Nyt tuputus levinnyt joka kauppaan. Siirryn nettiostamiseen
Eilen kävin kauppakeskuksessa ja lähes joka kaupassa tuputettiin. YÖK
- Vero Moda on samaa legendaarista tuputusketjua kuin Vila. Kokeilin paitaa, joka ei ollut hyvä. Myyjä ryntää paikalle ja alkaa tuputtamaan muita paitoja: mulla on just tällainen, tämä sopisi sinulle jne. Jatkaa ulko-ovelle saakka tuputtamista.
-Garlings, JC ja H&M. Mikä ihana RAUHA, saat katsella omissa oloissasi ja miettiä ja sovitella. Näistä ostin jokaisesta jotain
- Cubus: kokeilin aurinkolaseja ja myyjä tuli siihen tuputtamaan koruja ja muuta tavaraa. En ostanut
-jopa Kappahl siirtynyt tuputukseen. Ostin vauvan peitteen ja myyjä alkaa kassalla: voi ootko nähnyt, meille on JUST tullut aivan IHANIa lasten lakanoita ja tähän peitteeseen sopivia leluja/rättejä/pipoja jne JOO EI. Kun maksoin ja lähdin ja katsoin matkalla aurinkolaseja niin sama myyjä ryntää paikalle ja alkaa tuputtamaan. ELI EI VOI MENNÄ KAPPAHLIINKAAN enää
-Hemtex. ostin tyynyn ja myyjä tuputti kassalla kynttilötä, lautasliinoja jne. Boikottiin
Taidan siirtyä nettiostamiseen kun INHOAN TUPUTUSTA
Kommentit (236)
Sama täällä.
Myyjien esimiehet hoi: tuputus ärsyttää ja saa ihmiset lähtemään pois. Joko ymmärsitte?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:41"]
Sama täällä.
Myyjien esimiehet hoi: tuputus ärsyttää ja saa ihmiset lähtemään pois. Joko ymmärsitte?
[/quote]
Ei ne ymmärrä, minäkin olen lähettänyt sen Vilan ja Vero Modan tuputuksesta kertovat täällä olleen pitkän ketjun suomen pääkonttoriin. Ei auttanut
Minäkin siirryn nettiostamiseen tai H&M, JC, Carlings ja muiden EI TUPUTTAVIEN kauppojen asiakkaaksi
Ei mulle oo koskaan tuputettu mitään. Olisko tuollainen erityiskohtelu vain naisille?
Itselläni on melko hyvin toiminut asiointi niissä kaupoissa, joissa myyjät ovat tulleet kysymään tarvitsenko apua tai etsinkö jotain tiettyä. Ja jonka jälkeen ovat tyytyneet vastaukseen etten tarvitse apua tai etsi jotain tiettyä. Jollen satu tarvitsemaan tai etsimään.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:46"]
Itselläni on melko hyvin toiminut asiointi niissä kaupoissa, joissa myyjät ovat tulleet kysymään tarvitsenko apua tai etsinkö jotain tiettyä. Ja jonka jälkeen ovat tyytyneet vastaukseen etten tarvitse apua tai etsi jotain tiettyä. Jollen satu tarvitsemaan tai etsimään.
[/quote]
Tuohan on ihan normaalia käytöstä. Kysytään ja jätetään rauhaan.
Mutt akun puhun siitä kassalla tuputtamisesta: ostat yhden tuotteen ja kassalla tuputeaan sitä sun tätä eli yritetään saada lisämyyntiä.
Tai sitten vero Modan tapaan kuljetaan perässä ja esitellään joka ikinen kaupan tuote "kun mullakin on tälläsen ja se on niin ihana"
ap
Käykää Halpahallissa siellä saa potkut jos juttelee asiakkaalle.
Sit kaikki oikeat kaupat menee konkkaan, kun jengi ostaa vaan netistä. Sitäkö te haluatte?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:46"]
[/quote]
Tuohan on ihan normaalia käytöstä. Kysytään ja jätetään rauhaan.
Mutt akun puhun siitä kassalla tuputtamisesta: ostat yhden tuotteen ja kassalla tuputeaan sitä sun tätä eli yritetään saada lisämyyntiä.
Tai sitten vero Modan tapaan kuljetaan perässä ja esitellään joka ikinen kaupan tuote "kun mullakin on tälläsen ja se on niin ihana"
ap
[/quote]
On sullakin ongelmat. Miten paljon sua kuluttaa sanoa " ei, kiitos"?. Vika ei ole myyjässä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:41"]Sama täällä.
[/quote]
Kyllä meidän ketjussa tuputuskäsky on tullut korkeammalta taholta. Siihen velvoitetaan kaikki ketjun myyjät. Laittakaa palautetta kirjallisena, jotta viestinne menee myös ketjun johtoon, joka tuputuksista päättää.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:41"]Sama täällä. Myyjien esimiehet hoi: tuputus ärsyttää ja saa ihmiset lähtemään pois. Joko ymmärsitte? [/quote] Kyllä meidän ketjussa tuputuskäsky on tullut korkeammalta taholta. Siihen velvoitetaan kaikki ketjun myyjät. Laittakaa palautetta kirjallisena, jotta viestinne menee myös ketjun johtoon, joka tuputuksista päättää.
[/quote]
Kerro ketju niin laitan HETI palautetta
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:57"]
Sit kaikki oikeat kaupat menee konkkaan, kun jengi ostaa vaan netistä. Sitäkö te haluatte?
[/quote]
Katsokoot peiliin sitten. Kaikki inhoavat tuputusta
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:08"]
[/quote]
[/quote]
On sulla oikeasti ongelmia. Pipo hiukan liian kireällä? Monestiko päivässä käyt noissa kaupoissa, kun muutamasta lauseesta maailmasi kaatuu?
Mä joudun olemaan töissä tuollaisessa ketjussa. Kaikkein pahinta on, etten mä tuputa vaatteita vaan uhkapelejä.
[/quote]
[/quote]
Minä en inhoa tuputusta, ymmärrän että sillä yritetään saada aikaan lisämyyntiä. Toisaalta minulla on alkeelliset käytöstavat, ja suu jolla vastata kielteisesti kyseiseen ehdotukseen, jos tarjottu tuote ei minua miellytä.
Koetko ilmaisjakelun ja mainokset tuputtamisena? Entäs nettimainostamisen? Tälläkin sivulla sinulle tuputetaan tuotteita, eikö pääsi hajoa?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
Minä en inhoa tuputusta, ymmärrän että sillä yritetään saada aikaan lisämyyntiä. Toisaalta minulla on alkeelliset käytöstavat, ja suu jolla vastata kielteisesti kyseiseen ehdotukseen, jos tarjottu tuote ei minua miellytä.
Koetko ilmaisjakelun ja mainokset tuputtamisena? Entäs nettimainostamisen? Tälläkin sivulla sinulle tuputetaan tuotteita, eikö pääsi hajoa?
[/quote]
Ahaa, myymäläpäällikkö astuu esiin puolustamaan valitsemaansa linjaa.
Se, että tuputetaan ja tuputetaan JOKA PAIKASSA ja ei uskota, kun sanoo "ei kiitos" on todella törkeää asiakkaan aliarvioimista. Jumalauta, jos haluan ostaa jotain, osaan ihan itse päättää asiasta enkä jaksa hokea koko ajan ei kiitos, ei kiitos
Mä veikkaan, että ne myyjät sen tekohymyn takana inhoaa sitä tuputusta yhtä paljon kuin suurin osa meistä asiakkaista..
Kävin pari pv sitten indiskassa. Myyjä hyökkäsi kimppuun kun katselin astioita ja alkoi tuputtaa. Ennen ei tällaista ole tapahtunut. Tampereella näin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ahaa, myymäläpäällikkö astuu esiin puolustamaan valitsemaansa linjaa.
Se, että tuputetaan ja tuputetaan JOKA PAIKASSA ja ei uskota, kun sanoo "ei kiitos" on todella törkeää asiakkaan aliarvioimista. Jumalauta, jos haluan ostaa jotain, osaan ihan itse päättää asiasta enkä jaksa hokea koko ajan ei kiitos, ei kiitos
[/quote]
Ei taida olla myymäläpäällikkö se, joka noista asiosta päättää. En myöskään kirjoita mainitsemiesi ketjujen pääkonttoreista.
Miten se mainostus? Perinteinen ja netti? Ahdistaako?
Miten sun energia riittää tollaiseen ahdistukseen parista lauseesta? Ei voi kuin ihmetellä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:10"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:08"]
[/quote]
[/quote]
On sulla oikeasti ongelmia. Pipo hiukan liian kireällä? Monestiko päivässä käyt noissa kaupoissa, kun muutamasta lauseesta maailmasi kaatuu?
[/quote]
sinä et selvästikään ole joutunut massiivisen tuputuksen kohteeksi.
Ainahan niissä. Sen takia ostan muualta. Kysyn kun tarvitsen apua, silloin yhtäkään myyjää ei näy.