Mikä keskustelu teillä on jääny täältä parhaiten mieleen?
Kommentit (136)
hauskat,ammattitaidolla tehdyt provot kuten tässä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4361131/ketju/terveiset_k_citymarketista
Hetken Jere-huuma av-mammojen keskuudessa jäi mieleen. Eli siis huivikeskustelu!
Nää vanhat ketjut menee joskus aikajärjestyksessä näköjään sekaisin: ap:n aloitusviesti on vasta toisella sivulla melko lopussa.
Muistaako kukaan muu, kun mies söi kanat pannulta? Ketju poiki useita jatko-osia, joissa mies söi pannun mutta jätti kanat, tai miehelle ei kelvannut pannu eikä kanat. Katkarapusalaatti raskaana oli myös hauska.
Mulle jäi viime kesältä (?) mieleen se yks emäntä, jolla oli pakkomielle johonkin vaasalaiseen K-kauppiaaseen (ehkä Huutoniemen K-market). Se oli jotenkin surullinen juttu. Samoin kun Ikis, siis se alkuperäinen Ikis, joka on eri kuin tämä alle 25-vuotiasta naisista ketjuja tehtaileva monomaani: hän kuvittelee, että exmies on ihan näillä näppäimillä tulossa takaisin, vaikka oikeasti se on ollut jo pitkään suhteessa toisen kanssa. Etenkin tuossa kuviossa käy lapsia sääliksi.
Vapaa kassa & norpat ja emättimet :-)
no vanha loppuunkaluttu aihe pimpinkarvoista.Että onko niitä vai eikö ole.
No käsikakka tietysti! Se oli niitä keskusteluja, joissa vielä pitkälle päälle 30-vuotiaana tutustui ihan uuteen puoleen ihmisyydessä.
Se jossa jonkun mies oli mennyt tekee jotain karate liikkeitä naapurin pihalle kun oli tullut jotain eri mielisyyksiä :D
Joku valitti miehestään joka ei suostunut ostamaan terveyssiteitä. Anoppi oli kuulemma tehnyt viimeisistä siteistä pääsiäiskoristeita lasten kanssa. Nainen mietti mitä tehdä. Oli siinä muutakin mut en enää muista. Pari vuotta sitten oli tää ketju.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:53"]Siro liikehdintä puutarhakutsuilla
[/quote]
Repeän vieläkin kun ajattelen tätä, en tiedä miksi. :D On tää av niin ihana. <3 Oon ihan koukussa vaikka oon parikymppinen eikä tietoakaan mistään muksuista tai perhe-elämästä vielä.
Tää Pistorius-ketju joka täynnä puujalkavitsejä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3404990/ketju/paasiko_se_pistorius_vapaalle_proteesille
Se, kun joku puhdisti hanat kiiltäväksi pimpulilla, en muista ketjun nimeä
Se keskustelu joka lopulta johti siihen että sain ap:ltä pillua :D
T: mies
Vanhat klassikot 2,0 neliön talo ja polven sectiossa vi**uileva lääkäri. Kaikki Stella-ketjut oli klassikkoja. Parin vuoden takaa se ketju, missä heitettiin aina jotakin toisten ostoskärryihin kaupassa tyyliin Kirkon Ulkomaanavun vuohi. Nykyisin ei oo enää niin hauskoja mun mielestä...