Mikä keskustelu teillä on jääny täältä parhaiten mieleen?
Kommentit (136)
Vauvan ensimmäiset kuukautiset (jaksan yhä hämmästellä tätä :D) ja se kun dildo meni hukkaan ja sen epäiltiin jääneen peräsuoleen
Kaikki huikeet eli ne jotka olen itse aloittanut.
Uimahallikokemukset ja etupylly!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:56"]Kaikki huikeet eli ne jotka olen itse aloittanut.
[/quote]
Osaan tehdä todella päättömiä ja hauskoja mutta hedelmällisiä trolleja.
Se tyyppi jolle tuli kylään joku mies Amerikasta. Intopinkeenä sitä seurasin :DD
Noloimmat vessa/pieru/kakka/seksi/ylipaino kertomukset :D ja tökeröimmät vieraat.
Puhelin löytyi kaapin takaa-ketju.
Ne noloimmat vessa/ylipaino tms tarinat. Jotku osaa niin hyvin niihin kirjottaa, saa kyllä nauraa :D
Se ketju, jossa aloittaja varjosti miestänsä Turussa!
Joku oli joskus tulossa Australiasta yllättämään Suomeen vanhempansa. Se alottaja oli kivan ilonen!
Case Enkeli-Elisa. Se sai minut (valitettavasti) koukkuuntumaan palstaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:10"]Rempseä akvaariokala!
[/quote]
Ai se ihana pallokala? :`D
Oma ketjuni, jossa kysyin synnytyssairaalan vuodeosaston käytösetikettiä. Järkytyin siitä, miten oma tietämätön kyselyni sai suurimman osan vastaajista silmittömän raivon partaalle, ilmeisesti vain huono äiti voi miettiä osaston tapoja etukäteen.
Noh, jälkikaneettina mainittakoon että ne asiat joita jännitin etukäteen ja joita av:n mukaan KUKAAN ei vuodeosastolla tee (puhelimeen huutaminen yhteishuoneessa tai vieraiden änkeäminen toisen äidin vuoteen viereen), kävivät omalla kohdallani kaikki toteen. Vitutti.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:06"]
Se ketju, jossa aloittaja varjosti miestänsä Turussa!
[/quote]
Tämä huikea seikkailu tuli myös itselleni ekana mieleen!
Blogiparodiat