Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin minulta pimitettyjä huonoja uutisia kotoa ja nyt vointi todella huono

itkettää
08.07.2022 |

Pari kuukautta pimitetty kotopuolesta uutisia. Huonoja sellaisia. Nyt olin menossa käymään ja joutui taipumaan ja kertomaan. Meni kesäloma pilalle, oli suunniteltu reissua, olen monta vuotta odottanut että pääsisi edes parin tunnin kotimaan matkailua tekemään. Olen shokissa,vihainen, hermoraunio. Reissu on peruttu.

Olen järkyttynyt huonoista uutisista ja päälle vihainen peittelystä ja järkyttävän pettynyt että loma meni siinä. Olen aikaa käyttänyt suunnitteluun. Olen tulevia asunto ja työkuvioita miettinyt usean kuukauden ja asioita koittanut järjestellä ja tämä kotopuolen uutinen vaikuttaa niihin, olisin halunnut tietää heti kun voi.

Itkenyt olen, välillä ei tule, päässä vaan tuntuu että kaikki kaatuu päälle, tulee oikein päähän sellainen pakokauhu välillä.

Elämä muutenkin huonolla tolalla kun ei ole kavereita, sukua ei nimeksikään. Sairastellut viime vuosina ja kovasti tehnyt töitä että fyysisesti olisi paremmassa kunnossa.

Ei ole ketään kelle puhua,ei mitään minne kirjoittaa muuta kuin tänne. Olo on ihan kauhea. En uskalla asunnosta poistua, koska tuntuu että sekoan. Puhelin on kiinni, koska haukuin sen joka pimitti tiedot minulta. On pimittänyt aikaisemminkin isoja asioita viime tippaan. Nyt oikein odotti että voi kaiken pilata mitä olen kuukausia suunnitellut ja yrittänyt jaksaa läpi talven töissä että saisi edes pari viikkoa kesälomaa jotta jaksaisi taas talven töissä.

Olen ihan loppu :'( itku ja huuto ei enää auta

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
2/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kriisipuhelimeen. Tarvitset kuuntelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ongelman ydin tässä on? Sinä itse, kotopuoli vai mikä?

Vierailija
4/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita kriisipuhelimeen. Tarvitset kuuntelijaa.

tuntuu etten pysty edes siihen,hajoaisin palasiksi. yritän katsoa telkkaa tai pelata jotta ajatukset pysyisi poissa elämästä. yö pelottaa. tiedän että pakokauhu tulee jos yrittää nukkumaan.

Vierailija
5/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tietoja pimitettiin?

Vierailija
6/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää hakea apua!

Vierailija
7/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa.,,,

Vierailija
8/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi mennä käymään? Eikö se auttaisi asian käsittelyä nähdä tilanne paikan päällä sen sijaan että nyt pyörittelet kaikkea mielessäsi ja näet varmaan vielä ne kauheimmat skenaariot.

Vierailija
9/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko marttyyri/narsisti vanhempi joka heittäytyy sairaaksi tai välitöntä remppa tai muuttoapua tarvitsevaksi, kun tietää että sinulla on iso tai kiva juttu menossa?

Tee se oma juttusi/matkasi niinkuin tyyppiä ei olisikaan ja nauti siitä. Järjestää homman toisin tai sitten se odottaa kunnes palaat.

Vierailija
10/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en vaan enää jaksa kun kaikki romahtanut elämästä ja huonoja uutisia tulee koko ajan lisää. en ole ehtinyt viime vuosien jäljiltä saada elämää enää raiteilleen lähellekään sitä mitä se joskus oli. ja kun elämässä on noin 2 ihmistä ja toinen jättää kertomatta näinkin ison asian kertomatta vaikka tietää että pitäisi (koska näin aikaisemminkin käynyt ja tästä sanonut) niin kuolema kuulostaa paremmalta kuin yrittää enää tästä ylös. mutta pelottaa tappaa itsensä.

Vierailija
11/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hyvyyttään eivät kertoneet ikäviä uutisia sinulle. Yrittivät suojella sinua, kun sinulla on muutenkin ollut vaikeaa. Mitä siellä kotopuolessa on sitten tapahtunut ja miten tapahtunut estää sinua toteuttamasta suunnitelmiasi?

Vierailija
12/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensikerralla itse varmistat asiat, et jätä muiden varaan. Ja et usko enää sitä joka pimittää tai tekee tempauksia. Miksi olet tekemisissä hänen kanssa, ehkä halusit luottaa - sukulaiseen taas voi pitää etäisyyttä. Ei kai kumppanisi ole sellainen? Miksi ilosi pitäisi olla aina toisesta kiinni. Joku lupailee ja aina uudelleen pettää? Vai onko hänen työajoista kiinni. Lopeta luottamasta kaikkiin tai väärien ihmisten lupauksiin, katso kehen voi luottaa ja pelasta elämäsi. 

Vierailija
13/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muka on toisin kuin eilen? Ei yhtään mikään! Sinä vain tiedät asian, joka ei vaikuta sinuun, vaikka yrität niin meille väittää.

Ja ihan näin meidän kesken: jos et koskaan käy kotopuolessa, niin ei sieltä olla velvollisia sinua paapomaan.

Parin tunnin kotimaanmatkailuksi riittää, että ajat bussilla töihin ja takaisin kaksi kertaa.

Vierailija
14/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli sen verran sekavaa etten ymmärtänyt yhtään mitään.

Vierailija
15/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko taannut jonkun velkaa ja varat menneet, onko joku sairastunut pahoin, onko joku onnettomuus suistanut raiteiltaan?  Vaikea antaa täsmäneuvoa. Heitä se epäluotettava tyyppi veks. 

Vierailija
16/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mieli ry:n kriisipuhelimeen. Jos on huono puhelu, katkaise ja soita vähän ajan päästä uudestaan. Muutenkin sen puhelun voi päättää jos ei olekaan sun juttu. ( Ei meillä kaikilla muillakaan oo kuulijaa ja soitetaan sinne jos on paha tilanne päällä. )

Vierailija
17/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en vaan enää jaksa kun kaikki romahtanut elämästä ja huonoja uutisia tulee koko ajan lisää. en ole ehtinyt viime vuosien jäljiltä saada elämää enää raiteilleen lähellekään sitä mitä se joskus oli. ja kun elämässä on noin 2 ihmistä ja toinen jättää kertomatta näinkin ison asian kertomatta vaikka tietää että pitäisi (koska näin aikaisemminkin käynyt ja tästä sanonut) niin kuolema kuulostaa paremmalta kuin yrittää enää tästä ylös. mutta pelottaa tappaa itsensä.

Ajattelit tappaa itsesi kun joku ei kertonut jotain (suurta?) asiaa. Voiko hölmömpää ajatusta olla? Mitä jos vain poistaisit tämän kertomatta jättäneen elämästäsi ja eläisit kuten haluaisit? Miten tämä asia nyt muutti lomasi? Ajattelit yöpyä sukulaisissa/äidin luona/perheen mökillä ja tönö onkin myyty viime syksynä?

Vierailija
18/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tuohon mitään, kun ei tiedä yhtään, mistä on kyse. Ovatko huonot uutiset romahduttaneet sinun budjettisi vai mistä on kyse, toisaalta miksi muiden asiat vaikuttaisivat sinun raha-asioihisi, en tiedä.

Koeta kestää. Minäkään en pidä tietojen pimittämisestä noin yleensä.

Vierailija
19/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä. Kuulostat vähän vainoharhaiselta, kun kuvittelet, että yritetään ihan tahallaan pimittää tietoja, että voidaan oikeassa kohtaa läsäyttää tieto ihan vaan sun kiusaksi.

Tätä tapahtuu. Minun isä ja veli olivat lähellä hukkua yksi syksy, vene kaatui. Kuulin koko jutun ulkopuolisilta vuotta myöhemmin. Ei ollut ihan pikkujuttu, mutta en jaksa koko tarinaaa kirjoittaa tähän.

Vierailija
20/30 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ton takia sulle ei kerrottu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan