Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot Naisilla

Vierailija
25.03.2015 |

Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran kokelin noita ja oon ihan normaalipainoinen. Mutta jotenki oli sillai alaston olo ku ihoa pitkin menee ja koko lenkki epämukava olo että eivät taida sopia minulla. Perus verkkarit hyvät

Vierailija
82/117 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun ensiviikolle on luvattu lämmintä +20 astetta, niin "trikoopyllyjä" näkyy mukavasti juoksulenkillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää käyttää trikoita niin käyttäköön. Itse en tykkää juoksutrikoita käyttää vaan käytän juoksuhousuja, ja olen hoikka.

Vierailija
84/117 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:49"]

Ihana kun ensiviikolle on luvattu lämmintä +20 astetta, niin "trikoopyllyjä" näkyy mukavasti juoksulenkillä :)

[/quote]

Minne on luvattu tuollaisia asteita? Ei ainakaan etelään.

Vierailija
85/117 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on nyt IN :)   N48v

Vierailija
86/117 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt on ihan yks häilee miltä trikoot näyttävät päällä. Ne on tehty urheilua ajatellen ja paksummalkin ihmisellä  se liikuntakokemus on pyhtälailla mukavampi vartaloa myötäilevissä vaatteissa.

Vierailija
87/117 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-40 kiloa pienempänä pukeuduin lenkille kuten nyt: isot löysät ohuet housut, päälle jättipaita ja yleensä sen päälle vielä pitkähkö takki ja päähän lippis ja tukka kiinni alle. Jos on niin kuuma ettei voi laittaa takkia, en juokse.

Vierailija
88/117 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näkyi hyvin juoksijanaisia juoksutrikoissa Tampereen Kaupissa 18-19 välillä kun keli oli aurinkoinen ja lämmin +13 astetta. Melkein kaikilla naisilla oli trikoot, mut jotkut oli jättäny jalkaan jotkut 90-luvun tuulihousut/verkkarit :D Suurimmalla osalla oli musta trikoot, mut trendimalleja "värikkäitä" trikoita kanssa näkyi ihmeen paljon. Nike on selvästi suosituin juoksutrikoo merkki. Kyllä ainakin Mansessa naisilla on suurimmalla osalla hipster/tai malliset alushousut, kun näkyy selvästi rajat ohuiden trikoiden alta, mut tuli bongattua parit "stringpeppu" naiset, joilla molemmilla tiukka ja pyöreä peppu, josta selvästi erotti alushousumallin string kun hyvin oli peppuvaossa :D Yleistä on myös jättää näköjään alushousut kokonaan pois, kun ei ollu rajoja eikä pikkarit peppuvaossa. Ei ainakaan hankaa paikkoja hajalle :) Toivotaan että kelit pysyy lämpösenä ja trikoot vaihtuu lyhyempiin caprimalleihin 3/4

T: JuoksujaPervoJanne70

Vierailija
89/117 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 10:16"]Minä käytän lenkillä addicted collareita missä on hampunlehden kuva samaan tyyliin, kun adidaksissa. Hyi vittu jotku juoksutrikoot!
[/quote]

WT! :D

Vierailija
90/117 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuussa käyn ostamassa ekat juoksutrikooni että pääsen lenkille asianmukaisissa kuteissa :)

terv laihduttava nainen 105kg

Vierailija
91/117 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!

Vierailija
92/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole keskustelijoita juoksutrikoista :(

PervoPoika96

Vierailija
93/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun keskustelua haluat?!? Trikoot trikoot trikoot! Juoksutrikoot! Naisilla! Trikoot! Juoksutrikoot! Pylly! Peppu! Stringit! Juoksutrikoot! Riittääkö?

Vierailija
94/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:33"]

Mitä vitun keskustelua haluat?!? Trikoot trikoot trikoot! Juoksutrikoot! Naisilla! Trikoot! Juoksutrikoot! Pylly! Peppu! Stringit! Juoksutrikoot! Riittääkö?

[/quote]

No tietty juoksutrikoot naisilla, niinhän otsikossakin lukee, urpo :D  Kerro ny pidätkö juoksutrikoita lenkillä ja millasia alkkareita :D

PervoPoika96

Vierailija
95/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski 170/75 silti pidän juoksutrikoita lenkillä, vaikka perse on leveä ja reidet jumalottaman paksut :) Ei haittaa ainakaan mua, vaikka jotkut katsoo inhottavasti mä lenkkeilen ja kohotan kuntoa :) N46

Vierailija
96/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 vastausta......mitäs siitä tulee mieleen?! :D

Vierailija
97/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:08"]

69 vastausta......mitäs siitä tulee mieleen?! :D

[/quote]

Että sulla on pakkomielle.

Vierailija
98/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:09"]En ole tuo juoksutrikoomies, mutta olen tässä muutaman vuoden sisällä havainnoinut suurimman osan naisista käyttävän juoksulenkillä noita trikoita.

Ja olen joskus kavereille todennutkin, että kyseisten pöksyjen keksijälle (jonka täytyy eittämättä olla mies) täytyisi pystyttää patsas. On nimittäin niin mukavaa katsoa mimmien kirmailua tiukoissa trikoissa, ettei enää yhtään jää ikävä jotain lököverkkari-aikoja.

Ja kiva jos ne trikoot teitä naislenkkeilijöitäkin miellyttävät!
[/quote]

Joseph Shivers keksi Spandexin. Ehkä suurimpia hahmoja ihmiskunnan historiassa.

Vierailija
99/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hattua nostaa kuka on keksiny juoksutrikoot, vähintään Nobel palkinto :)

Vierailija
100/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo minulla on kuulemma kaunis vartalo, en tiedä..mutta en pidää nuolevista vaatteista. Minulle nousee raivo kun minua tujotetaan. Oksettaa himokas katse ulkona ,kadulla....En nauti hirveästi jos mun perässä kuollaan..Minulla on sisältö eikä mun tarvii itsetunto hakea sillä BARBARISELLA tavalla. Joku varmaan erityisesti paljon haluaa olla tyrmävä...Moni kakku on päällä kaunis. Mutta en uskoo että kuolavaa katse ja himokkaat ajatukset varsinkaan asiattomilta tuntemattomilta kadulla monia ilahduttaa. En tiedä voin ollakiin väärässä. Minä pidän päälläni peittäviä vaatteita ja toivon että ihmiset tulevat tyytyväiseksi ystävällisyydestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi