Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laihalle pojalle collegehousut?

Vierailija
25.03.2015 |

Alkaa mennä hermot, kun pojalle ei löydy housuja jotka pysyisivät päällä! Esim. H&M:n perusverskoista saisi olla vyötärö koon 110 housuista ja lahkeet 128. Pojalla pituutta noin 125 cm. Eli osaako joku vinkata, millä merkillä olisi kapeita housuja? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:53"]

Eikös collegehousujen kuulukin olla löysät? Ota sellaiset missä vyötäröllä on nauhat että saa sidottua :)

[/quote]

Löysät joo, mutta ei pudota päältä. Monissa verskoissa on kaiken lisäksi todella lyhyet narut, joten itsekin on vaikea solmia niitä, saati alle kouluikäisen. Sama ongelma on myös 4v pojan kohdalla, tosin ei ihan yhtä paha. Mutta hän ei tosiaan solmi naruja, hyvä kun saa housunsa ylös vessareissulla...

Täytyykin tsekata ehdotetut merkit. ap

Vierailija
2/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it,itse ostan pojalle ja tytölle aina sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappahlista löytyy meidän laiheliinille sopivia niistä perushousuista. Olikohan merkki kakx.

Vierailija
4/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just viikonloppuna Seppälässtä sellaiset meidän hoikalle. sellanen resorivyötärö ja kapea malli.

Vierailija
5/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas kun poika tuosta vähän pitenee, sitten ne housuongelmat vasta alkavat. Meidän kakru on nyt 128 senttinen laiheliini ja pikkumuksujen housut alkavat olla liian lyhyitä. Ostin H&M:stä collarit kokoa 134 ja jessus miten leveä vyötärö niissä on. Tähän asti ei ole ollut vastaavia ongelmia, vaikka esim. alushousuissa sopiva koko on 110/116. Olisin halunnut ostaa KappAhlista sellaiset denimcollarit (mikä niiden nimi nyt olikaan) mutta vyötärö näytti niissäkin tosi isolta. En oikeasti ymmärrä tätä vaatebisnestä. Kauppoja on maailma pullollaan, mutta kaikissa myydään samaa tavaraa. Miksi esim. peruscollegeja ei ole valikoimissa B, C ja D -mitoituksella?

Vierailija
6/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista name it:istä ja espritistä löytyy hoikan housuja. Meidän kaupungista löytyy nämä liikkeet ja muihin en enää edes tuhlaa aikaani.

Vierailija
7/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narut ei tosiaan ratkaise ongelmaa, kun lapsen pitäisi pystyä käymään itsenäisesti vessassa. Eikä kiristyskuminauha vyötärölläkään housuja hyväksi tee, jos vyötärö on aivan liian leveä ja pitää kirrata kuminauhalla puoleen alkuperäisestä. Vyötäröstä tulee sellainen paksu tursake, että näyttää jo ihan hassulta. Paras on löytää oikeasti vähän kapeampi malli. Esim. Just nuo hm ja esim jonathan on ihan hirmu paksuille lapsille tehtyjä.

Vierailija
8/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista olen löytänyt, mutta pitää sovittaa aina kun päälle päin osasta ei huomaa mitkä on kapeita ja mitkä vähän leveämpiä. Laitan vinkiksi toisille, että jos etsii farkkuja laiheliineille niin Detroit-merkillä on kapeita malleja ja vyötärössä on kiristyskuminauhat . Onkohan Lindexin merkki? Ostan yleensä kirppareilta niitä. Me&I:lla myös ollut hyviä farkkuja.

Vierailija
9/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös collegehousujen kuulukin olla löysät? Ota sellaiset missä vyötäröllä on nauhat että saa sidottua :)

Vierailija
10/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille pojallesi ruokaa, ongnelma ratkaistu.

Vierailija
11/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it?

Vierailija
12/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadium

Vierailija
13/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper juniorissa on kapeita malleja. Hm llä on myös kapean mallisia kolareita.

Vierailija
14/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n collegehousut ovat vyötäröstä tosi isoja. Lindexillä on ollut hyvänkokoisia. Meillä myös laiheliinilla 6 v.:llä muutamat me&I:t ja Legon collegehousut.

Vierailija
15/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NameIt-merkillä on ollut kapeita, joissa vielä reikäkuminauhakiristys vyötäröllä.

Vierailija
16/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytäny Citymarketista. Jo vuosia olen ostanut sieltä collegehousut laihalle pojalle. Jess-merkkiset esim. H&M:n collegehousuissa on tosi leveä vyötärö.

Vierailija
17/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suosiolla ostanut (alle kouluikäiselle) tyttöjen puolelta. Peruscollegeja, joissa ei ole ollut muuten mitään tyttömäistä kuin että ovat kapeampia. Värejä on löytynyt ihan kivasti.

Vierailija
18/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguu

Vierailija
19/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me&i tekee kapeaa mallia olevia ja vielä se kiristysnappi vyötäröllä.
H&m collareissa on kyllä tosi iso se vyötärö ja kiristysnaru lyhyt ja tönkkö.
Meillä myös parit puman collarit ja ne hyvän malliset ja vyötärökumppari hyvä!
Pakko vielä sanoa että pikkusisko se vasta pulassa on kun legginssitkin tippuu päältä! Tosi isoja vyötäröitä nykyään housuissa :/

Vierailija
20/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name Itillä on tosiaan aika kapeita housuja. Mutta kapeimmat vyötäröt on ehdottomasti Finnwearin/Nanson collegehousuissa! Mun poika on tosi laiha, mut silti ne on joskus hänelle jopa liian kireitä vyötäröltä. Lahkeet pitkät, eli sopisi juuri ap:n pojalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi