Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä tinderissä nyt viidettä päivää. Tulos: 2 matchia, joista toinen asui Virossa ja poisti jo minut parin viestin jälkeen. Toinen ei ole vastannut aloitusviestiini

Vierailija
14.12.2021 |

Asun Helsingissä, ja täällä kuuleman mukaan pitäisi olla naisia enemmistö

Olen 35-vuotias, 185cm, 95kg (Treenaan aktiivisesti ja lihasmassaa löytyy), älykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava. Introverttiyteen taipuvainen. En ole komeudeltani mikään 10, mutta sellainen vahva 8 kuitenkin.
En polta tupakkaa enkä juo alkoholia kuin harvoin ja vähän. Lapsia ei vielä ole.

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (381)

Vierailija
101/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies on yök.

Vierailija
102/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/2

Omassa profiilissa tärkein on tietenkin profiilin pääkuva. Sen on parempi olla parasta, mitä kuvattavasta irti saa. Se mitä naisten kuviin tulee, yllättävän usein pysytyn arvioimaan, että kuvan naisesta saisi paljon paremmankin kuvan. Varmasti sama pätee miehiin. Sen profiilikuvan on parempi olla oikeasti hyvä. Kun taustastani johtuen tiedän jotain asiasta, uskallan väittää että objektiivisesti tason 5 ihmisestä saa hyvällä kuvalla tason 7 ja huonolla tason 3. Kannattaa katsoa netistä muotokuvausoppaita. Se kuva TEHDÄÄN (enkä tarkoita filttereitä tai muita manipulointeja), sitä ei oteta tosta noin vaan. Omaa profiilikuvaani varten otin 20-30 otosta, joista valitsin parhaan. Ja minä tiedän, mistä kulmista kuvattuna näytän parhaimmalta. Monelle muulle hyvän kuvan tekeminen vaatii varmasti enemmän aikaa. Tai sitten kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen.

Profiilikuvan lisäksi on hyvä muistaa, että olet tasan niin hyvännäköinen kuin huonoin kuvasi. Itse siirsin vasemmalle useampiakin naisia sen takia, että jossakin kuvassa nämä vain näyttivät huonolta, vaikka profiilikuva olisi ollut hyvä.

Edelleen, kuviin liittyen, varmistin, että jokaisessa kuvassa hymyilin tai olin vain tyytyväisen näköinen. Ilmeisesti tämä on jotain, jonka moni mies mokaa lisäämällä yrmeitä kuvia, joissa yrittää olla cool.

Esittelytekstin osalta mietin sitäkin pidempään. Loppujen lopuksi valitsin linjan, jonka mukaisesti sanoin aika suoraan, minkä tyyppistä naista haen. Loppujen lopuksi sen kannatti.

Profiilitekstini osalta oma etuni oli varmasti myös se, että eräs minua koskeva asia koettiin varmasti positiivisella tavalla kiinnostavaksi. Se ainakin takasi, että en varmasti hukkunut massaan. En kuitenkaan mene tuon asian yksityiskohtiin.

Tykkääjieni jakauma olikin sitten mielenkiintoinen. Sikäli kun tykkääjiä oli päivässä vaikkapa 20, näistä ehkä 2 oli objektiivisesti arvioiden tasolla 8-10. Tason 10 naisista kaikki minua tykänneet olivat kuitenkin jollain lailla pintaliitäjän oloisia, joten annoin noiden olla. Liian prinsessoja. Varmaan yleisimmät tykkääjäni olivat suunnilleen tasoa 5. Suomeksi. Aivan tavallisen oloisia naisia.

Edelleen, yllätys oli aluksi se, kuinka nopeasti useammat naiset tahtoivat tavata livenä. Yleensä parin viestin jälkeen.

Tason 10 naisia ei Suomessa ole olemassakaan ja 8 on äärimmäinen harvinaisuus. Varsinkin jos näet ne naiset miltä he oikeasti näyttävät, ei Tinder huijauskuvissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää muuttaa profiilia, ole varakas, näytä siis siltä  (tee kuvia, photoshop tms.)

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Kuntoilemassa personal trainereita ympärillä

-Kuva hienon kivilinnan luota, vähän merta saa näkyä. Pissikset ei lähde maaseudulle

-Laskettelukuva alpeilta

-Kuva jossa olet laittamassa hyvätekeväisyyteen rahaa. Pikkukolikoita älä näytä

-Kuva pyöräilemässä, Westendissä. Katukilpi tms. tunniste näkyy. Hyvät varusteet, lainaa kaverilta.

-Kuva S-sarjan Mercedeksen edestä. Näinen ymmärtää vain mersut, ei nakkikoppiautoja.

-Kuva ratkastusvarustett päällä, lämminverinen ori taustalla. Ei mikään Suomenhevonen.

Näillä parjäät alkuun, kysy lisää. Mulla on muutama hyvä vielä...

Agreed. Jos haluat tinderistä sen kauneimman naisen, ainoa mahdollisuus näyttää varakkaalta. Kilpakosijoita riittää. 

Toisinpäin, se on se varakas mies josta kilpaillaan naisten kesken.

Vierailija
104/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla päivää tinderissä... Seksiä saan erittäin harvoin ja olen ikisinkku... Pitäisikö tinderiin liittyä että saisin enemmän naista/naisia?

M31

Vierailija
105/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä ettet ole hyvännäköinen ja/tai profiilista tulee ilmi sosiaalisen älyn puutetta.

määrittele"hyvännäköinen"

Vierailija
106/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää muuttaa profiilia, ole varakas, näytä siis siltä  (tee kuvia, photoshop tms.)

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Kuva hienon kivilinnan luota, vähän merta saa näkyä. Pissikset ei lähde maaseudulle

-Laskettelukuva alpeilta

-Kuva pyöräilemässä, Westendissä. Katukilpi tms. tunniste näkyy. Hyvät varusteet, lainaa kaverilta.

-Kuva S-sarjan Mercedeksen edestä. Näinen ymmärtää vain mersut, ei nakkikoppiautoja.

-Kuva ratkastusvarustett päällä, lämminverinen ori taustalla. Ei mikään Suomenhevonen.

Jos ei ole sellainen oikeasti, totuus paljastuu nopeasti deiteillä. Ei siitä synny suhdetta.

Vierailija
107/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Miksi kuvittelet että juuri sinulla kuuluisi olla Tinderissä seuran saaminen yhtään sen helpompaa kuin meillä muilla on? Miksi odotat että juuri sinulle pitäisi sataa macheja pilvin pimein?

Vierailija
108/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavismies, 27v ja olen ollut kuukauden tinderissä. Olen käynyt ulkona n. 10 kanssa ja 5 kanssa olen päätynyt sänkyyn. 3 kanssa jatkuu edelleen. Helpompaa kuin baarissa.

Vierailija
109/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Laskettelukuva alpeilta

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ei v*ttu tää oli hyvä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
110/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/2

Nähtävästi miehet ovat usein pettyneitä Tinderiin. Kerrotaanpa vaihteeksi onnistuneitakin   kokemuksia.

Olen pariin otteeseen ollut Tinderissä suunnilleen kuukauden. Kummallakin kerralla tuo toimi omasta mielestäni hyvin. Ainakin mieheksi. Kummallakin kerralla seurauksena oli pidempi tapailu, jälkimmäinen jatkuu edelleen ja olen sen myötä lopettanut Tinderin käytön.

Ikää on 41 (eli en varmasti kuulu aktiivisimpaan käyttäjäryhmään). Akateeminen koulutus. Pituus 186, vartalo hyvässä kunnossa, vaikka toki trimminpikin voisin olla (kilpaurheilutaustaani verrattuna). Ei ylipainoa. Objektiivisesti ottaen ulkonäkö on 9/10. Opiskeluaikana tein jonkin verran mallikeikkoja.

Kun aloitin, sain alkubuustauksen yhteydessä ensimmäisen päivän aikana 200-250 tykkäystä, joka on (ikäiselleni) miehelle ilmeisesti hyvin. Sen jälkeen tykkäyksiä tuli tasaisesti 10-20 päivässä.

Vaikka alussa tykkäilinkin erinäisiä naisia ja sain useita matcheja, loppujen lopuksi päädyin käyttämään Tinderiä passiivisesti. Eli en enää jakanut naisille tykkäyksiä, vaan matchasin tykkääjiäni. Sikäli kuin oikein ymmärrän, ilmeisesti moni nainen käyttää Tinderiä nimenomaan näin. Siinä vaiheessa kun tykkäyksiä tulee reilut sata viikossa, itseäni ei ihmeemmin kiinnostanut alkaa selaamaan enempiä naisia (tavallaan tämä kyllä vastasi muutenkin sitä, miten olen tavannut naisia, usein nainen on ollut aloitteellinen).

Kyllä varmasti:D Jokainen mies täällä on miesmalli:D Keski-ikäinen ukko sinä olet, joka luulee olevansa naisten suosiossa.

"Objektiivisesti ottaen ulkonäkö on 9/10." 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
111/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaat ihmisiä livenä äläkä siellä tinderissä.

Ellei tykkää notkua baarissa, niin aika vähiin jää tapaamismahdollisuudet. Töissä joo, mutta itse keskityn töissä töihin en katselemaan muita sillä silmällä. Harrastuksessani ei ole juurikaan oman ikäisiä naisia. Tinder ja muut virtuaaliset palvelut tarjoavat vaihtoehdon baareille.

Ap:n tapauksessa katsoisin millaiset kuvat palveluun ladattu. Onko yleisimpiä ongelmakohtia mukana tai ovatko kuvat ns. myyvät ylipäänsä. Kun kuvat kunnossa, niin kävisin profiilitekstin läpi ajatuksella. Pyytäisin vaikka paria naispuolista tuttua antamaan mielipiteensä tekstistä sekä kuvista. Kun oma profiili saatu parempaan kuntoon, niin miettisin mikä on käytössäoleva etäisyys- sekä ikähaarukka. 

Vierailija
112/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako laittaa kuva missä näkyy oma hieno auto jos Mersu tai vastaava? Tai kuvaa jostain arvokkaasta ettei vaan jää kellekään kuvaa että on köyhä?

Mies esittelee kuvassa kallista kelloa/autoa = idiootti, jolla on pieni penis -> suoraan seuraavaan profiiliin.

Vierailija
113/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntumista?

Maantieväriset hiukset tai tummemmat?

Onko rasvaprosentti alle 15?

Millaiset kuvat?

Mutta joo, tosi huono tulos jos alkubuustin jälkeen vain 2 mätchiä. Ikähaarukka? Montako % vedit oikealle?

-Kaljuuntumista ei ole. Hiukset keskipaksut.

-Hiuksen maantienväristä tummemmat.

-Rasvaprosentti on arviolta 12-14. Joskus mittauttanut, ja silloin oli 9%, mutta siitä on tullut lisää läskiä kyllä.

-Kuvat ovat eri tilanteista, ja niistä näkyy kyllä hyvin kuka olen. Ei paidattomia/aurinkolasi/kaljatuoppikivia.

-Vedin oikealla kaikki kiinnostavat profiilit...Kyllä niitä hyvin suurella prosentilla sai tykätä. Joka päivä käytin kaikki ilmaisen tinderin tarjoamat Liket. Ikähaarukka 25-40.

ap

Kun kerran olet tummahiuksinen, niin vaihda Pedroksi tai Manoloksi. Se auttaa heti.

Vierailija
114/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Laskettelukuva alpeilta

Jos ei ole sellainen oikeasti, totuus paljastuu nopeasti deiteillä. Ei siitä synny suhdetta.

Kun kala käy koukkuun, sitten se on menoa. Miksi naiset haluavat pysyä suhteessa renttujen kanssa?. Ja ulkomaalaisten miehien kanssa vaikka mikää ei sovi kulttuurissa yhteen? Kaksi parasta ominaisuutta saada Tinderissä naisen: olla varakas ja/tai tumma ulkomaalainen.

Vierailija
115/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako laittaa kuva missä näkyy oma hieno auto jos Mersu tai vastaava? Tai kuvaa jostain arvokkaasta ettei vaan jää kellekään kuvaa että on köyhä?

Tiettyihin naisiin vetoaa nää autot. Jos haet ns. tavista jolla jalat maassa ja järki päässä, niin sellaiselle autolla on turhaakin turhempi brassailla.

Se on vaan auto. Niitä saa kaupasta. Se mitä sulla on päässä, on paljon merkityksellisenpää.

Vierailija
116/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutuimmat ihmiset eivät edes ole Tinderissä ja mitä tahansa kaikkien saatavilla olevaa bulkkitavaraa tai epäkuranttia tavaraa ale-laarissa. Sovellusten ulkopuolella, ns hiljaisessa myynnissä olevat, ovat arvokkaita harvinaisuuksia jotka ovat löydettävissä vain tietystä paikasta, ja heidän saamisekseen täytyy myös nähdä enemmän vaivaa eikä heitä kuka tahansa voi saadakaan. He ehkä jopa hieman pakoilevat. Kuten yleensä harvinaisuuksien ja arvokkaiden asioiden suhteen, niin vaivannäkö kuitenkin kannattaa.

Vierailija
117/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset viimeisen 6,5 vuoden ajalta, kun olen vaihdellen Tinderiä käyttänyt. Kun ikää kertynyt alun 38 vuodesta nyt 45 vuoteen, niin omassa ikäluokassa Tinder-käyttäjien määrä tuntuu tippuvan. Kun pidän +-5 ikähaarukkaa, niin alkuaikoina oli paljon enemmän käyttäjiä tarjolla. 

Aiemmin pidin hiukseni pidempinä, kunnes tunnustin tosiasiaan eli päältä harvenevat hiukset alkavat näyttää jo säälittäviltä. Ajoin tasaisen lyhyeksi ympäriinsä, mutta samankaltaisia kaljuja tai parin millin sängellä varustettuja kasvoja on Tinder täynnä. Minun pitäisi siis erottua massasta.

Vierailija
118/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Laskettelukuva alpeilta

Kun kala käy koukkuun, sitten se on menoa. Miksi naiset haluavat pysyä suhteessa renttujen kanssa?. Ja ulkomaalaisten miehien kanssa vaikka mikää ei sovi kulttuurissa yhteen? Kaksi parasta ominaisuutta saada Tinderissä naisen: olla varakas ja/tai tumma ulkomaalainen.

Maantieharmaalla suoralla suomi-tukalla ei naista saa. On nähty 😕

Vierailija
119/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä noin 7 vuotta olleena voin sanoa, että harvinaisen suuri joukkio miehistä ei osaa kertoa itsestään tai keskustella luontevasti. Esittelyteksteistä harvoin jää yksikään mieleen, kun ''mukava, avoin ja rehellinen, harrastan urheilua'' miehiä on suurinpiirtein joka toinen. Miten voi olla, etteivät miehet jaksa edes oikolukea tai panostaa profiiliinsa yhtään? Esimerkkinä 35+ miehillä on näitä ''olen mukava,rento  , työsäkäyvämies.Etsin itsestäänhuolta pitävää naista,.'' ja kuvissa joku Tavis-Tauno, jonka kuvat on parhaimmillaan vanhoja. Ja sitten valitetaan vauva-palstalla miten naiset on pinnallisia, kun itse ei jaksa panostaa yhtään. Ja keskustelut on usein luokkaa eduskunnan kyselytunti. Joo ei innosta. N26

Vierailija
120/381 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavismies, 27v ja olen ollut kuukauden tinderissä. Olen käynyt ulkona n. 10 kanssa ja 5 kanssa olen päätynyt sänkyyn. 3 kanssa jatkuu edelleen. Helpompaa kuin baarissa.

Kiitos tästä. Taidan vihdoin ja viimein aloittaa profiilin teon. Luottavaisin mielin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän