Juoksutrikoot Naisilla
Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)
Kommentit (117)
Ihan sama, mitä kenelläkin on päällä, mut niihin urheilurintaliiveihin suosittelisin monien panostavan. Sattuu nähdä näitä, joilla tissit pomppii joka suuntaan askelten tahtiin. Vai puuttuuko teiltä joiltain tuntoaisti?
Trikoot on rumat ja 99% naisjuoksioiden pyllyistä hyllyy ikävästi niissä, vaikka muutoin ihan ok olisivatkin. Noi voi h...tti. Totta kai lihakset hyllyy juostessa niin kuin moni muukin paikka.
Pitäisikö naisten lopettaa juokseminen, jotta sinulaisesi tyypit eivät saisi juosta.
Käännä pää toiseen suuntaan, jos ei näky miellytä :)
Tietenkin kaikki saa käyttää niitä. Nehän ovat parhaimmat treenihousut. Hittoako kyyräätte, antakaa ihmisten treenata rauhassa
Taas tämä juoksutrikoopervo mene mies runkkaamaan muualle
Joskus kyllä vielä repäisen ja linkitän kuvani tänne juoksutrikoisesta perseestäni. Haluan av-raadin vankkumattoman mielipiteen siitä. Itse entisenä läskisenä roikkuperseenä olen hiton ylpeä nykyisestä pepustani..varsinkin juoksutrikoissa..=))
Mikään tähänastinen hepene ei ole saanut itseäni tuntemaan niin seksikkääksi kuin juoksutrikoot, oikeasti.
Vielä ei uskallus riitä, mutta joskus kyllä vielä! =)
Pistetään pystyyn oma "Arvostele juoksutrikooperseeni"- ketju..
Siis kyllähän naisella pitää kunnon peppu olla.Tänäänkin näin todella sexyn blondin jolla oli vähän isompi muodokas peppu trikoissa.Mun mielestä todella seksikäs.Eikä siinä ole mitään pervoa jos mies kehuu naista,ihme touhua.
No jos peppu ei näy niin ihan ok ei joku toppi tai muu paita peittämässä peppua, mut jos on sellaset trikoot kellä vaan että kangas menee persvakoo nii et pakarat erillään ja peppureijän melkei näkee niin silloin sanon PTHYI!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:04"]
No jos peppu ei näy niin ihan ok ei joku toppi tai muu paita peittämässä peppua, mut jos on sellaset trikoot kellä vaan että kangas menee persvakoo nii et pakarat erillään ja peppureijän melkei näkee niin silloin sanon PTHYI!
[/quote]
Siis "ihan ok eli joku"
Minä ainakin pidän läskiperseestä- ja reisistä huolimatta juoksutrikoita lenkillä. Ne nyt vaan sattuu olemaan parhaat housut siihen tarkoitukseen. Hirveetä olis lenkkeillä joissain lerpuissa tuulihousuissa tai kollareissa.
Fillaroidessa katson varsinkin isopyllyisiä naisia viälä uudemman kerran ohiajettuani. Tiädän, vaarallista touhua kun voi kolaroida pyärällä, mutta minkäs teet kun luanto kutsuu.
Mun mielestä trikoot sopi hyvin naislle (
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Eipä ole näkyny tällä viikolla trikoopeppuja lenkillä :( Saisi kelit jo lämmitä +10, niin sit näkyy :D
juoksijaboy
Tampereella oli päivällä 15.00 maissa lämmintä 16,6 astetta, niin tosi paljon näkyi trikoopeppuja lenkillä :) Parit "juoksutrikoo"peput oli kyllä tosi sexyt, kun molemmilla oli stringit alushousuina, niin selvästi näkyi pikkarit persevaossa :D Avopuoliso nauroi, kun näki "persvako"juoksutrikoot n.35v naisilla :D Peput oli kyllä hyvin timmit ja treenatut :)
Isopyllyisen etu; Sohva on luonnostaan mukana,joten voi sit levähtää välil jos huono olo.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:30"]
Tänään sunnuntai lenkillä hyvin näkyi olevan naisilla päällä tiukkoja juoksutrikoita päälä. Pitäisi kaikkien naisten käyttää juoksutrikoita lenkillä, eikä mitään Rukka tuulipukuja :( Tiukat peput vaan esille :D
T: Trikoomies :D
[/quote]
Kummin se nyt oli? Kaikille naisille trikoot vai vain niille tiukkapeppuisille??
Alotuksen pointti taitaa olla suomalaisen tutuin tunne K a t e u s.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:30"]
Tänään sunnuntai lenkillä hyvin näkyi olevan naisilla päällä tiukkoja juoksutrikoita päälä. Pitäisi kaikkien naisten käyttää juoksutrikoita lenkillä, eikä mitään Rukka tuulipukuja :( Tiukat peput vaan esille :D
T: Trikoomies :D
[/quote]
Kummin se nyt oli? Kaikille naisille trikoot vai vain niille tiukkapeppuisille??
[/quote]
Mun mielestä kaikille naisille vain juoksutrikoot jalkaan, ei mitään tuulipukuja. Iso peppu on HOT nyt juoksutrikoissa ( / )
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:22"]
Kaikenpainoiset voi laittaa trikoot päälle. Hienoa vaan, että on sinut itsensä kanssa ja näyttää sen mitä on.
[/quote]
pitääkö kaikki aina näyttää. Eiköhän läskistä näe jo naamasta mikä on naisiaan ilman silmiä tuhoavaa näytöstä?