Mistä laihalle pojalle collegehousut?
Alkaa mennä hermot, kun pojalle ei löydy housuja jotka pysyisivät päällä! Esim. H&M:n perusverskoista saisi olla vyötärö koon 110 housuista ja lahkeet 128. Pojalla pituutta noin 125 cm. Eli osaako joku vinkata, millä merkillä olisi kapeita housuja?
Kommentit (22)
Name it,itse ostan pojalle ja tytölle aina sieltä
Kappahlista löytyy meidän laiheliinille sopivia niistä perushousuista. Olikohan merkki kakx.
Mä ostin just viikonloppuna Seppälässtä sellaiset meidän hoikalle. sellanen resorivyötärö ja kapea malli.
Odotapas kun poika tuosta vähän pitenee, sitten ne housuongelmat vasta alkavat. Meidän kakru on nyt 128 senttinen laiheliini ja pikkumuksujen housut alkavat olla liian lyhyitä. Ostin H&M:stä collarit kokoa 134 ja jessus miten leveä vyötärö niissä on. Tähän asti ei ole ollut vastaavia ongelmia, vaikka esim. alushousuissa sopiva koko on 110/116. Olisin halunnut ostaa KappAhlista sellaiset denimcollarit (mikä niiden nimi nyt olikaan) mutta vyötärö näytti niissäkin tosi isolta. En oikeasti ymmärrä tätä vaatebisnestä. Kauppoja on maailma pullollaan, mutta kaikissa myydään samaa tavaraa. Miksi esim. peruscollegeja ei ole valikoimissa B, C ja D -mitoituksella?
Citymarketista name it:istä ja espritistä löytyy hoikan housuja. Meidän kaupungista löytyy nämä liikkeet ja muihin en enää edes tuhlaa aikaani.
Narut ei tosiaan ratkaise ongelmaa, kun lapsen pitäisi pystyä käymään itsenäisesti vessassa. Eikä kiristyskuminauha vyötärölläkään housuja hyväksi tee, jos vyötärö on aivan liian leveä ja pitää kirrata kuminauhalla puoleen alkuperäisestä. Vyötäröstä tulee sellainen paksu tursake, että näyttää jo ihan hassulta. Paras on löytää oikeasti vähän kapeampi malli. Esim. Just nuo hm ja esim jonathan on ihan hirmu paksuille lapsille tehtyjä.
Cittarista olen löytänyt, mutta pitää sovittaa aina kun päälle päin osasta ei huomaa mitkä on kapeita ja mitkä vähän leveämpiä. Laitan vinkiksi toisille, että jos etsii farkkuja laiheliineille niin Detroit-merkillä on kapeita malleja ja vyötärössä on kiristyskuminauhat . Onkohan Lindexin merkki? Ostan yleensä kirppareilta niitä. Me&I:lla myös ollut hyviä farkkuja.
Eikös collegehousujen kuulukin olla löysät? Ota sellaiset missä vyötäröllä on nauhat että saa sidottua :)
Syötä sille pojallesi ruokaa, ongnelma ratkaistu.
Jesper juniorissa on kapeita malleja. Hm llä on myös kapean mallisia kolareita.
H&M:n collegehousut ovat vyötäröstä tosi isoja. Lindexillä on ollut hyvänkokoisia. Meillä myös laiheliinilla 6 v.:llä muutamat me&I:t ja Legon collegehousut.
NameIt-merkillä on ollut kapeita, joissa vielä reikäkuminauhakiristys vyötäröllä.
Mä oon löytäny Citymarketista. Jo vuosia olen ostanut sieltä collegehousut laihalle pojalle. Jess-merkkiset esim. H&M:n collegehousuissa on tosi leveä vyötärö.
Mä olen suosiolla ostanut (alle kouluikäiselle) tyttöjen puolelta. Peruscollegeja, joissa ei ole ollut muuten mitään tyttömäistä kuin että ovat kapeampia. Värejä on löytynyt ihan kivasti.
Me&i tekee kapeaa mallia olevia ja vielä se kiristysnappi vyötäröllä.
H&m collareissa on kyllä tosi iso se vyötärö ja kiristysnaru lyhyt ja tönkkö.
Meillä myös parit puman collarit ja ne hyvän malliset ja vyötärökumppari hyvä!
Pakko vielä sanoa että pikkusisko se vasta pulassa on kun legginssitkin tippuu päältä! Tosi isoja vyötäröitä nykyään housuissa :/
Name Itillä on tosiaan aika kapeita housuja. Mutta kapeimmat vyötäröt on ehdottomasti Finnwearin/Nanson collegehousuissa! Mun poika on tosi laiha, mut silti ne on joskus hänelle jopa liian kireitä vyötäröltä. Lahkeet pitkät, eli sopisi juuri ap:n pojalle.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:53"]
Eikös collegehousujen kuulukin olla löysät? Ota sellaiset missä vyötäröllä on nauhat että saa sidottua :)
[/quote]
Löysät joo, mutta ei pudota päältä. Monissa verskoissa on kaiken lisäksi todella lyhyet narut, joten itsekin on vaikea solmia niitä, saati alle kouluikäisen. Sama ongelma on myös 4v pojan kohdalla, tosin ei ihan yhtä paha. Mutta hän ei tosiaan solmi naruja, hyvä kun saa housunsa ylös vessareissulla...
Täytyykin tsekata ehdotetut merkit. ap