Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen exän facesta

Vierailija
22.02.2015 |

Miehen ensirakkauden siis löysin facebookista. Heidän erostaan yli 10 vuotta ja olen itse 10 vuotta miestä nuorempi. Miehen ex aivan törkeän kaunis, naisellinen ja seksikäs. Itse pullukka, en mielestäni kovinkaan kaunis, saati seksikäs. Ärsyttää kamalasti! Oletin jotenkin aina, että olisi myös pullea, sillä miehen muutama toinen eksä myös pulleita ja yksi ihastus. Miehen ensirakkaus taas täydellisen näköinen ja nuorekas vielä 35 v.
.
Ei mitään tarkoitusta tällä, eikä tuolla ole väliä, mutta mielikuva ollut täysin toinen!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mä olen oikeesti jo läski, mutta ihan kaunis. Mieskin läski. Exänsä kaunis ja laiha, ollut aina.

Vierailija
2/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Terv myös läski miesten eksien stalkkeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on suht lyhyt ja 'pienikokoinen' ja järkytyin myös nähdessäni hänen ex-tyttöystävän livenä ensimmäistä kertaa; nainen oli varmaan 2m pitkä, ei lihava, mutta roteva ruumiinrakenne. En vaan saa mielestäni kuvaa, kuinka tämä nainen on varmasti pyöritellyt miestä yhdellä kädellä:D

Minulle mies on sopiva, olen itse lyhyt ja laiha.

Vierailija
4/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se "törkeän kaunis, naisellinen ja seksikäs" nainen kuitenkaan elämänkumppaniks sopinut ;) Ajattele, että sussa on jotain NIIIN mielettömän upeaa, että hän on valinnut juuri Sinut <3 

Vierailija
5/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin eka exä oli kaikista kaunein nainen mitä mulla on ollut, mutta ei sille vaan mitään mahda. Ei tässä itsekään ole mitenkään komistunut, joten turhapa sitä on odottaa muiltakaan mahdottomia.

Vierailija
6/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välillä katselen miehen eksän kuvia (tiedän ettei pitäisi), vaikka heidän erosta on jo 5 vuotta ja minulla ja miehellä on yhteinen lapsi..
Tämä nainen vastakohtani: pieni ja siro mutta muodokas, pitkät vaaleat hiukset ja meikattu ja laitettu.. Itse olen pitkä ja isoluinen, lihoin raskausajalla vielä enemmän, en ole yhtään naisellinen :( en voi edes lohduttautua sillä että nainen on pissisbimbo, sillä mieheni ja heidän yhteisten ystäviensä mukaan nainen on todella mukava ja älykäs.

Vierailija
7/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy, miksi inhoan läskejä on niitten ainainen valitus ulkonäöstään ja kateellisuus heitä paremman näköisiä kohtaan.

Vierailija
8/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli silloin nuorempana pullukka ja sittemmin laihtunut ja "puhjennut kukkaan"?

Vierailija
9/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:23"]Yksi syy, miksi inhoan läskejä on niitten ainainen valitus ulkonäöstään ja kateellisuus heitä paremman näköisiä kohtaan.
[/quote]

En ole kateellinen, enkä kyllä valita ulkonäöstänikään, muutakuin täällä välillä anonyymisti :) Et kuullosta kovinkaan mukavalta ihmiseltä.

Ihana, tai "ihana" kuulla, että on muitakin joilla menee samanlailla. Tiedän, että mieheni on minut halunnut, ja erostaan ikuisuus. Silti on miehen ensirakkaus, oletan kyllä että olen elämänsä rakkaus, sillä antanut niin paljon periksi (minun eläimet, ensin inhosi pitkään, nyt rakastaa ylikaiken. Sekä päässyt töihin, mitä ei kovin ennen yrittänytkään) Sanonut myös niin, mutta sanoa voi mitä vain, teot puhuvat enemmän.
Ap

Vierailija
10/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:17"]No eipä se "törkeän kaunis, naisellinen ja seksikäs" nainen kuitenkaan elämänkumppaniks sopinut ;) Ajattele, että sussa on jotain NIIIN mielettömän upeaa, että hän on valinnut juuri Sinut <3 
[/quote]

Tai miehessäs on jotain niin paljon pielessä ettei kelvannut kuin panopuuksi.

Vierailija
11/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku jaksaa katsella ja etsiä miehen exiä FB:ssa? En voi ymmärtää.

Vierailija
12/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:17"]

No eipä se "törkeän kaunis, naisellinen ja seksikäs" nainen kuitenkaan elämänkumppaniks sopinut ;) Ajattele, että sussa on jotain NIIIN mielettömän upeaa, että hän on valinnut juuri Sinut <3 

[/quote]

Mistä ihmeestä sä päättelit, että eksä ei miehelle elämänkumppaniks sopinut? Ainakaan aloituksesta se ei käynyt mitenkään selväksi. Voihan olla, että eksä olisi ollut miehen mielestä ihanne elämänkumppani, mutta eksälle taas mies ei ollut ja niinpä mies meni vaihtoon.

Vierailija
13/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää vähän pulleammista, jos kerta muutkin exät olleet sellaisia?

Vierailija
14/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi miehenne kertoo teille stalkkereilleen eksiensä nimiä. En minä ainakaan sellaista tee.

t: Mies

Vierailija
15/15 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:46"]Ihmettelen miksi miehenne kertoo teille stalkkereilleen eksiensä nimiä. En minä ainakaan sellaista tee.

t: Mies
[/quote]

No kyllä ne ennen pitkää tulee ilmi :D sekä muutama eksä ihan tavattu ja ovat ihania ihmisiä. Toinen kerran lohdutti minua kun oli miehen kanssa riitaa :D Sekä kun pienellä paikkakunnalla asutaan. Enkä ole koskaan etsinyt eksiään, tuli vain mieleen katsoa olisiko miehen ensirakkaus facebookissa, ollaan seurusteltu kumminkin useampi vuosi ja nyt minä stalkkeri vasta aktivoiduin. :D
Ap