Nainen, nouseeko sinulla v....käyrä MM jääkiekon alkaessa
Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....
Kommentit (66)
Ei ärsytä yhtään. Miehen kaverit on tervetulleita meille, laitan aina jotain ruokaa tai naposteltavaa. Mukava tunnelma.
vitutuskäyrä nousee vain jos Suomi ei pärjää :D
Meillä taitaa olla toisinpäin että miestä ärsyttää :) Hän ei katso jääkiekkoa mutta minä katson!
Mä oon oottanut näitä tulevia kisoja ihan sairaan paljon!!!! En jaksa oottaa, maailman parasta! Rakastan lätkän mm kisoja yli kaiken! :)
N19
Kisat on sellanen keväinen traditio. Meillä kattoo koko perhe. Yleensä teen kisakatsomoon sopivat murkinat ja monesti ollu kavereitakin katsomassa.
Ei todellakaan! Katsotaan miehen kanssa molemmat :) Alkais jo!
Ei nouse. Välillä mies katsoo lätkää välillä ei. En itse jaksa seurata sitä mutta en pistä pahakseni vaikka miehen kavereitakin on meillä välillä katsomassa. Ei ole älyvapaata mylv... siis kannatusta kuitenkaan.
Toisaalta ei tarvitse olla oma telkkari päällä koska naapurin mies ja teinipoika pitävät kyllä meteliä ja metelin sävystä voi päätellä että saiko Suomi vai vastapuoli maalin...
Taasko se alkaa! Oon sitten kisakatsomoleski. Mies on vihainen koko ajan eikä munaa heru.
Minua ärsyttää - tosin ärsyttää kaikki nämä kausien alut . Formulakausi, lätkäkausi, olympialaiset, yleisurheilun MM, ja nyt vielä jokerit on venäjän liigassa niin sitäkin pitää seurata..
Oikeastaan minua harmittaa se, että minun pitää katsella vierestä kun toinen makaa vain sohvalla. Meillä kuitenkin pieniä lapsia jotka kaipaavat huomiota ja aikaa. Katsoisi urheilunsa kokonaan muualla niin en arpoisi ottaakko toinen huomioon menoja suunnitellessa :)
Mies on seurannut SM-liigaa koko talven, joten joutuu sitä kuuntelemaan muutenkin... Onneksi ei roudaa kavereita tänne vaan pitävät kisastudiota mieluummin baarissa.
Katsomme pelit yhdessä. Meillä tosin menee vähän niin päin, että minä seuraan suurella mielenkiinnolla koko liigakauden, enkä maajoukkuepelejä ihan niin innokkaasti, kun taas avomies on himpun verran kiinnostuneempi MM-kisoista.
Mä olen meistä se, joka enemmän seuraa MM-kiekkoa
Ei, kun katson niitä mielelläni :). Jalkapalloa kyllä vieläkin mieluummin, tytär, poika ja pojan tyttöystävä katsovat yhtä mielellään, he kun lajia harrastavatkin.
Elämääni ei onneksi kuulu miehiä (siis aivan pakollisen kanssakäymisen lisäksi).
Ei nouse itse kisojen takia kun pidän paljon jääkiekosta, mutta jotkut saavat käyrän nousemaan kyllä. Ne ihmiset, joita ei jääkiekko voisi muuten vähempää kiinnostaa ja joita ei saisi muita matseja katsomaan paikan päälle, mutta Suomen pelien aikaan Leijonien joka maalin jälkeen täytyy päivittää Facebook ja varsinkin voittaessa meuhkataan "Suomiiii! Suomiiii!", "Hyvä Leijonat, jeeee!!". Tappion jälkeen ollaan kuitenkin sitten ihan tyst tyst, kuin koko peliä ei olisi pelattukaan. Kisojen jälkeen nämä tyypit alkavat taas suunnilleen inhota "tätä pskaa lajia".
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:26"]Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....
[/quote]
Luulen et minä oon enemmän innoissani kuin mies jäkiksestä :D
Ihan mahtavaa että alkaa! Meille tulee miehen kavereita istumaan iltaa, joillakin naisensa mukana. Minä teen ruuat yms, syödään ja juodaan yhdessä ja pidetään hauskaa.
Ei. Meillä katsotaan formuloita. Ja ne kesvätkin sitten miltei ympäri vuoden. Joka toinen viikonloppu mies liimautuu sohvaan, varmaan järkkäilis mun hautajaisetkin niin, että näkisi varmasti formulat.
Kaikki 3 pv synnärilläkin tuijotti niitä rullaavia autoja. Ymmärrän täysin naisia, jotka vihaavat lätkän MM-huumaa.
Ei. Katson itsekin paljon jääkiekkoa.