Miten te muut naiset kelpaatte miehille ja saatte parisuhteen?
Niin olen tätä miettinyt.. miten te kelpaatte miehille? Itse olen sinkku ku en kelpaa kellekkään.
Kommentit (223)
Minä luulen että olin vain onnekas. Nyt jos pitäisi puoliso löytää en usko että onnistuisi. Aika epäkelpoja me molemmat ollaan, ehkä hoksattiin tosiasiat että tämä on parasta mitä tullaan saamaan. Kuulostaa karulta mutta ei ole.
Itse jotenkin ajaudun aina suhteeseen vaikka kuinka ajatuksena olisi että nyt sinkkuillaan. En itsekään tiedä miksi näin aina käy.
N40
Huono provo.
Mene Tinderiin ja saa 100 matchia tunnissa.
Mun exille kelpaa mikä vaan mikä maksaa elämisen ( lue päihteet) ja siinä on reikä. Reikäkään ei ole välttämätön.
Tätä minäkin mietin. On minulla muutamia suhteita ollut, lapsiakin, mutta 10 vuotta olen ollut yksin. No, mahtuu siihen pari muutaman kuukauden suhdetta, ja muutama tapailu, mutta minut jätetään. Yleensä paremman takia.
En enää viitsi edes yrittää. En kelpaa, niin en kelpaa.
En minä tähän osaa syytä sanoa.
Minulla on omistusasunto, vakityö, koira ja kissa, lapset, harrastuksia mutta myös aikaa miehelle. En polta enkä juo paljoa.
Mutta olen L tai jopa XL kokoa. En harrasta yhdenillan juttuja, enkä halua seksiä heti. En käy baareissa. Tinderit ja kaikki on kokeiltu
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin. On minulla muutamia suhteita ollut, lapsiakin, mutta 10 vuotta olen ollut yksin. No, mahtuu siihen pari muutaman kuukauden suhdetta, ja muutama tapailu, mutta minut jätetään. Yleensä paremman takia.
En enää viitsi edes yrittää. En kelpaa, niin en kelpaa.
En minä tähän osaa syytä sanoa.
Minulla on omistusasunto, vakityö, koira ja kissa, lapset, harrastuksia mutta myös aikaa miehelle. En polta enkä juo paljoa.
Mutta olen L tai jopa XL kokoa. En harrasta yhdenillan juttuja, enkä halua seksiä heti. En käy baareissa. Tinderit ja kaikki on kokeiltu
Toi L/XL -koko ja lapset.
Niihin korkkaa varmasti.
Korkeakoulututkinto, erinomaiset arvosanat, 4 kieltä, juoksukunto miehenottohetkellä 15km, blondi, kynnet, omayritys ja täydelliset hampaat/kauneus. Baarissa 2 promillen humalassa löysin miehen.
En ole koskaan törmännyt naiseen, joka olisi saanut satoja tai edes kymmeniä pakkeja. Miehistä näitä löytyy jokaisesta kaveriporukasta.
Et kelpaa eli mielenkiintoiset miehet eivät tee aloitteita?
Voi raasua
No sanotaan, että en ainakaan ulkonäöllä tai se ksillä. Kyseessä täytyy olla vastustamattoman karismaattinen luonteeni sitten. Rehellisesti sanottuna kaikki parisuhteeni ovat olleet enemmänkin kumppanuutta ja ystävyyttä kuin suurta tunteen paloa. Alkuvaihe toki ollut kiihkeä aina, vaikka en varsinaisesti koskaan kenenkään naisihannetta ole vastannut ja mulle on se sanottukin
Joulu lähestyy niin hain topan hiivoja ja sokeria, äetmuorille.
Vuodenvaihteessa on jo juomakelpoista.
Lähden pakoon ja ne lähtee perään. Se ei silti ole ollut tarkoitukseni.
Minulla on takana kaksi pitkää parisuhdetta ja yksi lyhyt, parin vuoden mittainen seurustelusuhde. Sinkku olen ollut viimeksi 25 vuotta sitten 2-kymppisenä.
Olen suht tavallisen näköinen, mutta ilmeisesti urheilullinen kroppani viehättää miehiä, koska minua ovat monet sanoneet hyvännäköiseksi. Kasvoista olen kyllä ihan tavallinen eikä minulle ole edes näyttäviä hiuksia tms.
Lisäksi olen saanut positiivista palautetta energisestä ja positiivisesta elämänasenteestani. En toki läheskään aina ole energinen enkä positiivinen :-)
Tärkein syy lienee kuitenkin tämä: kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat kehuneet sitä, että kanssani voi jutella mistä tahansa. Eli ilmeisesti tietty sosiaalisuus, kiinnostus monia eri asioita ja etenkin muita ihmisiä kohtaan viehättää.
kaikista naisista saa kauniin kun meikkaa ja laittaa hiukset. insta on niitä täynnä. itseluottamuksella saa hyvin miehiä ja sillä, että uskaltaa istua baaritiskillä yksin ja katsoa ketä tulee sisään ja sitten vaan valitsee sopivan kännisen miehen.
Olen oma itseni. En esitä mitään enkä temppuile. Enkä elättele liian suuria toiveita kumppanin suhteen.
Se parisuhde ei ole välttämättä niin onnellinen kuin kirjoissa kirjoitetaan. Puoliso potee ikäkriisiä ja on lakannut juttelemasta minulle. Pakon edessä on puhuttava ja hän saa herkästi kilarit ihan kun puhutaan villapaidan pesusta.
Jos olisi rahaa niin muuttaisin heti pois ja puoliso lähtisi kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun exille kelpaa mikä vaan mikä maksaa elämisen ( lue päihteet) ja siinä on reikä. Reikäkään ei ole välttämätön.
Korkean tason kuluttaja. Montako nuita exiä löytyy?
Miksi haluat kelvata kenellekään muulle kuin itsellesi. Lähtöasetelma on jo huono, altavastaajan.
Seksiä olen joskus onnistunut saamaan jopa parikin kertaa samalta mieheltä. Parisuhde tuntuu ihan utopistiselta.
Ap