Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, nouseeko sinulla v....käyrä MM jääkiekon alkaessa

Vierailija
26.03.2015 |

Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Katson itsekin paljon jääkiekkoa.

Vierailija
22/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään. Miehen kaverit on tervetulleita meille, laitan aina jotain ruokaa tai naposteltavaa. Mukava tunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitutuskäyrä nousee vain jos Suomi ei pärjää :D

Vierailija
24/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla toisinpäin että miestä ärsyttää :) Hän ei katso jääkiekkoa mutta minä katson!

Vierailija
25/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oottanut näitä tulevia kisoja ihan sairaan paljon!!!! En jaksa oottaa, maailman parasta! Rakastan lätkän mm kisoja yli kaiken! :)

N19

Vierailija
26/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yo

Vierailija
27/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisat on sellanen keväinen traditio. Meillä kattoo koko perhe. Yleensä teen kisakatsomoon sopivat murkinat ja monesti ollu kavereitakin katsomassa.

Vierailija
28/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Katsotaan miehen kanssa molemmat :) Alkais jo!

Vierailija
29/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nouse. Välillä mies katsoo lätkää välillä ei. En itse jaksa seurata sitä mutta en pistä pahakseni vaikka miehen kavereitakin on meillä välillä katsomassa. Ei ole älyvapaata mylv... siis kannatusta kuitenkaan. 

Toisaalta ei tarvitse olla oma telkkari päällä koska naapurin mies ja teinipoika pitävät kyllä meteliä ja metelin sävystä voi päätellä että saiko Suomi vai vastapuoli maalin...

Vierailija
30/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se alkaa! Oon sitten kisakatsomoleski. Mies on vihainen koko ajan eikä munaa heru.

Vierailija
31/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää - tosin ärsyttää kaikki nämä kausien alut . Formulakausi, lätkäkausi, olympialaiset, yleisurheilun MM, ja nyt vielä jokerit on venäjän liigassa niin sitäkin pitää seurata..
Oikeastaan minua harmittaa se, että minun pitää katsella vierestä kun toinen makaa vain sohvalla. Meillä kuitenkin pieniä lapsia jotka kaipaavat huomiota ja aikaa. Katsoisi urheilunsa kokonaan muualla niin en arpoisi ottaakko toinen huomioon menoja suunnitellessa :)

Vierailija
32/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on seurannut SM-liigaa koko talven, joten joutuu sitä kuuntelemaan muutenkin... Onneksi ei roudaa kavereita tänne vaan pitävät kisastudiota mieluummin baarissa.

Vierailija
33/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomme pelit yhdessä. Meillä tosin menee vähän niin päin, että minä seuraan suurella mielenkiinnolla koko liigakauden, enkä maajoukkuepelejä ihan niin innokkaasti, kun taas avomies on himpun verran kiinnostuneempi MM-kisoista.

Vierailija
34/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meistä se, joka enemmän seuraa MM-kiekkoa

Vierailija
35/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun katson niitä mielelläni :). Jalkapalloa kyllä vieläkin mieluummin, tytär, poika ja pojan tyttöystävä katsovat yhtä mielellään, he kun lajia harrastavatkin.

Vierailija
36/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni ei onneksi kuulu miehiä (siis aivan pakollisen kanssakäymisen lisäksi).

Vierailija
37/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nouse itse kisojen takia kun pidän paljon jääkiekosta, mutta jotkut saavat käyrän nousemaan kyllä. Ne ihmiset, joita ei jääkiekko voisi muuten vähempää kiinnostaa ja joita ei saisi muita matseja katsomaan paikan päälle, mutta Suomen pelien aikaan Leijonien joka maalin jälkeen täytyy päivittää Facebook ja varsinkin voittaessa meuhkataan "Suomiiii! Suomiiii!", "Hyvä Leijonat, jeeee!!". Tappion jälkeen ollaan kuitenkin sitten ihan tyst tyst, kuin koko peliä ei olisi pelattukaan. Kisojen jälkeen nämä tyypit alkavat taas suunnilleen inhota "tätä pskaa lajia".

Vierailija
38/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:26"]Tuottaako miehen ja kavereiden kotikatsomo iloa vai.....
[/quote]
Luulen et minä oon enemmän innoissani kuin mies jäkiksestä :D

Vierailija
39/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa että alkaa! Meille tulee miehen kavereita istumaan iltaa, joillakin naisensa mukana. Minä teen ruuat yms, syödään ja juodaan yhdessä ja pidetään hauskaa.

Vierailija
40/66 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä katsotaan formuloita. Ja ne kesvätkin sitten miltei ympäri vuoden. Joka toinen viikonloppu mies liimautuu sohvaan, varmaan järkkäilis mun hautajaisetkin niin, että näkisi varmasti formulat.

Kaikki 3 pv synnärilläkin tuijotti niitä rullaavia autoja. Ymmärrän täysin naisia, jotka vihaavat lätkän MM-huumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi