Mikä keskustelu teillä on jääny täältä parhaiten mieleen?
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:10"]
Tässä on mainittu monia suosikkejani, mutta yhdessä tuoreessa (muistaakseni) M&I-vaatteita käsittelevässä ketjussa joku mamma kertoili, miten hän ei ainakaan hiekkalaatikolle pukeudu joustamattomiin toppahousuihin, vaan thermoleggareihin. Jostain syystä mulle on monta kertaa tänä päivänä tullut mieleen, miten se mamma vetää siellä hiekkalaatikon reunalla jotain ääriasanoita, joihin niillä joustamattomilla toppahousuilla ei pääsisi :D Ehkä tää on ollut siksi mielessä, että mulla on ollut tänään toppahousut monta kertaa päällä, tänne tuli nimittäin takatalvi. (Ja jos jotakuta huolestuttaa, niin olen kyllä päässyt raahautumaan ainakin autolle ja autosta pois niissä peltipöksyissäni. Ja itse asiassa jopa lenkille saakka - ekstriimiä.)
[/quote]
Hahaa! Tuo oli mun kommentti. En ole oikeasti edes istunut hiekkiksellä lapsuuden jälkeen. Mulla on thermoleggarit mutta en ole käyttänyt niitä kertaakaan kun talvi oli niin lämmin. Oikesti jooga on mun mielestäni hömpötystä vaikka tänään tein saunan jälkeen yhden ääriasanan.
Mielestäni olen aika ovela kun kirjoitan ihan asiallisia juttuja mutta ne ei olekaan totta, eiks niin? Nythän mä muuten oon vähän niinkun julkkis?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:06"]
Joku synnytyslakkiketjuista, mihin oli kirjoitettu pitkät pätkät synnytyslakkien historiaa.
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/3818187/ketju/onko_kukaan_kayttanyt_synnytyslakkina_silinterihattua
http://www.vauva.fi/keskustelu/1748399/ketju/synnytyslakin_vuoraus
Olen aika moneenkin ketjuun tallentanut synnyslakkien historiaa. T.Historian dosentti
no tietysti kuinkas ollakkaan Heidi keskustelu.(kiitos ja anteeksi)
Mä jäin aikoinaan koukkuun palstaan, kun luin ketjua, jossa valiteltiin suuria sisempiä häpyhuulia ja jossain kolmannella sivulla jollain oli jo niin suuret, että niillä pystyi lähtemään lentoon kuin Dumbon korvilla. Vieläkin repeilen joka kerta kun muistelen.
Reino Nordin tangoprinssi. Missä ketju muuten on?
Viime syksyn Ferroplan-keskustelut, niissä oli aitoutta! Mutta ei taida olla kyseinen blogi enää kovin kiinnostava.
Surullisena muistona ketju jossa nainen oli tehnyt raskaustestin ja mies kanssa. Pisti huvittuneensa, että miehellä testi oli positiivinen. Mies kuoli puolisen vuotta myöhemmin.
Hauskana ketjuna nainen joka ennen juhliin menoa oli yrittänyt poistaa kenkälankilla ylähuulen haivenet. Se oli kyllä ihan hysteerisen hauska ketju. Nää oli joskus silloin vanhaan hyvään aikaa. 2000 luvun ekalla vuosikymmenellä.
"Olen se toinen nainen, joka saa miestenne sukat pyörimään jalassa"
ja Maitomari
Se joku ääliö joka oli pannut asiakasta työpaikalla ja sit ilmeni että oli miehensä kaveri.
Eikö kukaan ole maininnut vielä vapaata kassaa? Törkeää!
saunan pukkarista kuuluva "HÖÖ":D
ja siivousinnottumuudesta kärsivä (ADHD?) äiti joka sai yläättäen monta sivua sympatiaa !
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:29"]
Se, kun joku puhdisti hanat kiiltäväksi pimpulilla, en muista ketjun nimeä
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/1139861/ketju/mita_saastovinkkeja_arkielamassa_muut_kummastelee_