Nainen, olisitko laihan vai pullean miehen kanssa?
Kommentit (19)
Pullean. Itse en ole koskaan tajunnut naisia, jotka haluaa tosi rasvattomia, lihaksikkaita miehiä. Ei tunnu hyvältä käteen. Pieni rasvakerros lihasten päällä on just kiva.
Pullea mieluummin, sellaisen nallekarhun <3
Jos näistä pitää valita niin pullean. Laiheliinit on ahdistava.
Kummatkin on ihania 💕 jos luonne on aito, lämmin ja sydämellinen. Luonne ratkaisee ja se että synkkaako meillä.
Laihan kanssa mieluummin, miestissit ja läskimaha ei viehätä. Minusta mieluummin naiselle sopii pieni pyöreys.
Menin laihan kanssa naimisiin ja nykyisin hän on pullea, eli molemmat koettu mutta saman ukon kanssa.
Lämmittääpäs tämä pulleaa miestä 🥰
Kyllä läskimaha ja kusinen pikku nysä siellä alla epämääräsen karvareuhkan alla on siis jotain aivan ällöttävää!
Tukeva mies ahnehtii ruokaa syödessään, se on epämiellyttävää.
Nuorena pidin lihaksikkaista ja ehkä vähän vatsaakin sai olla kunhan oli muuten tosi komea.
Nykyään ei tarvitse olla komea mutta mieluiten laiha tai hoikka jäntevä koska sellaiset panee parhaiten ja yllättävän monella laihalla on isohko.
N47
Vierailija kirjoitti:
Taas on miehet kirjoitellu.
Kyllä monet naiset tykkää ”isommista” se kun on ihan evoluution kautta tullut, että moni nainen tuntee olonsa turvallisemmaksi jos mies on selkeästi isompi.
Itse olin aiemmin aika laiha ja en oikein saanut huomiota naisilta, mutta heti kun kasvatin parran, aloin käymään salilla ja siinä samalla lihoin yli 20 kiloa (myös ihan läskiä) niin olin suorastaan häkeltynyt kuinka paljon enemmän sain huomiota naisilta. Sellaisilta keiden en olisi uskonut edes vilkaisevan minuun päin.
Olin kuulemma söpö, miehekäs ja turvallisen oloinen.
En ottaisi kumpaakaan. Normaalipainoinen lihaksikas on paras.
No onhan tuolle vähän mahaa kertynyt. Mieluummin vähän ylimääräistä kuin laiha mies.
En välitä miehistä. Naisen kanssa on paljon ihanampaa! Vain nainen osaa kunnolla tyydyttää naisen.
En kummankaan. Olen mieluummin yksin.
Hoikka. Mieluiten sopivan lihaksikas. Pidän kyllä isommista miehistä, mutta tällä tarkoitan pitkiä ja sopivan lihaksikkaita. Itsekin hoikka ja en halua rusentua lähärissä. Tai ettei päällä ollessa polvet yllä sängylle.
Normaalivartaloinen tai jopa vähän vatsakas ja harteikas mieluummin kuin kukkakeppi kuikelo.