Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti jos joku budipäissään jaksais lähtee raiskaamaan.

Vierailija
2/4 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:27"]Ihmettelen kovasti jos joku budipäissään jaksais lähtee raiskaamaan.
[/quote]

Noh, mun eksäni raiskas mut pari kertaa ja hakkas useemman kerran budipäissään.
Joo, oma moka, et jäin suhteeseen jossa viikottain tuli turpiin, mut nykyään se on mennyttä elämää. En hyväksy edes pilven käyttöä enää noiden tapahtumien jälkeen. Mieheni saa vetää blosset jos haluaa, mut himaan ei oo vuorokauteen asiaa siinä vaiheessa. Miehelle on tarjottu, vaan hän on kohteliaasti kieltäytynyt. Ja hyvä niin.
Ja vaikka ite en tosiaan tuota hyväksy millään tasolla, en ketään ala asiasta moralisoimaan kuitenkaan. Tiedän meillä jokaisella olevan omat tapamme elää elämäämme ja toisille kuuluu siihen huumausaineet, mulla taas jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:27"]Ihmettelen kovasti jos joku budipäissään jaksais lähtee raiskaamaan.
[/quote]

Noh, mun eksäni raiskas mut pari kertaa ja hakkas useemman kerran budipäissään.
Joo, oma moka, et jäin suhteeseen jossa viikottain tuli turpiin, mut nykyään se on mennyttä elämää. En hyväksy edes pilven käyttöä enää noiden tapahtumien jälkeen. Mieheni saa vetää blosset jos haluaa, mut himaan ei oo vuorokauteen asiaa siinä vaiheessa. Miehelle on tarjottu, vaan hän on kohteliaasti kieltäytynyt. Ja hyvä niin.
Ja vaikka ite en tosiaan tuota hyväksy millään tasolla, en ketään ala asiasta moralisoimaan kuitenkaan. Tiedän meillä jokaisella olevan omat tapamme elää elämäämme ja toisille kuuluu siihen huumausaineet, mulla taas jotain ihan muuta.
[/quote]

Ja kyllä, olen itsekin ennen käyttänyt tuota ainetta viihdekäyttönä muutaman kerran.

Vierailija
4/4 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap rakas moni poliisi, palomies ja poliitikkokin pössyttelee. Itse saan joka kerta yllättyä että juuri ne joiden kuvittelisi suosivan tätä ovat jyrkästi vastaan ja sitten henkilöt kenestä ei koskaan uskoisi ovat kovimpia sauhuttelijoita. Yksi näistä on lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme