Nainen, nouseeko sinulla v....käyrä MM jääkiekon alkaessa
Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....
Kommentit (66)
Onneksi ei tarvi enää sitä kuunnella.
Rakastan itse jääkiekkoa, joten liityn mukaan kotikatsomoon ;)
Ei kun katson reva märkänä lätkäpelaajia.
Ei nouse. Ei meidän kotona huomaa koko kisoja, ei niistä ole kukaan kiinnostunut.
Seuraan jääkiekkoa ihan yhtä innokkaasti kuin mieheni. Tuskin maltan odottaa!
Onneksi mies ei katso jääkiekkoa, jalkapalloa tykkään kyllä hänen kanssaan aina välillä seurata. Mutta se saakelin uutisointi ja yleinen hehkutus niistä jokavuotisista mm-kisoista vituttaa.
Nääh. Ei vituta. Katson jätkäporukas lätkää ja juon lonkeroa.
Haluan naisen joka tykkää jääkiekosta! Tai siis rakastaa lätkää ;)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:32"]Nääh. Ei vituta. Katson jätkäporukas lätkää ja juon lonkeroa.
[/quote]
Ootpas spesiaali, unohdit vielä lisätä miten tulet poikkeuksellisen loistavasti toimeen miesten kanssa
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:32"]Nääh. Ei vituta. Katson jätkäporukas lätkää ja juon lonkeroa.
[/quote]
Yrität vain soluttautua näppituntumalle että saisit peenistä :D
Ei voisi vähempää kiinnostaa. En muutenkaan vahtaa miehen tekemisiä koko ajan, minulle on ihan sama onko hän lenkillä vai katsooko lätkää vai pelaa tietokoneella
Ei , meillä mä katson enemmän jääkiekkoa kuin mies. Ennen katsottiin yhdessä, mutta nykyään miehen into jääkiekkoon on hiipunut. Käy vaan välillä tsekkaamassa tilanteen.
Ei muuta mitään. Mies ei seuraa lätkää.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:32"]Nääh. Ei vituta. Katson jätkäporukas lätkää ja juon lonkeroa.
[/quote]
Yrität vain soluttautua näppituntumalle että saisit peenistä :D
[/quote]
Nääh. Mulla on poikaystävä sitä varten. :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:32"]Nääh. Ei vituta. Katson jätkäporukas lätkää ja juon lonkeroa.
[/quote]
Ootpas spesiaali, unohdit vielä lisätä miten tulet poikkeuksellisen loistavasti toimeen miesten kanssa
[/quote]
No minkäs teet, kun lapsuuden kaverit, koulukaverit ja työkaverit on kaikki miehiä?
Kaikki idiootit tulevat taas ulos kodeistaan. Onneksi se finaalitappio aina hiljentää.
Ei haittaa, kaupoissa on rauhallista, kun jääkiekkofanit istuvat ruudun ääressä. Meillä ei kiekkoa pahemmin seurata, koska nyrkkeily on reilumpaa kehässä. Minä katson mieluummin jalkapalloa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:26"]
Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....
[/quote]
Meillä on kotikatsomo aina tärkeissä peleissä, tunnelma hyvä. Laitetaan hyvää ruokaa ja juomaa. Niin viihtyy lapset ja aikuiset. Ei ole meidän perheissä pelkästään mikään miehinen juttu.
Kevään mukavimmat päivät tulossa, mä ktason kisat takuuvarmasti! Kuten tyttärenikin, poika katsoo ehkä jokusen matsin...
Jee! Itse odotan innolla kisakatsomoa, mies lähtee tapansa mukaan porukalla baariin katsomaan ja itse tuon kaverini tänne.