Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä tinderissä nyt viidettä päivää. Tulos: 2 matchia, joista toinen asui Virossa ja poisti jo minut parin viestin jälkeen. Toinen ei ole vastannut aloitusviestiini

Vierailija
14.12.2021 |

Asun Helsingissä, ja täällä kuuleman mukaan pitäisi olla naisia enemmistö

Olen 35-vuotias, 185cm, 95kg (Treenaan aktiivisesti ja lihasmassaa löytyy), älykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava. Introverttiyteen taipuvainen. En ole komeudeltani mikään 10, mutta sellainen vahva 8 kuitenkin.
En polta tupakkaa enkä juo alkoholia kuin harvoin ja vähän. Lapsia ei vielä ole.

Mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?

Kommentit (381)

Vierailija
61/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalle valittamaan eksyneet miehet jäävät harhojensa kanssa yksin.

Vierailija
62/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä (nainen) olen Tinderissä. Etsin puolivakavissani vakituista suhdetta, mutta Tinder on lähinnä iltojen hupia minulle. En todellakaan odota löytäväni oikeaa kumppania sieltä, enkä ole koskaan ollut Tinder- treffeillä. Lähinnä nauran maha kippurassa ilmoituksille.

Olen itse ihan nätti (tehnyt joskus näytösmallin töitä), mutta mua oksettaa surin osa miesten ilmoituksista. Joko siellä on joku partajeesus mötley crue-paidassa tai joku tärähtänyt kuva missä miehellä kuollut kala toisessa kädessä ja toisessa olut. Ja kaiken kruunaa, että mies ei näytä ikäänsä, asuinkaupunkiaan, eiäk mitään muutakaan tietojaan - ainoastaan tiedot tyyliin "Jorma- Jooseppi, nainen olis kiva". 

Kerran Heikki Lampela oli tykännyt minusta Tinderissä ja sen jälkeen pidin taas taukoa sieltä. Ei juma. 

En oikeasti usko Tidereihin enkä Töndereihin. Se oikea tulee vastaan livenä jos tulee. Viimeksi mua alkoi livenä lähestymään itseäni 10 vuotta nuorempi mies :D Mutta en lämmennyt, en vaan jaksa uskoa, että 35v mies on oikeasti vakavissaan kiinnostunut 45v naisesta.

Toisekseen, mulla on tosi huonoja kokemuksia parisuhteista ja siksi tunnustan olevani tosi ronkeli ja rimani on varmaan liian korkealla. Tuntuu, että olen mieluummin sinkku kuin että väkisin ottaisin jonkun miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ja ammatti? Mainitsetko ne profiilissa.

Introverttiyteen taipuvaisuus on iso miinus, mainitsetko sen?

Vierailija
64/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Tässä OkCupidin dataa siitä kuinka naiset arvioivat miehiä. Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia, ja vain alle 1% komeita. ts. top 20% mies on naisten silmissä tavis, ja vasta top 1% miesmalli komea.

https://i.imgur.com/7TtGa0E.png

https://i.imgur.com/PXOWIMX.png

Tässä profiilitekstin vaikutuksesta. Eli sillä ei ole käytännössä ollenkaan merkitystä, ulkonäkö ratkaisee täysin.

Taas unohdit mainita, että OkCupidin samassa tutkimuksessa kävi ilmi myös, että naiset viestittelivät myös niille keskimääräistä vähemmän viehättäville miehille, kun taas miehet viestittelivät pääosin vain viehättävinä pitämilleen naisille.

On se jännä, miten tämä osa tutkimusta jää joka kerta täysin mainitsematta. 🤔 Ihan vahingossa vain aina unohtuu? Vai onko kyse tahallisesta "unohduksesta" eli älyllisestä epärehellisyydestä?

Vierailija
65/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ilmoitus:

Vajaa 40 Mies etsii naista

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
66/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että aloittaja yliarvioi oman komeutensa.  Se on miehillä yleistä.  lykäs, huumorintajuinen, empaattinen ja mukava?  Äitisikö on tuota mieltä?  Jospa itserakkautesi paistaa läpi ilmoituksesta.

Tuollaiset 8/10 tasohöpinät ovat joutavia.  Kuvittelet sinulle "kuuluvan" jonkun kaunottaren.  Ei elämä mene noin.

Vierailija
67/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea Akseli Herleviksi niin missejäkin riittää!

Vierailija
68/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus ja ammatti? Mainitsetko ne profiilissa.

Introverttiyteen taipuvaisuus on iso miinus, mainitsetko sen?

Ei introverttiys ole sen enempää miinus kuin ekstroverttiyskään. Riippuu ihmisestä. 

Mä ole introvertti ja en enää ala yhteenkään suhteeseen ekstrovertin kanssa. Mä en jaksa sitä jatkuvaa menoa, juoksemista joka paikkaan ja kaikkien kanssa koko ajan kaveeraamista. Rauha oman kodin nurkissa on just hyvä.

Vierailija
69/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerrot itsestäsi hyvin pintapuolisia asioista. En itsekään tykkäisi noilla spekseillä.

Jos aikuinen mies pystyy kuvailemaan itseään vain sanoilla treenattu/komea/urheilullinen, kertoo rasvapronsetistaan ja pelkistä harrastuksistaan niin kyllä se on ehdoton ei.

Näen miehen kuvasta onko hän ( mielestäni) komea, kuka oikeasti markkinoi itseään sanomalla olevansa komea?

Kirjoita suoraan että kiva tyyppi vaimoa ( ja p i l l u a ) vaille, taatusti lämpenee enemmän kun tollainen tyhjänpäiväinen selostus.

Vierailija
70/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän(kään) takia en suominaisia katsokaan. Muutin tänne Filippiineille ja matcheja tuli 100 täyteen nopeasti mistä valita! (18-40v).

M44

Minkä takia ehdotatte näille kaukomaita? Jos eivät saa aikaiseksi varattua hotellia Virosta saati sitten jostain Aasiasta.

Vierailija
71/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota unnutuskuva itsestäsi

Vierailija
72/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää muuttaa profiilia, ole varakas, näytä siis siltä  (tee kuvia, photoshop tms.)

-Purjeveneestä  

-Golfaamassa

-Lentämässä

-Kuntoilemassa personal trainereita ympärillä

-Kuva hienon kivilinnan luota, vähän merta saa näkyä. Pissikset ei lähde maaseudulle

-Laskettelukuva alpeilta

-Kuva jossa olet laittamassa hyvätekeväisyyteen rahaa. Pikkukolikoita älä näytä

-Kuva pyöräilemässä, Westendissä. Katukilpi tms. tunniste näkyy. Hyvät varusteet, lainaa kaverilta.

-Kuva S-sarjan Mercedeksen edestä. Näinen ymmärtää vain mersut, ei nakkikoppiautoja.

-Kuva ratkastusvarustett päällä, lämminverinen ori taustalla. Ei mikään Suomenhevonen.

Näillä parjäät alkuun, kysy lisää. Mulla on muutama hyvä vielä...

Agreed. Jos haluat tinderistä sen kauneimman naisen, ainoa mahdollisuus näyttää varakkaalta. Kilpakosijoita riittää. 

Ai siis onko tinderissä sittenkin ok yrittää sitä kaikkein parhaimman näköistä vastakkaisen sukupuolen edustajaa? Kun tässä just sitä syvästi paheksuttiin.

Vierailija
73/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png

Tässä OkCupidin dataa siitä kuinka naiset arvioivat miehiä. Naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia, ja vain alle 1% komeita. ts. top 20% mies on naisten silmissä tavis, ja vasta top 1% miesmalli komea.

https://i.imgur.com/7TtGa0E.png

https://i.imgur.com/PXOWIMX.png

Tässä profiilitekstin vaikutuksesta. Eli sillä ei ole käytännössä ollenkaan merkitystä, ulkonäkö ratkaisee täysin.

Tuosta datasta ei voi kuitenkaan päätellä mitään siitä, miten naiset valintansa tekevät. Naiset voivat pitää miehiä 'ei niin viehättävinä' ja silti valita heidät kumppanikseen. Ymmärtääkseni tutkimusten valossa juuri miehet antavat erityistä arvoa naisten ulkonäölle valitessaan kumppania (esim. Eastwick & Smith (2018), "Sex-differentiated effects of physical attractiveness on romantic desire", Comprehensive Results in Social Psychology). Tässä myös voi olla eroa siinä pidetäänkö asteikkoa absoluuttisena vai relatiivisena. Jos naiset mieltävät asteikon absoluuttiseksi, eikö ole vain luonnollista, että suurin osa miehistä ei ole kaikkein komeimpia ja vain äärimmäisen pieni osa miehistä on äärimmäisen komeita?

Toisin sanoen pitäisi nähdä tarkemmin mistä data on, miten se on tuotettu ja mahdollisesti siitä tarjottu analyysi, jotta voisi sanoa tuon taivaallista siitä, onko näillä käppyröillä mitään merkitystä esittämälläsi tavalla. 

t. ei-niin-viehättävä-mutta-onnellisesti-parisuhteessa-elävä-mies

Mites nämä ei-viehättävät miehet koskaan saa tilaisuutta loistaa naisen silmissä muilla ominaisuuksilla, jos he eivät koskaan saa matcheja? Eli eivät pääse koskaan keskustelemaan naisen kanssa, saati treffeille

Ei varmaan mitenkään. Vai ehdotatko tosissasi, että naisten pitäisi ruveta sääliswaippaamaan miehiä ihan vaan että ne sais joskus tilaisuuden?

Vierailija
74/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä (nainen) olen Tinderissä. Etsin puolivakavissani vakituista suhdetta, mutta Tinder on lähinnä iltojen hupia minulle. En todellakaan odota löytäväni oikeaa kumppania sieltä, enkä ole koskaan ollut Tinder- treffeillä. Lähinnä nauran maha kippurassa ilmoituksille.

Olen itse ihan nätti (tehnyt joskus näytösmallin töitä), mutta mua oksettaa surin osa miesten ilmoituksista. Joko siellä on joku partajeesus mötley crue-paidassa tai joku tärähtänyt kuva missä miehellä kuollut kala toisessa kädessä ja toisessa olut. Ja kaiken kruunaa, että mies ei näytä ikäänsä, asuinkaupunkiaan, eiäk mitään muutakaan tietojaan - ainoastaan tiedot tyyliin "Jorma- Jooseppi, nainen olis kiva". 

Kerran Heikki Lampela oli tykännyt minusta Tinderissä ja sen jälkeen pidin taas taukoa sieltä. Ei juma. 

En oikeasti usko Tidereihin enkä Töndereihin. Se oikea tulee vastaan livenä jos tulee. Viimeksi mua alkoi livenä lähestymään itseäni 10 vuotta nuorempi mies :D Mutta en lämmennyt, en vaan jaksa uskoa, että 35v mies on oikeasti vakavissaan kiinnostunut 45v naisesta.

Toisekseen, mulla on tosi huonoja kokemuksia parisuhteista ja siksi tunnustan olevani tosi ronkeli ja rimani on varmaan liian korkealla. Tuntuu, että olen mieluummin sinkku kuin että väkisin ottaisin jonkun miehen.

OT,

Apua! Heikki Lampela on pyytänyt minua FB-kaveriksi, ja reagoin aivan vastaavalla tavalla :DDD

Työn puolesta joudun verkostoitumaan somessa välillä myös ihmisten kanssa, joita en ole tavannut, mutta tähän vedin rajan :D

Se Tinderistä pariutunut N42

Vierailija
75/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kuvat? Millainen profiili?

Naiset on tottuneet kunnolliseen estetiikkaan, miehistä harvempi. Kuvat pitää olla hyvässä valossa, pitää hymyillä luontevasti niin että hymy näkyy silmissä, pitää olla hiukset ja parta hoidettu jos on ja tyylikkäät vaatteet (oma tyyli mikä kullakin on, mutta mietitty), pitää olla kuvien taustat siistit eikä mitään naista häiritsevää taustalla. Jos nää ei toteudu, ei tuu mätsiä vaikka olis profiilissa mitä. 

Profiiliteksti myös pitää olla hyvä. Mitä se sitten kellekin on, vaihtelee. 

Eli vähän lisää infoa siitä millaisilla kuvilla ja teksteillä hait pitäist tietää, jotta vois sanoa missä mättää. 

Kuvissa todennäköisesti, koska mitä oon tinderiä muutaman illan kokeillut, niin miehillä siinä mättää. Kun kuvat mättää, nainen olettaa, että muukin mättää. 

Vierailija
76/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakolla se taviskin voi naisen saada, jos luonne ja arvot on kohdalla. Aika harvalla pelkkä naama riittää siihen.

Eli jos Tinderistä ei naista saa, niin pitää vaihtaa strategiaa.

Vierailija
77/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakolla se taviskin voi naisen saada, jos luonne ja arvot on kohdalla. Aika harvalla pelkkä naama riittää siihen.

Eli jos Tinderistä ei naista saa, niin pitää vaihtaa strategiaa.

Saamattomuuteen ei taida olla olemassa vippaskonsteja?

Vierailija
78/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntumista?

Maantieväriset hiukset tai tummemmat?

Onko rasvaprosentti alle 15?

Millaiset kuvat?

Mutta joo, tosi huono tulos jos alkubuustin jälkeen vain 2 mätchiä. Ikähaarukka? Montako % vedit oikealle?

99,9% Tinderissä olevilla naisilla ei ole varaa vaatia tuuheatukkaista pitkää atleettia alhaisella rasvaprosentilla eli kaljuuntuva mies ilman erottuvia lihaksia on heidän tasoaan ja ylikin jos mies on 185cm ja nainen saunatonttu. 

Tulos ei kuitenkaan ole huono, monella miehellä tulos on 0 mätchiä

Siis mitä V'tun väliä, että minkä näköinen itse on? Varmasti sinäkin tykkäät kauniista naisista, vaikket itse välttämättä ole hyvännäköinen? Onko kaksinaismoralismia ilmassa?

Vierailija
79/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako laittaa kuva missä näkyy oma hieno auto jos Mersu tai vastaava? Tai kuvaa jostain arvokkaasta ettei vaan jää kellekään kuvaa että on köyhä?

Vierailija
80/381 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile kuvissa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän