Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä keskustelu teillä on jääny täältä parhaiten mieleen?

Vierailija
26.03.2015 |

Tai mitkä keskustelut?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarisest huumoriketjut ovat tietysti asia erikseen, niitä muistuu mieleen useitakin. Vakavammista on jäänyt mieleen kuinka aloittajan pojan tyttöystävä oli raskaana ja joutui muuttamaan kotoaan pojan perheen luokse. Lähipiirissä oli samaan aikaan teinityttö raskaana, ehkä siksi jäi mieleen.

Vierailija
82/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiossa vittuileva lääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obduktioliesi on mahtava

Vierailija
84/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuileva lounassalaatti

Vierailija
85/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jossa pyydettiin kiroilevia siivousniksejä. Lähti kyllä nopeasti. Muinainen ketju jossa kysyttiin pysyykö kynä rinnan alla. Meni hulvattomaksi kilpailuksi jossa mainittiin mm. Kirjoituskone ja alasin.

Vierailija
86/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourallinen kammottavaa kökköä! Taitaa olla tätänykyä poistettu? :(

Vierailija
87/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mainittu monia suosikkejani, mutta yhdessä tuoreessa (muistaakseni) M&I-vaatteita käsittelevässä ketjussa joku mamma kertoili, miten hän ei ainakaan hiekkalaatikolle pukeudu joustamattomiin toppahousuihin, vaan thermoleggareihin. Jostain syystä mulle on monta kertaa tänä päivänä tullut mieleen, miten se mamma vetää siellä hiekkalaatikon reunalla jotain ääriasanoita, joihin niillä joustamattomilla toppahousuilla ei pääsisi :D Ehkä tää on ollut siksi mielessä, että mulla on ollut tänään toppahousut monta kertaa päällä, tänne tuli nimittäin takatalvi. (Ja jos jotakuta huolestuttaa, niin olen kyllä päässyt raahautumaan ainakin autolle ja autosta pois niissä peltipöksyissäni. Ja itse asiassa jopa lenkille saakka - ekstriimiä.)

Vierailija
88/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:42"]

Minä muistan sen, kun ammattivalittaja ei päässyt bailaamaan kun mies ei ollut sillä tuulella. Se jotenkin riipaisi.

[/quote]lol

Vierailija
90/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia hyvinkin koomisia ketjuja, mutta eniten muistan itkeneeni naisen puolesta, jonka lapsella oli diagnosoitu incl. Myöhemmin nainen palasi ja kertoi miehensä tehneen itsemurhan.

Vierailija
91/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on ollut parhaita jos jollakulla on vielä jäänyt oma kertomus kertomatta niin lisätkää juttunne tänne,vielä ehtii.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4374915/ketju/noloin_tilanteesi_laakarissa

http://www.vauva.fi/keskustelu/3827804/ketju/kertokaas_ne_noloimmat_vessakokemukset

täytyy kyllä sanoa että pitkään aikaan ei ole tullut niin paljon naurettua kuin näille kahdelle ketjulle nauroin.On vähän huono omatunto,sillä toisten vahinkoille ei saisi nauraa,mutta jutut oli niin koomisia ettei voinut pidätellä ei sitten yhtään.

Vierailija
92/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Munsalan kansallispuku" saa ehdottomasti minun ääneni, aina alkaa hymyilyttää kun siihen netissä törmää, vaikka eihän saisi kun toisella on vain tarve Munsalan kansallispuvulle.

Vierailija
93/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
ja se kesäinen mökkireissu kun ap:ta alkoi karmia ja lähtivät lopulta pois.
Muistan kun luin molempia aamuyöllä, peiton alla ja aivan paniikissa.
:D;D

Vierailija
94/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketju jossa Ap:n mies vain pelasi kokojaan tietokonepeljä eikä antanut Ap:lle rauhaa opiskellla tai tehdä töitä kotona. Mies ei myöskään joustanut mitenkään tuossa asiassa.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4209999/ketju/tunti_omaa_aikaa_liikaa_vaadittu

Vierailija
95/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti! Kukaan ei ole maininnut matteja! Eli se ketju, jossa ap halusi lapselleen -matti-loppuisen nimen :D Vastaukseksi tuli huikea sarja -matteja ahmateista ilpojonnematteihin ja vaikka mihin, ja aina väillä kyseltiin ap:ltä, että jokos näistä joku alkaisi kelvata..?

Vierailija
96/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaislikossa suhisee-pissaus ja cryptinen bar Kives

Vierailija
97/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröintä, mitä miehesi on sanonut seksin aikana! Aahhahahaa :'D Lähetin ketjun mun exälle (hyvä kaveri edelleen) ja se nauroi itsensä tärviölle mm. sille, kun joku peruutti ulos naisesta ujeltaen piip-piip -trukin peruutusääntä

Vierailija
98/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:11"]

Telakointi.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/1508248/ketju/mieheni_kertoi_telakoituneensa_saunaillassa

Vierailija
99/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ikuisesti kauheimmat treffit-keskustelun, jossa eräälle deittailijalle tarjoiltiin 22cm tuuttia.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1271046/ketju/kauheimmat_treffit_ikina/sivu/3

"Omat kauheimmat treffini:

mies haki minut, oli puhunut että mennään kahville johonkin kivaa paikkaan. Vei minut Espoossa Leppävaaran shellille, jossa spurgut istui viinanhajuisina vetämässä kaljaa. Niiden viereen sitten istuttiin kahville, mies ei tietenkään edes ajatellut maksaa, itse kaiveli jotain pennejä lompakostaan ja sain maksaa loput hänenkin kahvistaan. 

Yllään hänellä oli kauhutunut verkkari/tuulipuku Suomen väreissä. 

Hän kysyi minulta haluanko jäätelön - senkin olisin tietty itse maksanut. Sanoin että en taida, kiitos. Hän jatkoi, että jos mieli tekee toisenlaista jäätelöä niin hänellä olisi tarjota 22 cm pitkä tuutti. 

Emme tavanneet enää toiste vaikka mulle pari kertaa soitteli."

Vierailija
100/136 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi lapsen vanukkaat- keskustelu on jäänyt melko hyvin mieleen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän