Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla kaamosväsymystä? Oon puolikuollut

Vierailija
15.12.2021 |

Joululomaan 5 työpäivää sisältäen lauantain, sitten nukun ja nukun ja nukun. Oon paiskinut ylitöitä minkä ehtinyt, mutta se ei väsytä vaan tämä hemmetin pimeys. Aamulla on pimeää, päivällä on neljältä jo säkkipimeää. Syön ihan kaikkia mahdollisia vitamiineja, osaa tupla-annoksia mutta ei vaan auta.

Auttaiskohan kirkasvalolamppu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, mäkin lasken päiviä joululomaan.

Itellä kirkasvalolamppu ei vaikuttanut mitenkään, paitsi ärsytti se helevetin loiste päin naamaa.

Ens vuonna SSRI-lääkkeet heti lokakuussa. Ei oo järkee, että neljäsosa vuodesta menee koomassa. Se on neljäsosa elämästä.

Vierailija
2/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymykseen ei autakaan vitamiinit kuten olet huomannut. Siihen auttaa vain ilo ja innostuminen. Rakastuminen on varma keino saada kunnon piristysruiske. Eli väsymys johtuu mielestä, ei mistään muusta. Paranna mielesi ja kaikki muukin paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinulla on muitakin ongelmia? Mielenterveydellisiä? Ei auta kuin hoitoon meno tai muutto ulkomaille!

Vierailija
4/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 työpäivää joululomaan. Vielä jaksaa. Sitten siirrän tyynyt ja peitot sohvalle ja kasvatan juuret. Maailma menköön menojaan, minä vietän talviunta.

ei ap

Vierailija
5/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: sinulla on muitakin ongelmia? Mielenterveydellisiä? Ei auta kuin hoitoon meno tai muutto ulkomaille!

Masennusta juu, mutta oon alkanut miettiä onko tämä sittenkään maseennusta vaiko jotain lamaannusta vaan. Mielialat vaihtelevat. Ehkä minulla on vaihdevuodet, jotka kestäneet 15 vuotta

Vierailija
6/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymykseen ei autakaan vitamiinit kuten olet huomannut. Siihen auttaa vain ilo ja innostuminen. Rakastuminen on varma keino saada kunnon piristysruiske. Eli väsymys johtuu mielestä, ei mistään muusta. Paranna mielesi ja kaikki muukin paranee.

Luin että väsymys johtuu miehestä :D

Vierailija
7/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös, ulos, lenkille.

Vierailija
8/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pirteä, kun näen edes vähän aurinkoa. Nyt, kun taivas jatkuvasti harmaa, sekä pimeyttä koko ajan, olen kuin karhu, joka haluaa talviunille. Energiaa ei ole, voisin nukkua koko ajan. Kun tulee kevät ja aurinko, herään henkiin.

Vierailija
9/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle maailman yksinkertasimman vinkin. Lähe pyörälenkille tai juoksemaan. Tuut takas niin oot piristynyt ja hiki pitää tulla.

Vierailija
10/12 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pirteä, kun näen edes vähän aurinkoa. Nyt, kun taivas jatkuvasti harmaa, sekä pimeyttä koko ajan, olen kuin karhu, joka haluaa talviunille. Energiaa ei ole, voisin nukkua koko ajan. Kun tulee kevät ja aurinko, herään henkiin.[/quote

Samoin. Kun kevätaurinko alkaa paistaa, piristyn. Luonto herää ja vihreys valtaa alaa. Kukat kukkivat, herään eloon. Vihaan pimeyttä.

Vierailija
11/12 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös, ulos, lenkille.

Käyn koiran kanssa lenkillä monta kertaa päivässä. ap

Vierailija
12/12 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kommentin nro 4.

Niille, jotka sanoo että ulkoilu auttaa: kokeiltu on. Joka kerta kun tulen lenkiltä, olo on vielä surkeampi. Hyvä ettei tule ne kuuluisat itkuntuhruiset silmät. Liikkuminen tuntuu todella epämiellyttävältä sekä sitä tehdessä että todellakin jälkikäteen. En tajua milloin se hyvä olo sitten pitäisi tulla, vissiin kesällä?

prkl.

Helppo elämä teillä, joilla elämä skulaa karhun perseessäkin, eli talven pimeydessä.

Mutta: kolme työpäivää jäljellä. Me pystytään tähän, ap ja muut!