Juoksutrikoot Naisilla
Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)
Kommentit (117)
Eipä ole juoksijanaisia näkyny trikoissa, pahus kylmien kelien :(
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:42"]
Käytän juoksutrikoita vaikka mulla on tosi iso peffa ja reidetkään ei ole mitkään pienet :) Mulle ei vaikuta muitten mielipiteet, että voiko iso perseinen nainen käyttää trikoita lenkillä tai juoksussa. Pääasia on ainakin mulle, et tulee itselle hyvä olo ja kunto kasvaa :)
T: JLo Peffa :)
[/quote]
Minkälainen on perseinen nainen?
[/quote]
No mietippä sitä!!!! Kyllä olet tyhmä :D
Stringit parhaimmat keväällä ja kesällä juostessa ja sitten kun kelit kylmenee niin hipsterit tai boxer alushousut alle :D
Kyllä aikakin mulla o ringit alla, näin tampereen murteella :D Parhaimmat on trikoiden alla :)
Mahtava kun kelit lämpeni +12 asteeseen, niin hyvin on näkynyt taas juoksutrikoopeppuja tänään ainakin Tampereella :D Muutamat peput myös bongasin keskustassa, joilla oli juoksutrikoot päällä. Toivotaan et kelit lämpenee entisestään....
T:Juoksutrikoo pervomies 1.3
Olisiko ollu string mallit paremmat juoksutrikoiden alle??!! :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:42"]
Jaha, vakipervo taas paikalla!
[/quote]
Totta kai mä olen paikalle kun "juoksutrikoopeppu" kausi alkaa :D aaaaahhhhh
Stringit? Ei taida olla tässä ketjussa oikeasti pitkän matkan juoksijoita. Mä vedän jalkaan miehen käytössä pehmenneet bokserit ja omat tuulihousut kun lähden parin tunnin lenkille.
Minä olen tähän asti juossut collegehousuissa ja niistä olen ihan pitänyt. Viime viikolla ostin kuitenkin elämäni ensimmäiset juoksutrikoot ja niitä aion tässä lähipäivinä testata, kun näyttää siltä, että lämpötila nousee. Saa nähä, millaista on. Juoksen sellaisia 5-15 kilometrin mittaisia lenkkejä vaihdellen.
Etsinnässä vielä sellainen sopivan lörttö ja pitkä urheilutoppi, jonka helma pysyisi pyllyn päällä eikä nousis ylös uumalle juostessa. Olen normaalipainon ylärajoilla ja olen vähän ujo tuon pyllyn suhteen, niin tahdon soveliaan paidan trikoiden kanssa käytettäväksi :D
Kyllä juoksutrikoot on vain parhaimmat lenkille ja juoksuun......
Eikö nimenomaan lihavien kuulu käydä lenkillä ja hyvät vaatteet tukevat harrastusta?
Kyllä tuli lenkillä vastaan seksikkäitä juoksutrikoonaisia ainakin Jkl:ssä tänään juoksulenkillä. Jokaisella naisella oli trikoot päällä, et kyllä ne on "IN" nyt lenkillä. Voisin sanoa et Nike suosituin trikoomerkki!!!
Kyllä naisten kannattaa käyttää lenkillä juoksutrikoita, vaikka kroppa ei sitä sallisi :) Ei haittaa jos on leveä/iso takapuoli ja "jenkkakahvoja! vyötätöllä.
En tiedä muista mutta minun juoksutrikoissani on ainakin vyötäröllä kiristusnauhat eli pysyvät hyvin ylhäällä juostessani vaikka onkin pyöreä peppu. Sitähän sä kysyit. ;)
Eilen oli hyvä päivä bongata juoksutrikoonaisia tiukoissa trikoissa, kun vielä peppu pääsi hyvin esillle :) Käyttäkää vaan naiset trikoita lenkillä, oli kroppa millainen tahansa: Tiukka treenattu peppu tai sitten "löysä" iso perse. Kaikki vaan lenkille ei tarvitse hävetä millainen on, kaikki vaan rohkeesti lenkille ja trikoot jalkaan :)
T: Trikoomies
Joko joku perustaa sen kuvaketjun trikootakapuolista?? I'm in ;)
N 170/88
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:42"]
Käytän juoksutrikoita vaikka mulla on tosi iso peffa ja reidetkään ei ole mitkään pienet :) Mulle ei vaikuta muitten mielipiteet, että voiko iso perseinen nainen käyttää trikoita lenkillä tai juoksussa. Pääasia on ainakin mulle, et tulee itselle hyvä olo ja kunto kasvaa :)
T: JLo Peffa :)
[/quote]
Minkälainen on perseinen nainen?