Mikä keskustelu teillä on jääny täältä parhaiten mieleen?
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:18"]
Se, missä mies valmisteli tyttöystävälleen ihanaa onnentunnetta jättämällä ennen suunniteltua kosintaa. Toinen mieleenjäänyt ketju oli avomiehen tungettelevasta bändikaverista, joka sai ap:n hulluuden partaalle.
[/quote]
Tämäkö?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4284883/ketju/nyt_palaa_pinna_miehen_kaveriin
Oli tosi koukuttava, mitähän ap:lle mahtaa kuulua?
Tomi Takamaa ja hänen monta sivupersoonaansa ;)
25-vuotias mies jolla yli 200 panoa.
Se missä aloittajan mies oli väkivaltainen ja joutui pakenemaan vauvan kanssa yöllä kotoa, kun mies oli sammunut humalaansa. Joku toinen av-mamma näki aloittajan kävelevän kotinsa lähistöllä ja otti turvaansa. En tiedä oliko tämä provo, mutta joka tapauksessa se ketju herkisti paljon ja olin oikeasti huolissani ja helpottunut kun pääsi pois kotoa.
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käpykakun kanssa
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:18"]
Se, missä mies valmisteli tyttöystävälleen ihanaa onnentunnetta jättämällä ennen suunniteltua kosintaa. Toinen mieleenjäänyt ketju oli avomiehen tungettelevasta bändikaverista, joka sai ap:n hulluuden partaalle.
[/quote]
Ei... :)
[/quote]
Miksei? Nämä oli just hyviä. Sai itselläkin kiehumaan ajoittain.
Onko se yhden dildo löytynyt jo sieltä peräsuolesta?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:42"]
Tullallillailu.
[/quote]
Olikos tämä sama kuin möpetys ja tralalaa?
Siro liikehdintä puutarhakutsuilla
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun-ketju on jäänyt mieleen koska se oli todella hauska kaikessa jankkaavuudessaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:03"]Se tyyppi jolle tuli kylään joku mies Amerikasta. Intopinkeenä sitä seurasin :DD
[/quote]
TÄÄ! Blogiaki luin, ei vaan taida enää kirjottaa sitä
[/quote]
Juuri oli vasta tällä viikolla taas kirjoittanu :-)
Ihan uusista ketjuista noloimmat tilanteet ylipainon takia. Legendaarisin, ja minutkin palstalle tuonut oli tietysti hyi v*ttu mikä v*ttu.
Olen huolestunut koska tunnistan ihan liiiiian monta tässä mainittua ketjua!
Apua, lapseni syntyi kekkosena-ketju parhaiten mielessä.
Telakointi.