Haista Finnair v... soitan 1,70 € /puhelu palvelunumeron, aikansa tulee tiluliluliita, sen jälkeen "ruuhkaa, soitathan myöhemmin uudelleen"
No voi v.... onko rahat nyt noin vähissä, että pitää kusettaa asiakkailta 1,70 € puhelusta, joka ei johda mihinkään ?!?!!??
Kommentit (35)
Miten sinulla on varaa lentolippuun jos parista eurosta seuraa vararikko. Osta jatkossa hyvät lenkkarit ja liitele niillä
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla on varaa lentolippuun jos parista eurosta seuraa vararikko. Osta jatkossa hyvät lenkkarit ja liitele niillä
Kyse on periaatteesta!
Alkaa olla kusta päässä firmalla, kun juma*auta VAIHTEESEEN soittamisestakin peritään 1,25 € !!!
"Finnairin puhelinvaihde
Puhelinvaihde ei yhdistä puheluja asiakaspalveluun.
Puhelin: +358 600 0 81881 1,25€ vastattu puhelu + pvm."
Mistä firmasta saisi nykyään hyvää asiakaspalvelua? Käytännössä "asiakaspalvelu" on parhaimmillaan nykyään joku googlekääntäjää käyttävä intialainen.
En muista paljonko Mehiläisen palvelunumeroon soittaminen maksoi, mutta jonotus kesti todella kauan, varmaan puoli tuntia ja kun vihdoin vastattiin ja esitin varmaan jotenkin hankalan kysymyksen ajanvaraukseen liittyen, niin puhelu mystisesti katkesi. Vi**u, no menin sitten Terveystaloon. Olen itsekin aspa ja ihan ystävällisesti keskustelin, eli puhelun katkaiseminen ei ainakaan siitä johtunut.
Kun puhelu meni vituiksi, yritin chatissa... "olet jonossa vuorossa 32".
Voi vi**us**tana, kyllä näkee mikä asenne on, kun käytännössä ei ole kilpailua.
Näitä on alkanut tulee ihan sama minkä yrityksen arvostelua lukee trustpilot sivuilta niin huonoa palvelua. Ensin maksaa saada neuvoa, mutta ei välttämättä saa ketään kiinni ja maksaa odottaa.
Kaikki irtisanomiset on vaikeita ja kauhean salapoliisi työn takana.
Puhelin operaattorit lisää hintoja , vaikka 5g on pelkkä huijaus koska ainakaan omalla kohdalla ei tunnu nopeammalla. Johtuen alhaisesta lähetys nopeudesta, vaikka lataus nopeus on se mitä luvataan tai näin luulisin en tiedä, kun en ole nörtti .
Ihmisiä huijataan ihan huolella nykyään ja kaikki maksaa.
Muutenkin tuo lentäminen on hidasta ja stressaavaa ja kallista .
Lentäminen on ollut mahdollista, vaikka kuinka kauan ja silti se on niin vaikeaa ja ohjeita ei saa mistään helposti, en siis ole aikuisena lentänyt ja tarve olisi ollut, mutta en sitten mennyt reissuun lentokoneella kun en osaa ja mistään ei ohjeita saa ja jo se lipun ostaminen oli sellainen oma viidakko etten siitä edes meinannut selvitä.
Ja sitten nää chat robotit jotka ei koskaan ymmärrä kysymystä tai hokee, vaan sitä mitä on jo lukenut jossain usein kysytyt sivuilta .. ne on siellä vaan kettuillakseen .
Sitä se on tämä Digi aika ja pahenee vaan.
Vierailija kirjoitti:
DET KOSTAR INGENTING ATT KÖA 🤦🏼
Olet väärässä. Kyllä se maksaa jonossakin. Monessa puheluissa tulee se jonotus maksaa ja jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DET KOSTAR INGENTING ATT KÖA 🤦🏼
Olet väärässä. Kyllä se maksaa jonossakin. Monessa puheluissa tulee se jonotus maksaa ja jotain.
Tässä Finnairin tapauksessa on 1,70 € puhelu + paikallispuhelumaksu, mutta oliko niin, että operaattorien kuukausipaketit eivät enää sisällä paikallispuhelumaksua ??
Työskentelen suht pienessä firmassa ja ihmettelen, kun asiakkailta tulee usein kehuja palvelusta, vaikka mielestäni toimimme niin kuin kuka tahansa toimisi...
Tarkoittaa sitä, että puhelimeen vastataan heti, meileihin samana tai seuraavana päivänä, asiat hoidetaan kuten on sovittu jne...
Ilmeisesti tämä on harvinaista herkkua nykyään...
Matkustan nykyään pohjoiseen aina junalla. Lentäminen on liian stressaavaa.
Samanlaista ikävää asennetta on VR:llä kun yhtäkkiä keksivät ruveta nyhtämään lisälisämaksua siitä, jos haluaa istua ekstraluokassa sillä puolella käytävää, jossa on vain yksi penkki eikä kahta vierekkäin.
Miksi joku soittaa Finnairille, pysykää kotonanna ei tartte soitella kellekään.
Valittiin taannoin syystäkin Euroopan paskimmaksi lentoyhtiöksi.
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen on ollut mahdollista, vaikka kuinka kauan ja silti se on niin vaikeaa ja ohjeita ei saa mistään helposti, en siis ole aikuisena lentänyt ja tarve olisi ollut, mutta en sitten mennyt reissuun lentokoneella kun en osaa ja mistään ei ohjeita saa ja jo se lipun ostamin
Voi hyvä luoja sentään. Jaksamisia. Miten selviät arkipäivästäkään?
t. Lukuisat kerrat ympäri maailmaa matkustanut ja ulkomailla asunut
Ansainta keino se on tuokin....Heja Finnair!
Vierailija kirjoitti:
Ansainta keino se on tuokin....Heja Finnair!
Kyllä kyllä, tulos nousee juuri ja juuri voitolliseksi, kun asiakkaat joutuu maksamaan puheluista ja kahvista...
Finnair keikkui vuosikausia Suomen bränditutkimuksissa kärkisijoilla.
Nykyään sija on jossain sadan paikkeilla. Ei paljon Finnairia kiinnosta oma brändi joka on täysin tuhottu. Halpalentoyhtiö, mutta kalliit hinnat. Lakkoja lakkojen perään. Palvelu surkeaa tasoa. Ei rahoille vastinetta.
Jonottamisen aikana pitäisi saada edes ilmaista mustikkamehua.