Miten rauhoittaa kissa automatkan ajaksi?
Muutamme 200 kilometrin päähän ja kissa pelkää hysteerisesti auton kyydissä. On vain pari kertaa ollut autossa eläinlääkärireissuilla. Miten saisi matkasta kissalle mahdollisimman helpon?
Kommentit (13)
Pyydä eläinlääkäriltä bonqat resepti, lievästi rauhoittava, toimii ainakin meidän kissalla hyvin
Siedättämällä. Kun lähdetään automatkalle, kissaa ei pidetä yksin häkissä takapenkillä vaan valjaissa kyytiläisen sylissä, missä se saa makupaloja ja paijausta.
Tuskin on aikaa siedättää. Hae rauhottavia eläinlääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Siedättämällä. Kun lähdetään automatkalle, kissaa ei pidetä yksin häkissä takapenkillä vaan valjaissa kyytiläisen sylissä, missä se saa makupaloja ja paijausta.
Tämä kissa ei erityisesti viihdy sylissä, ahdistuu vaan lisää jos pakotetaan olemaan paikallaan. Ap
Minun kissalla auttaa kun suihkuttaa feliwayta koppaan ja peittää kopan kokonaan niin, ettei kissa näe auton liikettä sieltä.
Mun edesmennyt kissa rauhoittui kun sai olla jalkatilassa matkan ajan, muuten oksenteli ja mourusi.
Vierailija kirjoitti:
pIEKKARILLA
Säkitys ENNEN ampumista ;-)
Vierailija kirjoitti:
pIEKKARILLA
Ei nyt kysytty sinun unilääkettäsi.
Soita eläinlääkäriin, kannattaa hakea rauhoittavaläääke kissalle.
Vierailija kirjoitti:
Makupalat ja paijaus ovat täysi väärä lähtökohta. Minulla on ollut kaksi kissaa joista kumpikin tottui automatkoihin kun saivat olla autossa vapaana eikä ihmiset käyttäytyneet poikkeuksellisesti. Kissat tajusivat ettei ole mitään pelättävää. Jos niitä aletaan paijaamaan ja makupaloilla ruokkimaan niin ne ajattelevat että nyt on jotain pielessä ja ihmiset koittaa niitä rauhoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pIEKKARILLA
Säkitys ENNEN ampumista ;-)
Viimeinen toiveesi on rekisteröity. Tuotko oman säkin vai toimitatko meille mittasi että tiedämme säkittää sinut oikean kokoiseen säkkiin ennen toimenpidettä?
pIEKKARILLA