosi löyhän letin suojaamaan hiuksia.

Pesen itse vain kerran viikossa hiukset johon käytän luonnonmukaista shampoota ja hoitoainetta, märkiin hiuksiin levitän argania hiusöljyä. Värjään hiukseni aina vain henna värillä ja silloinkin vaan juurikasvun. Jos hiukset alkaa etenkin talvella tuntumaan kuivilta pesujen välissä käytän sellaista kosteuttavaa suihkutettavaa hiusöljyä. Enkä koskaan käytä kuumuutta hiuksiini, esim. fööniä ja suoristusrautaa, enkä mitään hiusten muotoilutuotteita.

Ei niitä hiuksia pestäkään, vaan päänahka... Olet käsittänyt hiustenpesun ihan väärin.

Vierailija
298/411 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv,

Silloin on yritetty kasvattaa liian pitkää suhteessa omaan hiuslaatuun, voi olla että max on vain olkapäille eikä vyötärölle tule onnistumaan koskaan. 

Miehelläni on tällainen hius. 

Vierailija
299/411 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiskampaajat ovat pinnallista väkeä. Silloin kun minulla oli kampaaja-ystävä ja sairastuin vakavasti, tämä kampaaja-ystävä ei välittänyt minusta hevon paskaa, vain meikki ja kampaus olivat hänelle tärkeintä. Vaikka laihduin 65 kilosta 48 kiloon tuli katsomaan sairaalaan ja suurinpiirtein oksensi päälleni. Siihen loppui ystävyys suomalaisen kampaajan kanssa.

Vierailija
300/411 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kampaajilla tekemistä riittää hiusten kasvattajienkin kanssa. Pitkääkin tukkaa voi etsin leikata kerroksittain että saisi siihen enemmän volyymiä, plus otsatukkaa voi pitkänkin tukan kanssa leikata minkä mittaiseksi vaan. Kasvoja kehystävät suortuvat esim.

(Suomen kielessä ei edes taida olla tuollaista käsitettä, piti hetki miettiä miten sanotaan suomeksi "face framing layers", mikä on todella yleinen ilmaisu englannin kielessä.)

En usko että hiusten kasvattamisen täytyy tuottaa tappiota kampaajille tai että kampaajien olisi syytä tällaista trendiä jotenkin pelätä.

Huom! heidän ammattikuntansa nimi ei ole "leikkaaja" vaan "kampaaja" 😉

Paljonko sä olet valmis maksamaan siitä, että sun hiuksia kammataan vaikka 30 min?😉

Kampaaja tekee kampauksia. Tiedätkö mikä on kampaus?