Nainen: miten masturboit alusta asti orgasmiin? DETAILS PLEASE!
Kommentit (3)
Makaan selälläni ja oikealla etusormella tai joskus keskisormella heiluttelen klitoriksen pään tai varren päällä edestakaisin, vasemmalta oikealle. Ikäänkuin lipsuttelen klitorista, koko ajan samalla liikkeellä. Ensin vähän kevyemmin sitten kovemmin, fiiliksen mukaan.
Mielessäni ajattelen kiihottavia mielikuvia, ovat masokistissävyisiä minun kohdallani.
Orgasmi tulee ajallaan ilman tämän kummempaa teknikointia.
jos olen yksin kotona... menen sohvatuolille istumaan rasvatuubin kanssa.. laitan jalat käsinojien yli siis ihan levälleen ja rinnat nostan liiveistä paljaiksi. Pursotan nänneille rasvaa ja alan hyväillä niitä, samalla niitä katsellen. Sitten alan toisen käden sormilla raplata p***ua, vetelen sormella ylös ja alas.. hetken päästä työnnän sormea sisälle, kuuluu ihanaa litinää. Jatkan sitä kaikessa rauhassa, nautin litinästä.. lopuksi vedän märän sormen pois ja eipä tarvi kauaa klittaa sillä enää kiusata ;D
Joskus otan jääpalan ja hyväilen alapäätä sillä, tekee muuten hyvää!!
Luen eka parikytä sivua nyyrikkiä et saan oikean fiiliksen. Sitten levitän haarat levälleen ja alan toisella kädellä vatkaamaan tissejäni ja toisella hieron tussua.
Kun reikä alkaa kostua, niin survaisen vasemman käden keskisormen perseen alta tussuun ja oikealla kädellä alan lirputella klitorista.
Pyörittelen keskisormella klitorsista ja aina välillä lykin sormea tussuun. Tätä jatkan niian kauan, että orgasmi tulee tai olen varma, että sitä ei tällä kertaa tule lainkaan.