Seksi ällöttää, mikä neuvoksi?
Tilanne on siis se, että erinäisten riitojen ja miehen möläytysten takia seksi on alkanut ällöttää, vaikken edes ole enää vihainen ja mies on pyytänyt anteeksi. En vain voi ajatellakaan harrastavani seksiä enää. Muuten kyllä vietän ihan mielelläni miehen kanssa aikaa, mutta ajatuskin seksistä kammottaa nyt. Meneeköhän tämä itsestään ohi, vai mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]No ihan selvästi on oleellista, koska on päivänselvää ettet ole antanut anteeksi.OIKEASTI.
[/quote] Mutta en ole vihainen ja olen ihan mielelläni miehen kanssa! Ap
Onko sanonu laudaks? Mua exä haukkui laudaks ja vieläki säväyttää vaikka erostamme on 6 vuotta
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]Takapuolesta ja rinnoista. Ap
[/quote]
Niin, mitä niistä? Oikein saa lypsää tietoa...
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:54"]No ihan selvästi on oleellista, koska on päivänselvää ettet ole antanut anteeksi.OIKEASTI.
[/quote] Mutta en ole vihainen ja olen ihan mielelläni miehen kanssa! Ap
[/quote]
No mutta jos ne asiat edelleen vaivaa? Eli et ole päässyt niiden asioiden yli.
Ihan normaalia. Ainakin palstakirjoituksia lukemalla voi todeta, että 99% naisista pitää seksiä epämiellyttävänä. Varsinkin oman miehensä kanssa tai jos suomalainen mies sitä baarissa ehdottaa.
Hahah, ap tajus oman idioottimaisuutensa ja häippäs.
En häipännyt. Mutta ehkä sitten tosiaan en olekaan antanut anteeksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 18:57"]Onko sanonu laudaks? Mua exä haukkui laudaks ja vieläki säväyttää vaikka erostamme on 6 vuotta
[/quote] ei, sekä rintojen että takapuolen ällöttävästä roikkumisesta sanoi. Ap
Niin ja näin on ennenkin tapahtunut, jolloin haluttomuuteni kesti pari viikkoa. Tällä kertaa varmasti ainakin kuukauden. Ap
Sitä vielä mietin, että kun seksi ylipäätään ällöttää, ri vain ajatus seksistä mieheni kanssa. Niin mistä se johtuu? Myöskin ahdistaa kaikki seksiin liittyvät jutut. Ap
Aivan sama kohtalo täällä. Olen kaunis nainen, mutta miehen sivallukset aiheuttivat lopulta sen, että en halunnut olla hänen lähellään. Kuka haluaa päästää sellaisen lähelleen, joka on juuri loukannut syvästi.
Tämän jos moni mies tajuaisi, niin ei tarvitsisi ihmetellä miksi ei kiinnosta.
Btw, seksi kyllä muiden kanssa olisi kiinnostanut...
Niin, mua ei kiinnosta edes sooloseksi enää! Ap
Oletko miettinyt terapiaa, joko yksin tai yhdessä miehen kanssa? Ja mitä sooloseksiin tulee, onko sinulla leluja, jos vaikka saisit halusi heräämään?
Mikä oikeus miehellä on sanoa roikkuvista rinnoista tai takapuolesta?? No rinnat roikkuu mullakin kahden imetyksen jäljiltä ja on nahkaläpät. Mun mies ei ole koskaan sanonut niistä mitään. Roikkuu mun äijälläkin pallit nykyään enemmän ku 10 vuotta sitten, mutta ei tulis mieleenkään kommentoida niistä. Kusipäitä äijiä, jos naisensa ulkonäöstä sivaltelee..
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:36"]Oletko miettinyt terapiaa, joko yksin tai yhdessä miehen kanssa? Ja mitä sooloseksiin tulee, onko sinulla leluja, jos vaikka saisit halusi heräämään?
[/quote] on, mutta nekin vain ällöttävät ja tuntuvat typetiltä. Enkä jaksaisi mitään terapiaa. Haluan vain keskittyä muihin asioihin. Ap
Ehkä nyt vain koen olevani kerta kaikkiaan liian vastenmielinen jopa itsetyydytykseen. Ap
Niinhän sitä sanotaan että aivot on naisen tärkein sukupuolielin. Yhtälailla kun jonkun miehen hyvät jutut tai vain seksikäs ääni voi saada halut heräämään niin myös möläytykset voi tappaa halut ja se on ihan normaalia. Nuo möläytykset särkee jonkun kuplan mahdollisesti myös.
Takapuolesta ja rinnoista. Ap