Miksi pitkä nainen aiheuttaa av-mammoissa inhoreaktion?
Jos kertoo olevansa pitkä, niin heti tullaan kertomaan kuinka pitkät naiset on hyi ja miesmäisiä hevosenpuolikkaita.
Kateus?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:37"]
Lyhyet naiset on kivoja, koska niitä voi nostaa maasta oman halun mukaan ja siirtää toiseen paikkaan, tai sitten heitellä ympäriinsä esim. makuuhuoneessa.
T.Mies
[/quote]
Juurikin näin. Endottoman samaa mieltä. Minäkin tarvitsen pienen naisen, jota voin ja pystyn fyysisesti alistamaan ja leikkimään "isoa voimakasta urosta".
t. Myös Mies
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:03"]
Lyhyet naiset on kivoja, koska niitä voi nostaa maasta oman halun mukaan ja siirtää toiseen paikkaan, tai sitten heitellä ympäriinsä esim. makuuhuoneessa.
T.Mies
[/quote]
Juurikin näin. Endottoman samaa mieltä. Minäkin tarvitsen pienen naisen, jota voin ja pystyn fyysisesti alistamaan ja leikkimään "isoa voimakasta urosta".
t. Myös Mies
[/quote]
Näin miehenä sanon, että yök mitä puhetta! Siis yök nimenomaan tuo kun puhut alistamisesta. Tuollaisilla puheilla et kyllä tarvitse minkäänlaista naista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:13"]
Liian pitkä nainen on liian pitkä. En itse ole kateellinen pitkille naisille kun pituutta on just riittävästi t.168
[/quote]
mä olen 168,5. Sinä pätkä, minä pikä.
[/quote]Voi, kun minä (167,9cm) pätkä olen niin kateellinen teille kahdelle pitkälle.
Mikä on pitkä? Yli 175-senttinen? Yli 180-senttinen?
T.Mies
[/quote]
t. Myös Mies
[/quote]
Juu, sinäpä sen sanoit. Pitkä nainen olisi niin vitun paha vastus jos haluaisi fyysisesti alistaa naista.
Tosiasiassa aggressiiviset naiset ovat lähes poikkeuksetta lyhyitä, joten heitä tässä sietäisi varoa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:20"]inhoreaktio syntyy siksi, että ne on sellasia perinteisiä itäsuomalaisen näköisiä maatalon emäntä-tanttoja, vartalo mallia puupökkelö, kokolailla katkera, persjalkanen, lihava vipeltävä otus - sellaisena minäkin kadehtisin pitkiä :)
[/quote]
Itse asiassa nekin on minusta omalla tavallaan viehättäviä :D
- Nainen, 184cm/62kg (ei tarvitse uskoa jos ei huvita)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:20"]inhoreaktio syntyy siksi, että ne on sellasia perinteisiä itäsuomalaisen näköisiä maatalon emäntä-tanttoja, vartalo mallia puupökkelö, kokolailla katkera, persjalkanen, lihava vipeltävä otus - sellaisena minäkin kadehtisin pitkiä :)
[/quote]
Itse asiassa nekin on minusta omalla tavallaan viehättäviä :D
- Nainen, 184cm/62kg (ei tarvitse uskoa jos ei huvita)
[/quote]
Tuosta kommentista paistaa pelkästään laihan ja pitkän oma kateellisuus ja katkeruus naisellisempia kohtaan. Miksi muuten käyttäisi tuollaista kieltä ja kärjistämistä?
Jos joku ihmettelee jonkun naisen pituutta, ei sen tarvitse tarkoittaa kateellisuutta tai että haluaisi loukata. Se vaan on vähän harvinaisempaa, että nainen on todella pitkä. Mutta jos osaa käyttäytyä fiksusti, niin on sivistyneempää olla ihmettelemättä ääneen kenenkään henkilökohtaisia ja näkyviä ominaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:05"]
T.Mies
[/quote]
t. Myös Mies
[/quote]
Näin miehenä sanon, että yök mitä puhetta! Siis yök nimenomaan tuo kun puhut alistamisesta. Tuollaisilla puheilla et kyllä tarvitse minkäänlaista naista.
[/quote]
Sori. Yritin käyttää sarkastista ilmausta (siksi ne lainausmerkit), mutta näköjään huonolla menestyksellä.
Todellinen sanomani oli siis ilkuntaa juuri niitä kohtaan, jotka oman miehisyytensä jatkeeksi tarvitsevat sen pienen ja heikon naisen, jota voivat alistaa.
t. Myös Mies
Taas av-yleistystä parhaimmillaan. Mä olen 180 cm ja rinnat on kokoa H ja vyötärö erottuva ja kunnon lanteet. Kengän koko on 42 ja tukka on hyväkuntoinen pitkä vaalea tukka ja nätit kasvot. Vientiä on tavattomasti vaikka nyt alkaa olla jo ikääkin. Olen aina tykännyt olla iso, mulle ei kukaan ryppyile kun pelkäävät amatsonia, tosin seksikästä sellaista :) Ei kaikki isot naiset ole laihoja eikä miehen näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:05"]
T.Mies
[/quote]
t. Myös Mies
[/quote]
[/quote]
Sori. Yritin käyttää sarkastista ilmausta (siksi ne lainausmerkit), mutta näköjään huonolla menestyksellä.
Todellinen sanomani oli siis ilkuntaa juuri niitä kohtaan, jotka oman miehisyytensä jatkeeksi tarvitsevat sen pienen ja heikon naisen, jota voivat alistaa.
t. Myös Mies
[/quote]
Tai mitä jos joku nyt vain sattuu viehättymään lyhyistä, aivan samoin kuin osa tykkää tummista/vaaleista/pisamista/hoikosta/kurvikkaista jne? Alistushommat oli ihan omaa järjenjuoksuasi....
Kaikkein isoimmat on ne jotka tulee uhoamaan että kenellä kaikki on ongelma?? Jotku pienet apinat hyppii ensin ja ärsyttää ja kun niille sanotaan niin kohta tulee paikalle niitten porukan isoin muija tai isoin seisoo taustalla kädet puuskassa ja paikalle tulee se joka johtaa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:39"]
181cm, 66 kg. B-kuppi, muotoja on takapuolessakin. Kolmen lapsen äiti. Nätti naama ja pitkät hiukset. Kadehtijoita kyllä on, mutta ei voi mitään. En ala itseäni rumentaa jotta mammat tykkäis
[/quote]
Niinpä tietenkin...kas kun et oo 36 kg. Sä olet hyvä kukkakeppinä.
Mistä ihmeestä tulee tämä yleistys, että pitkät naiset ois tasapaksuja lankkuja? :o Pituutta 171,2 senttiä, c-kupit, vyötärö erottuva ja takamus treenattu. Tosin harmittaa, kun reisissä ja perseessä on semmosia "raskaus"arpia, sillä reenatessa iho ei jostain syystä pysy mukana kasvussa.. Mutta se onkin asia erikseen.
Niin, ja käytän jopa 7 sentin korkoja !!!!!
50 jatkaa: Mulla ei oo koskaan ollut mitään lyhyitä henkilöitä vastaan. Rehellisesti sanottuna en tajua, miten lyhyitä (ja pitkiäkin) ihmisiä voi halveksua? :'D Kyllä se vika on siinä itsessään, jos pitää sitä egoa pönkittää muita haukkumalla.
Tosin, itselle haluaisin itseäni reilusti pidemmän miehen, sillä mulle itseäni lyhyet miehet on turn off. Ehkä yhen yön jutut menis, mutta kokisin asian liian häiritseväksi, jos joutuisin kumartelemaan häntä kohden... Ystävänä saa olla ihan minkälainen ulkonäöltään, kunhan synkkaa hyvin ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:42"]
Minussa pitkät naiset eivät miehenä aiheuta minkäänlaista inhoreaktiota, mutta sitä en voi ymmärtää, miksi niin monella pitkällä naisella on itseään lyhyempi mies. Miksi ovat ottaneet lyhyemmän miehen, vaikka olisi mahdollisuus olla etsiä yli 190 cm miehiä. Pitkät naiset katselevat varmasti salaa sillä silmällä pidempiä miehiä, eivät tietenkään tästä lyhyemmälle miehelleen puhu.
[/quote]
Suurin osa pitkistä miehistä on lyhyiden naisten kanssa. Mies haluaa ensisijaisesti lyhyen.
[/quote]
On olemassa paljon pitkiä miehiä, jotka etsivät pitkää naista. Pitkällä naisella ei siis ole mitään syytä etsiä lyhyempää miestä.