Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot Naisilla

Vierailija
25.03.2015 |

Sopivatko mielestänne naisille tiukat juoksutrikoot hyvin jos nainen on vähän lihava, peppu on iso/leveä ja naisella on paksut reidet?! Olen kiinnittänyt huomion siihen, että yleensä naiset ovat hyvä kroppaisia ja muutenkin hyvin pukeutuvia ja vielä meikattuja?! Onko naisilla tähän hyviä vastauksia :)

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
102/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:10"]Noo minulla on kuulemma kaunis vartalo, en tiedä..mutta en pidää nuolevista vaatteista. Minulle nousee raivo kun minua tujotetaan. Oksettaa himokas katse ulkona ,kadulla....En nauti hirveästi jos mun perässä kuollaan..Minulla on sisältö eikä mun tarvii itsetunto hakea sillä BARBARISELLA tavalla. Joku varmaan erityisesti paljon haluaa olla tyrmävä...Moni kakku on päällä kaunis. Mutta en uskoo että kuolavaa katse ja himokkaat ajatukset varsinkaan asiattomilta tuntemattomilta kadulla monia ilahduttaa. En tiedä voin ollakiin väärässä. Minä pidän päälläni peittäviä vaatteita ja toivon että ihmiset tulevat tyytyväiseksi ystävällisyydestäni.
[/quote]Tylsää. Perse esille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:10"]Noo minulla on kuulemma kaunis vartalo, en tiedä..mutta en pidää nuolevista vaatteista. Minulle nousee raivo kun minua tujotetaan. Oksettaa himokas katse ulkona ,kadulla....En nauti hirveästi jos mun perässä kuollaan..Minulla on sisältö eikä mun tarvii itsetunto hakea sillä BARBARISELLA tavalla. Joku varmaan erityisesti paljon haluaa olla tyrmävä...Moni kakku on päällä kaunis. Mutta en uskoo että kuolavaa katse ja himokkaat ajatukset varsinkaan asiattomilta tuntemattomilta kadulla monia ilahduttaa. En tiedä voin ollakiin väärässä. Minä pidän päälläni peittäviä vaatteita ja toivon että ihmiset tulevat tyytyväiseksi ystävällisyydestäni. [/quote]Tylsää. Perse esille!

[/quote]

Samaa mieltä.String herkkupeppu esille tiukkojen trikoiden ansiosta :)

Vierailija
104/117 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailille naisille vaan juoksutrikoota jalkaan lenkille ja juoksemaan, ei tarvitse miettia millanen on perse ja reidet ei muuta kun juoksemaan vaan.....

T himo juoksijanainen

Vierailija
105/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla tämä nainen lähtee jo lenkille 3/4 pituisissa caprijuoksutrikoissa. Tiistaille luvattiin jo +15 astetta ja silloin tämä nainen juoksee lenkit"polvenpituisilla" trikoilla....ja alla aina hipster mallset urheilualushousut, ei koskaan STRINGEJÄ :)  Ovat "persvakoalushousut" jotka ei sovi yhtään urheiluun. T: Miia38v

PS: Tuli vaan ilmoitettua "juoksutrikoo" pervomiehelle alushousumallit  :D

Vierailija
106/117 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan alushousut ei ole liian pienet, että trikooista näkyy painaumat takapuolessa.

Vierailija
107/117 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku pervo lenkkeilijämies joka saa "kiksejä" lenkkipolulla tiukkoja juoksutrikoita käyttävistä naisista, voi vittu mikä pervomies.Juoksulenkillä käydään siksi, että siellä kohotetaan kuntoa ja tulee mukava tunne juostessa...Itselläni tähän aikaa keväällä juoksutrikoot ja alla string alushousut jolla olen jo tottunut juoksemaan n.10 vuotta ja muita alkkareita en päälle enään laita lenkille.

Toivottavasti sinä "pervomies" et tule samoille lenkkipoluille minun kanssa, ettet näe minua tiukoissa juoksutrikoissa joissa peppu pääsee hyvin esille ja ponnahtelee juoksun tahdissa  (     ) ....Kaikkea sitä saa lukea.... :D

Lenkkinainen54

Vierailija
108/117 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:12"]Minä ainakin pidän läskiperseestä.
[/quote]

Minä kans!

Vierailija
109/117 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Juoksutrikoot on juoksuun ylivoimaisesti parhaiten sopiva vaate.

Vierailija
110/117 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:37"]

Ihan sama.

Juoksutrikoot on juoksuun ylivoimaisesti parhaiten sopiva vaate.

[/quote]

Samat sanat. Muotoilevat hyvin peppua ja reisiä, eikä tule liian kuuma kuin lenkkeilisi tuulipuvussa tai collagehousuissa.

Vierailija
111/117 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sunnuntai lenkillä hyvin näkyi olevan naisilla päällä tiukkoja juoksutrikoita päälä. Pitäisi kaikkien naisten käyttää juoksutrikoita lenkillä, eikä mitään Rukka tuulipukuja :(  Tiukat peput vaan esille :D

T: Trikoomies :D

Vierailija
112/117 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä nainen laittaa jo caprimalliset (3/4 pituiset) juoksutrikoot jalkaan päivällä, kun lähen 10km juoksulenkille, luvattu +13 astetta lämmintä ja aurinkopaistetta. Käytän aina juostessa ja lenkillä ollessa trikoita, ne on vaan PARHAIMMAT päällä, vaikka peppu ei ole mallinaisten mitoissa (leveä ja iso parse) omasta mieslestä, mut ukko kyllä tykkää muodokkasta pepustani :)

Vierailija
113/117 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niistä trikoista naisilla pitäviä miehiä on vaan yksi, tietty jos puhutaan tuosta stringi/trikoo tyypistä niin sitten :D

Itse olen 26 vuotias urheilullinen mies ja itse tulee myös aina käytettyä juoksutrikoita lenkkeillessä, mitään muuta en enää suostu jalkaan laittamaan kun ovat sen verran hyvät. Tukevat lihaksia, siirtävät hien pois iholta ja muutenkin tuntee itsensä paljon nopeammaksi niissä

... ja ei, en käytä stringejä :D

Onhan se mukavaa katseltavaa kun naisetkin lenkkeilevät trikoissa, eikä mua kiinnosta mitä sielä alla on alushousuina, vaan se, että ihmiset urheilevat ja pitävät kunnostaan huolta.

Kannustan kyllä ihmisiä käyttämään trikoita jos oikeasti urheilevat, eivätkä välitä muiden katseista ....kyllä se on huomattu, että ne naiset katselevat ihan samalla tavalla miehiä kun lenkkeilee niissä trikoissa ;D

Vierailija
114/117 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:47"]

Tuskin niistä trikoista naisilla pitäviä miehiä on vaan yksi, tietty jos puhutaan tuosta stringi/trikoo tyypistä niin sitten :D

Olen huomannut saman kun olen mies ja käytän trikoita juoksulenkillä, niin naiset kyllä katsoo perään kun juoksen ohitse, kun on hyvä kroppa ja kiinteä peppu joka pääsee hyvin esille tiukoissa trikoissa :)

Itse olen 26 vuotias urheilullinen mies ja itse tulee myös aina käytettyä juoksutrikoita lenkkeillessä, mitään muuta en enää suostu jalkaan laittamaan kun ovat sen verran hyvät. Tukevat lihaksia, siirtävät hien pois iholta ja muutenkin tuntee itsensä paljon nopeammaksi niissä

... ja ei, en käytä stringejä :D

Onhan se mukavaa katseltavaa kun naisetkin lenkkeilevät trikoissa, eikä mua kiinnosta mitä sielä alla on alushousuina, vaan se, että ihmiset urheilevat ja pitävät kunnostaan huolta.

Kannustan kyllä ihmisiä käyttämään trikoita jos oikeasti urheilevat, eivätkä välitä muiden katseista ....kyllä se on huomattu, että ne naiset katselevat ihan samalla tavalla miehiä kun lenkkeilee niissä trikoissa ;D

[/quote]

Vierailija
115/117 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava olen minäkin 174/78 ja persettä löytyy ja samoin reisiä, niin aina olen käyttänyt trikoita juostessani. En kyllä voisi käyttää mitään rukkan tuulihousuja tai collagehousuja :(

Vierailija
116/117 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja käytän trikoita juostessa. Collareissa on ihan hirvee juosta.

Vierailija
117/117 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko joku perustaa sen kuvaketjun trikootakapuolista?? I'm in ;)

N 170/88

NO NYT NAISET JUOKSUTRIKOOOPERSEITÄ KUVINA AV PALSTALLE :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän