Trump on pian Espanjankin kuningas
Donald J. Trump on USA:n ja Venezuelan presidentti ja Nobelin rauhanpalkinnon haltija, mutta pian siis paitsi Grönlannin niin myös Espanjan kuningas. Trumphan sanoi tänään, että lennättää halutessaan sotakoneensa Espanjaan halusipa Espanja tahi ei.
On se kova.
Kommentit (11)
Oranssi on pian lataamolla ihailemassa verhoja.
Tottahan se on. Jos joku ei ole vielä kuullut, eikä usko, katsokaa itse vaikkapa tuolta ja tehkää itse omat johtopäätöksenne:
Pimahtanuthan sen täytyy olla. Espanja on järjen valo ja ääni.
Espanja on itsenäinen ja cool. Pisteet heille siitä etteivät lähde kaikkeen mukaan mitä usa keksii.
Trump märisi että minä rankaisen noita kun eivät mua tottele. Mutta sitten selvis että EU suojelee, ei voi Trumps iskeä rankaisutulleja Espanjalle. Nönnönnöö! Kiitos EU!
Trump kiukutteli lehdistötunnilla kuin pikkuvauva Espanjalle ja Uk:lle.
Merz istui vieressä ja mietti että mitä täällä tapahtuu. Oikein näki miten mietti että miten ton hullun saa aisoihin.
Maailman ainoa Oranssi Smurffi on kohta vainaa, eikä hän kuole koska Iranissa joku halusi hänet hengiltä, koska Iranin hallinnossa ketään ei kiinnostanut Trumpplestiltskinin kohtalo. He miettivät ihan omia bisneksiään, kuten suurin osa muutakin maailmaa. Ihan niinkuin Trumppikin, omia bisneksiään miettii aina, ei Amerikan Yhdysvaltain liittovaltion tai Amerikan Yhdysvaltain kansalaisten etua.
ja viestien poisto alkoi ketjusta
totalitaristinen Suomi 2020-luvulla
Hupaisaa. Joku ei ilmeisesti otsikon lukiessaan uskonut, että Trumpilla alkaa mopo oikeasti lähteä vähän laukalle. Ihan kuten esim. Aatultakin lähti. Huonostihan siinä kävi. Tosin Aatulla ei ollut ydinasetta...
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa. Joku ei ilmeisesti otsikon lukiessaan uskonut, että Trumpilla alkaa mopo oikeasti lähteä vähän laukalle. Ihan kuten esim. Aatultakin lähti. Huonostihan siinä kävi. Tosin Aatulla ei ollut ydinasetta...
Niin. Aatulla ei ollut mutta Benjamin Netanyahulla on. Maailma muuttuu Eskoseni.
On se.