uusi kihlasormus
Onko miten yleistä, että hankitaan jossain vaiheessa uusi kihlasormus? Menimme mieheni kanssa kihlohin opiskeluaikoina, jolloin kummallakaan ei ollut oikein rahaa. Sormukseni on tavallinen hopeinen rinkula ja mieheni oli ostanut sormukset. Nyt myöhemmin minua on alkanut kutkuttaa timanttisormus, ei mitään hirveän kallista kuitenkaan 200_500e hintaisia olen katsellut ja löytänytkin mieleisen. Olenko ihan hirveä, jos ehdotan miehelle uuden sormuksen ostamista vai voinko pyytää/ ostaa itse miehen suostumuksella timanttisormuksen? Pidän toki nykyisestäkin, mutta haluaisin erikoisemman, kuin pelkän tavallisen..
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:08"]Pidät sitä hienostelusormusta jossain muussa sormessa kuin vasemmassa nimettömässä, capisci?!
[/quote]
Mitä jos mä haluaisin, että se hienostelusormus olisi mun kihlasormus. Sellainen sormus, joka symboloi meidän välistä rakkautta, suhdetta ja tulevaisuutta. Sellainen, joka olisi ainutlaatuinen, hieno, muttei liian hieno. Jos laitan sen johonkin muuhun sormeen, niin ei se silloin ole kihlasormus vaan ihan mikä tahansa sormus. Ap
Sä voit hommata ihan milasen sormuksen tahansa ja vaihtaa nykyisen kihlasormuksen parempaan. Säilytä vanha sormus nätissä rasiassa muistojen aarteena. Muiden mielipiteillä ei ole väliä, se on sun sormessa se kihlasormus ja kattelet sitä joka päivä. Jos mies ei tykkää ideasta niin sano et mies on ihan timantti, onneksi ei tarvi vaihtaa miestä mutta sormus pitää vaihtaa mieluisaksi.
Sormuksia voi ostaa ilman ihmissuhdeleikkejäkin ;)
Tuunaa tämänhetkinen kihlasormus! Silloin tunnearvo säilyy (koska sama sormus on edelleen mukana) mutta saat hieman koristetta/wowta mukaan. Esim. juuri timantin istuttaminen, jonkinlainen timanttileikkaus (en tiedä onnistuuko hopeasormukseen)..tai jos haluat enemmän uutta niin sulata ainakin vanha sormus materiaaliksi siihen :)
Pidät sitä hienostelusormusta jossain muussa sormessa kuin vasemmassa nimettömässä, capisci?!