Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitkä nainen aiheuttaa av-mammoissa inhoreaktion?

Vierailija
23.03.2015 |

Jos kertoo olevansa pitkä, niin heti tullaan kertomaan kuinka pitkät naiset on hyi ja miesmäisiä hevosenpuolikkaita.
Kateus?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin se on. Ei ne kaikki pitkät miehet saa vain poikalapsia :) Tiedän perheitä, joissa äiti on alle 160cm, ja tytär/tyttäret n. 175cm. Moni äiti on tytärtään reippaasti päätä lyhyempi kun tyttö on ripari-ikäinen.

Vierailija
42/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:53"]Juu näin se on. Ei ne kaikki pitkät miehet saa vain poikalapsia :) Tiedän perheitä, joissa äiti on alle 160cm, ja tytär/tyttäret n. 175cm. Moni äiti on tytärtään reippaasti päätä lyhyempi kun tyttö on ripari-ikäinen.
[/quote]
Ja pojat voi jäädä lyhyen äidin takia lyhyiksi ja av:n mukaan lyhyet miehet ei kelpaa kellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:53"]Juu näin se on. Ei ne kaikki pitkät miehet saa vain poikalapsia :) Tiedän perheitä, joissa äiti on alle 160cm, ja tytär/tyttäret n. 175cm. Moni äiti on tytärtään reippaasti päätä lyhyempi kun tyttö on ripari-ikäinen. [/quote] Ja pojat voi jäädä lyhyen äidin takia lyhyiksi ja av:n mukaan lyhyet miehet ei kelpaa kellekkään.

[/quote]

Järkevimmät parit ovatkin lyhyt nainen - pitkä mies ja lyhyt mies - pitkä nainen, näin pituuksissa pysyy tasapaino ja kaikki jälkeläiset kelpaavat kaikille ;)

Vierailija
44/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 172cm ja saan aina kuulla kuinka "kauhean pitkä oonkaan!". Mulle on sanottu että en koskaan löydä miestä, pää osuu kattoon, en voi koskaan pitää korkkareita, voin tuurata lipputankoa..

Oikeasti tuo pituus ei ole edes mitään kovin poikkeavaa. Sen huomasin kun muutin lapin pikkukylästä pk-seudulle opiskelemaan. Täällä voin ylpeänä olla pitkä ja hoikka. Käytän korkoja ja mieskin on löytynyt. :) eli kantakaa senttinne ylpeänä, oli niitä enemmän tai vähemmän.

Vierailija
45/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 19:17"]

Jos kertoo olevansa pitkä, niin heti tullaan kertomaan kuinka pitkät naiset on hyi ja miesmäisiä hevosenpuolikkaita. Kateus?

[/quote]

Persjalkaset.

Miksi muuten harmittaisi?

Vierailija
46/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, enpä tiedä. Olen 178cm pitkä ja tyytyväinen omaan pituuteeni kun on 183cm mies (: kyllä silti olen aikalailla maksimipitkä naiseksi, mielestäni on järkyttävän näköistä jos pituiseni naiset käyttävät korkkareita joten en itse sitä tee, vaikka muita tyylikkäitä kenkiä käytänkin. Kyllä mä ymmärrän että joidenkin mielestä pitkät naiset on "hyi", ihan samalla tavalla kun jonkun mielestä lyhyet, laihat tai lihavat on "hyi". Osa kateutta, osa puhtaita mielipiteitä.

Vierailija
47/75 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:37"]

Lyhyet naiset on kivoja, koska niitä voi nostaa  maasta oman halun mukaan ja siirtää toiseen paikkaan, tai sitten heitellä ympäriinsä esim. makuuhuoneessa.

T.Mies

[/quote]

Juurikin näin.  Endottoman samaa mieltä.  Minäkin tarvitsen pienen naisen, jota voin ja pystyn fyysisesti alistamaan ja leikkimään "isoa voimakasta urosta".

t. Myös Mies

[/quote]

Lyhyys on myös tyttömäistä ja naisen paras ikä on 16-21-vuotiaana. Haluan lyhyen pienen naisen, joka punastuu ja hihittelee kun puhun sille :3. Miten sellaista amazonia kohtaan voi herätä suojeluviettiä?? Pitkästä naisesta tulee mielikuva, että sillä on kuitenkin jotain omia mielipiteitä ym. paskaa!

Vierailija
48/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin itse huomannut, ettei pituuteni ole etu parisuhdemarkkinoilla. Mutta mielummin pidän senttini kuin otan miehen, jolle ne sentit on niin merkittävä tekijä. Ihailen monia catwalk-malleja. Lyhyitä vastaan ei ole mitään.

Vierailija
49/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 180-senttinen, hoikka, pitkäraajainen ja kuin valokuvamalli. Just se supermallin perustyyppi. Hän on aivan upea ja näyttävä ilmestys. Minä taas olen siro ja hoikka 162-senttinen. Meissä kummassakin omat viehättävät puolet ja meille kummallekin on oma "ihailijakuntansa" ja sehän on tosi hyvä niin! Maailmaan mahtuu ihailua ja makuja on monia.

Vierailija
50/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:28"]

Minä en kyllä ymmärrä, miten pitkäksi nimitteleminen voisi minua loukata, kun minusta on aivan ihanaa olla reilusti keskivertoa pitempi nainen. :)[/quote]

Minä olen 180 cm eikä tänne hernekepin yläpäähän saakka millään kuulu mitä jotkut siellä alempana keskenään supsuttelee. Tänne kuuluu enemmänkin miesten iskuyritykset. Toisekseen mitä pahaa on pienissä rinnoissa? Minun b-kuppini pysyvät oikein korkealla aina :) 

Vierailija
51/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein useammin törmää myös siihen, että pitkät laiheliinit ovat kateellisia muodokkaille sopusuhtaisen mittaisille lyhyemmille ja heti haukkuvat persjalkaiseksi ja lihavaksi, vaikka lyhyempi olisi kaukana niistä ja oikeasti hoikka. Ja kyllä jokainen saa olla sitä mieltä mitä on ilman että liittää siihen solvaavia sanoja tai että kyse olisi kateellisuudesta.

Vierailija
52/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on kivoja, koska niitä voi nostaa  maasta oman halun mukaan ja siirtää toiseen paikkaan, tai sitten heitellä ympäriinsä esim. makuuhuoneessa.

T.Mies

Vierailija
53/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:13"]

Liian pitkä nainen on liian pitkä. En itse ole kateellinen pitkille naisille kun pituutta on just riittävästi t.168

[/quote]

mä olen 168,5. Sinä pätkä, minä pikä.

Vierailija
54/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

181cm, 66 kg. B-kuppi, muotoja on takapuolessakin. Kolmen lapsen äiti. Nätti naama ja pitkät hiukset. Kadehtijoita kyllä on, mutta ei voi mitään. En ala itseäni rumentaa jotta mammat tykkäis

Vierailija
55/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva pituus on silloin, kun jalat yltää maahan ja ylettää kengännauhansa sitomaan. Luulen, että meillä molemmilla käy nämä molemmat, joten ole rauhassa sinä pitkä, minä olen rauhassa lyhyt. 

Vierailija
56/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa pitkät naiset eivät miehenä aiheuta minkäänlaista inhoreaktiota, mutta sitä en voi ymmärtää, miksi niin monella pitkällä naisella on itseään lyhyempi mies. Miksi ovat ottaneet lyhyemmän miehen, vaikka olisi mahdollisuus olla etsiä yli 190 cm miehiä. Pitkät naiset katselevat varmasti salaa sillä silmällä pidempiä miehiä, eivät tietenkään tästä lyhyemmälle miehelleen puhu.

Vierailija
57/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkät naiset vaikuttavat jotenkin yliherkiltä loukkaantumaan pituudestaan jos joku uskaltaa siitä huomauttaa ja heillä on kova tarve yrittää todistella naisellisuuttaan. Ikäänkuin he eivät olisi sinuja pituutensa kanssa. Lyhyemmät naiset ovat jotenkin enemmän sinuja pituutensa kanssa ja nauttivat rauhassa kropastaan miettimättä pituuttaan.

Vierailija
58/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]Minusta pitkät naiset vaikuttavat jotenkin yliherkiltä loukkaantumaan pituudestaan jos joku uskaltaa siitä huomauttaa ja heillä on kova tarve yrittää todistella naisellisuuttaan. Ikäänkuin he eivät olisi sinuja pituutensa kanssa. Lyhyemmät naiset ovat jotenkin enemmän sinuja pituutensa kanssa ja nauttivat rauhassa kropastaan miettimättä pituuttaan.
[/quote]
Itseä ainakin ihmetyttää lähinnä. :)

Vierailija
59/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:42"]

Minussa pitkät naiset eivät miehenä aiheuta minkäänlaista inhoreaktiota, mutta sitä en voi ymmärtää, miksi niin monella pitkällä naisella on itseään lyhyempi mies. Miksi ovat ottaneet lyhyemmän miehen, vaikka olisi mahdollisuus olla etsiä yli 190 cm miehiä. Pitkät naiset katselevat varmasti salaa sillä silmällä pidempiä miehiä, eivät tietenkään tästä lyhyemmälle miehelleen puhu.

[/quote]

Suurin osa pitkistä miehistä on lyhyiden naisten kanssa. Mies haluaa ensisijaisesti lyhyen. 

Vierailija
60/75 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:50"]

Minusta pitkät naiset vaikuttavat jotenkin yliherkiltä loukkaantumaan pituudestaan jos joku uskaltaa siitä huomauttaa ja heillä on kova tarve yrittää todistella naisellisuuttaan. Ikäänkuin he eivät olisi sinuja pituutensa kanssa. Lyhyemmät naiset ovat jotenkin enemmän sinuja pituutensa kanssa ja nauttivat rauhassa kropastaan miettimättä pituuttaan.

[/quote]

Monet heistä ovat saaneet kuulla vaikka mitä pituudestaan, joten ei ihme jos se herkistää. Pitkät naiset ovat samanlaista yleistä riistaa kuin laihat. Heistä "saa sanoa" mitä vaan! Lihavistahan ei saa sanoa mitään, mutta laihojen painoa saa kauhistella ääneen. Pitkiä naisia saa myös kauhistella et kuin kauheen hirveen pitkä sä oikeen oot? Pitkille tytöille vitsaillaan hauskasti, että nyt pitää laittaa jo lauta sängyn päätyyn, ettei kasva liian pitkäksi! Jos tällaista kuulee koko lapsuuden ja nuoruuden, eiköhän se vaikuta jo jotain?!