Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset kelpaatte miehille ja saatte parisuhteen?

Vierailija
15.12.2021 |

Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte miehille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Mene Tinderiin ja saa 100 matchia tunnissa.

Kts. Kommentti nro 1.

Ap

Vierailija
22/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta olen lukenut monenlaisia vinkkejä naisille ja ne painottuvat aika lailla ulkoisiin seikkoihin: hiusten kasvatus pitkiksi, hameiden ja mekkojen käyttäminen, naapurintyttömäinen olemus ja herttainen, ei-dominoiva käytös, ei liikaa meikkiä, normaalipaino tai hoikkuus (?). Ei leggingsejä eikä varsinkaan (moniväristä) kananp-kampausta - tämä on aika humorististakin :). 

Voihan noilla ulkoisilla asioilla olla merkitystäkin, en tiedä,  mutta itse naisena ajattelen, että hyvä vuorovaikutus - puhuminen ja kuunteleminen, keskustelu miehen ja yleensäkin ihmisten kanssa on hyvä juttu - samalla aaltopituudella oleminen.  Ja ennen kaikkea itsensä rakastaminen sellaisena kuin on on tärkeää, vaikkei täydellinen olekaan ja kukaanhan ei ole. Silloin pystyy helpommin rakastamaan myös toista.

Jos on omia kipupisteitä, niin niiden käsittely ainakin jossain määrin voi olla hyvä juttu. Silloin niitä ei niin helposti heijasta ympäristöönsä. On tosi iso plussa, jos parisuhdetta kaivatessaankin pystyy elämään mahdollisimman onnellista elämää sinkkuna. Silloin arvostaa itseään ja omaa elämäänsä eikä käyttäydy liian takertuvasti ja odota miehestä elämänsä "pelastajaa". Siitä voi tulla iso painolasti suhteelle. Eli vastuunotto omasta hyvinvoinnista. 

Omien kiinnostuksen kohteiden ja arvojen tunnistaminen antaa osviittaa siihen, millaista parisuhdetta toivot ja etsit. Yhteiset arvot ovat hyvä pohja suhteelle. Mutta niitä omiakin juttuja ja ystäviä tarvitsee myös, suhde pysyy terveemmällä pohjalla, kun alkuinnostuksen jälkeen kaikki ei pyöri miehen tai parisuhteen ympärillä. Tässä jotain ajatuksia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle kelpasin aikanaan. Luulen että muuten elämäni olisi jatkunut satunnaisesta lyhyestä suhteesta toiseen hyväksyntää hakien kuten siihen saakka. Vanhemmiten ei enää varmasti olisi ollut niitä lyhyitäkään.

Ihmettelin miten mieheni minuun päätyi, ajattelin että hän olisi saanut kenet tahansa kun oli niin sosiaalinen. Jälkeen päin ajatellen hänessäkin on paljon vikoja, ehkä paremman itsetunnon ja ihmistuntemuksen omaavat fiksut naiset osasivat nähdä nämä viat.

Minä sokeasti rakastuin. Ja olen kiitollinen siitä että sain kokea rakkauden huuman.

Vierailija
24/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt naiseen, joka olisi saanut satoja tai edes kymmeniä pakkeja. Miehistä näitä löytyy jokaisesta kaveriporukasta.

Tulee välittömästi mieleen kaksi olennaista kysymystä:

1) Mitkä lasketaan pakeiksi?

2) Voisiko kyse olla siitä, että naiset osaavat paremmin lukea nonverbaalista viestintää?

Vierailija
25/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kelpaa eli mielenkiintoiset miehet eivät tee aloitteita?

Voi raasua

Miksi pitäisi olla miehen kanssa joka ei kiinnosta?  Ettehän te miehetkään ole mielestänne epäkiinnostavien naisten kanssa. Eikä tarvitse ollakaan. Pariutuminen tapahtuu kun kiinnostukset kohtaavat. Muuten ei. 

Vierailija
26/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nainen "kelpaa". Heittomerkeissä koska luonnossa se nyt on sellainen juttu, että naaras kelpuuttaa - uros kelpaa jos kelpaa. 

Vierailija
27/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös se naisilla ole sellainen, että jotkut luulee kaikkien iskevän heitä koko ajan, mutta jotkut luulevat ettei kukaan yritä iskeä. Kumpikaan ei koskaan ole oikeassa, vaan totuus on välimaastossa. 

Joissain harvoissa tapauksissa nainen ei jostain syystä huomaa tai halua huomata, että hänestä ollaan kiinnostuneita. En tiedä mistä johtuu. Voi olla jostain lapsuudestakin traumoja jos on luullut jonkun olevan ihastunut mutta se onkin paljastunut ettei ole. 

Vierailija
28/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mallin mitoissa

American model Teighlor reached a peak weight of 326.14 kg (718.7lbs) and has forged a successful modelling career, appearing in films, on greeting cards and in advertisements.

Vierailija
29/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt naiseen, joka olisi saanut satoja tai edes kymmeniä pakkeja. Miehistä näitä löytyy jokaisesta kaveriporukasta.

Tulee välittömästi mieleen kaksi olennaista kysymystä:

1) Mitkä lasketaan pakeiksi?

2) Voisiko kyse olla siitä, että naiset osaavat paremmin lukea nonverbaalista viestintää?

1) Suorat rehelliset pakit aloitteeseen

2) Tuskin. Suurin selittävä tekijä on varmasti se, että naiset eivät tee kunnon aloitteita samalla tavalla kuin miehet. Tulkitaan virheellisesti, että miestä ei kiinnosta, kun mies ei ole aloitteellinen, vaikka tilanne onkin juuri päinvastainen.

Vierailija
30/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon älykäs, hauska, hymyilevä, kuunteleva, vaatimaton ja mutkaton. Mun kanssa on miesten mukaan helppo puhua aivan kaikesta. Hyvin on löytynyt seuraa ja parisuhteitakin, vientiä enemmän kuin nuorempana.

Vierailija
31/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Kyllä meitä on jotka emme edes treffeille pääse. Itse tehnyt 20 vuoden ajan aloitteita, enää en jaksa.

Vierailija
32/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon älykäs, hauska, hymyilevä, kuunteleva, vaatimaton ja mutkaton. Mun kanssa on miesten mukaan helppo puhua aivan kaikesta. Hyvin on löytynyt seuraa ja parisuhteitakin, vientiä enemmän kuin nuorempana.

Mä saan täsmälleen samaa palautetta. Mutta olen ikisinkku. Miehet haluaa musta kaverin ja osa on kirjaimellisesti suuttunut kun ilmaisin kiinnostukseni. Tasan ei käy...

Vierailija
33/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Kyllä meitä on jotka emme edes treffeille pääse. Itse tehnyt 20 vuoden ajan aloitteita, enää en jaksa.

tämän naisen aloite: non-verbaalista silmäpelin kaltaista viestintää jolla hän antaa miehelle luvan lähestyä.

ei lähestynyt = pakit tuli

Vierailija
34/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle kelpasin aikanaan. Luulen että muuten elämäni olisi jatkunut satunnaisesta lyhyestä suhteesta toiseen hyväksyntää hakien kuten siihen saakka. Vanhemmiten ei enää varmasti olisi ollut niitä lyhyitäkään.

Ihmettelin miten mieheni minuun päätyi, ajattelin että hän olisi saanut kenet tahansa kun oli niin sosiaalinen. Jälkeen päin ajatellen hänessäkin on paljon vikoja, ehkä paremman itsetunnon ja ihmistuntemuksen omaavat fiksut naiset osasivat nähdä nämä viat.

Minä sokeasti rakastuin. Ja olen kiitollinen siitä että sain kokea rakkauden huuman.

Mäkin haluaisin kokea tämän kerran. Vielä ei onnistunut. N39

Vierailija
35/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin itsetunnon ja minä olen aina helposti tutustunut uusiin ihmisiin. Ensin oli hyviä miespuolisia kavereita ja olen ihan tavanomaisen näköinen nainen. Sitten yksi kaunis päivä kohtasi molemminpuolinen kiinnostus nykyisen miehen kanssa. Kunnollinen, ihana. Ei ollut helppoa kohdata miehiä ensin, vaati sitä itsetunnon hankkimista ja sen jälkeen osasin olla kiva lähestyttävä nainen.

Vierailija
36/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämän naisen aloite: non-verbaalista silmäpelin kaltaista viestintää jolla hän antaa miehelle luvan lähestyä.

ei lähestynyt = pakit tuli

Ei. Aloitteeni on suora kysymys: mennäänkö kahville/drinkille/jonnekin. Niin että käy ilmi että kyseessä on treffit. Muita en laske (flirtti, juttelu, silmäpeli tms).

Vierailija
37/223 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulututkinto, erinomaiset arvosanat, 4 kieltä, juoksukunto miehenottohetkellä 15km, blondi, kynnet, omayritys ja täydelliset hampaat/kauneus. Baarissa 2 promillen humalassa löysin miehen.

Miehet ja naiset ovat erilaisia. Ei kannata projisoida omia naisajatuksiaan ja -kriteereitään miesten maailmaan. Korkeintaan muutama prosentti miehistä piitannee tuollaisista cv:n kaltaisista listauksista. Enemmän ne ovat karkotteita.

Ulkonäkö ja mukava luonne riittää. Onnittelut sinulle miehen löytämisestä.

T. Naimisissa oleva mies

Vierailija
38/223 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle on aina ollut tarjolla parisuhteita ja muutenkin olen saanut positiivista huomiota.

Olen pieni, siro, hymyilevä ja kumppanityyppiä. Sellaista joka on kiinnostunut toisen elämästä, haaveista, työstä ja ystävistä. Toki edellytän että myös minua arvosteaan, sen opin 2. avioliitossani. Hyvä mies mutta tunnekylmä.

Minun ei tarvitse olla mitään muuta kuin todella olen. Nykyinen liitto on kestänyt 25v

Vierailija
39/223 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. On minulla muutamia suhteita ollut, lapsiakin, mutta 10 vuotta olen ollut yksin. No, mahtuu siihen pari muutaman kuukauden suhdetta, ja muutama tapailu, mutta minut jätetään. Yleensä paremman takia.

En enää viitsi edes yrittää. En kelpaa, niin en kelpaa.

En minä tähän osaa syytä sanoa.

Minulla on omistusasunto, vakityö, koira ja kissa, lapset, harrastuksia mutta myös aikaa miehelle. En polta enkä juo paljoa.

Mutta olen L tai jopa XL kokoa. En harrasta yhdenillan juttuja, enkä halua seksiä heti. En käy baareissa. Tinderit ja kaikki on kokeiltu

Ei tuo L koko ainakaan ole syy. Itse ollut L kokoa aina muttei ole yksin tarvinnut olla. Ja ihan hyviä miehiä ollut ja nytkin on.

175 cm, 64 kg, ikä 51 v.

Vierailija
40/223 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele noin, että sinä et varmaan kelpaa kellekään. Ajattele mieluummin niin päin, että kuka mies on niin mahtavan mukava ja hyvä tyyppi, että se on sun arvoinen. Hyvä ja terve itsetunto vetää puoleensa.