Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot Naisilla

Vierailija
25.03.2015 |

Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

And here we go again...

Vierailija
42/117 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt trikoita vaikka kuinka kauan, ja hassua, että niistä on yhtäkkiä tullut joku trendi. Menin trikoissa, kun muut käyttivät vielä verkkareita ja kollareita. Käytin trikoita juuri niiden mukavuuden, en ulkonäön takia. Kiva juosta, kun trikoot joustaa ja kankaat ei kahise ja heilu. Nykyään noita trikoita saa vaikka minkä värisinä. Hyvä tässä on se, että kauppojen valikoimat ovat huomattavasti laajentuneet. Hyvää juoksukesää kaikille ja trikoot vaan rohkeasti jalkaan!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/117 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy olevan trikoot naisia lenkillä. Kaikki vaan rohkeasti trikoot jalkaan :)

Vierailija
45/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juoksutrikoita vaikka mulla on tosi iso peffa ja reidetkään ei ole mitkään pienet :) Mulle ei vaikuta muitten mielipiteet, että voiko iso perseinen nainen käyttää trikoita lenkillä tai juoksussa. Pääasia on ainakin mulle, et tulee itselle hyvä olo ja kunto kasvaa :)

T: JLo Peffa :)

Vierailija
46/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eräs päivä kun n. 35 kiloa ylimääräistä kantava nainen oli kiskonut räikeät juoksutrikoot päällensä. Valkoiset alkkaritkin loisti alta. Jokaikinen reisien muhkura näkyi. No ei mikään kaunis näky mut jokainen pukekoon päälleen mitä lystää, ei kuulu minulle!

Vierailija
47/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kauniin näköistä kun ne rikoot on naisella, jolla on selkeä lantionkaari ja tiukka vaate siinä yläosassakin. Hienoa, kun ihmiset pitää kunnostaan huolta. ;)

Vierailija
48/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo sinnulle kuuluu, jos joku haluaa käyttää sellaisia, vaikka pyöreämpi oliskin?

Vierailija
49/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:56"]

Näin eräs päivä kun n. 35 kiloa ylimääräistä kantava nainen oli kiskonut räikeät juoksutrikoot päällensä. Valkoiset alkkaritkin loisti alta. Jokaikinen reisien muhkura näkyi. No ei mikään kaunis näky mut jokainen pukekoon päälleen mitä lystää, ei kuulu minulle!

[/quote]Miten kestit tämän?

Vierailija
50/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sopii :)
Etsii vain sellaiset vähän "tukevampaa" matskua olevat (ainakin nikellä on), niin pitää muodot napakoina, eikä näy läpi :)

Vierailija
51/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas, juoksutrikoomies! :)

Ja joo, käytän timmien jalkojeni verhoiluna tiukkoja compressiotrikoita, jotka hyväilevät ja puristelevat ihania lihaksiani. Stringit hyväilevät peppuvakoani tiiviisti, voit aistia kostean hien, kun loikin ohitsesi poninhäntä heiluen sexysti!!!!

Vierailija
52/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää vain sitä, miten naurettavilta itse näytätte trikoissanne T. Hyppypeppu

Vierailija
53/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ylipäätään juoksutrikoissaan, yök

Vierailija
54/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:56"]

[/quote]

Onko sulla sitten hyvä peppu ja paino kohdillaan, kun moitit naisen pukeutumista vaikka oli ylipainoa n.35kg?! Millaset kilot sitten itse omistat?!

Vierailija
55/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:04"]Heippa taas, juoksutrikoomies! :)

Ja joo, käytän timmien jalkojeni verhoiluna tiukkoja compressiotrikoita, jotka hyväilevät ja puristelevat ihania lihaksiani. Stringit hyväilevät peppuvakoani tiiviisti, voit aistia kostean hien, kun loikin ohitsesi poninhäntä heiluen sexysti!!!!
[/quote]

Ihan paras :D
.
Tää trikoomies on saanut sen aikaan, että epäilen kaikkia lenkillä olevia miehiä trikoomieheksi...

Vierailija
56/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin.

T.Trikoomiäs

Vierailija
57/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:04"]

Heippa taas, juoksutrikoomies! :)

[/quote]

Onko kompressiotrikoot 2XU vai joku muu hyvä merkki?! Millaisia STRINGEJÄ käytät naru vai sellaiset missä enemmän kangasta. Onko sulla blondit, brunette vai mustat hiukset ponnarilla,et sit tiedän? ja voisit sanoa kans mitat ja ikäs :D

Vierailija
58/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenpainoiset voi laittaa trikoot päälle. Hienoa vaan, että on sinut itsensä kanssa ja näyttää sen mitä on.

Vierailija
59/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä ihmetellään miksi lihavat eivät liiku... Antakaa ihmisten rauhassa liikkua sen näköisinä kuin ovat. Itselläni oli kova kynnys aloittaa urheileminen, kun en tiennyt mitä voin laittaa päälle, mutta onneksi urheiluliikkeessä oli vaatteita minunkin kokoiselleni. 

Vierailija
60/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:01"]

Suurin osa trikoiden käyttäjistä kauniita hyppyriperseitä. Joukkoon mahtuu toki persjalkaisia selluhirviöitä, mutta annetaan heidänkin esitellä paikkojaan, ei tiedä vaikka mehmet näkisi.

[/quote]Mitä ne mehmet ovat?

[/quote]

ahmed, mehmet yms. mehmet kuuluu lukutaidottomien alalajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän