Mies, olisitko laihan vai pullean kanssa?
Kommentit (84)
On kokemusta kummastakin, puolensa molemmissa.
Laiha voi näyttää hyvältä, mutta tuntuu sängyssä huonolta, luiselta ja kylmältä.
Pullukka taas on sängyssä mukavan pehmoinen ja lämmin, mutta eihän se läski hyvältä näytä.
Että valitsisin aina käyttötarkoituksen mukaan, joko esittelymallin tai sängynlämmittimen.
Tykkään ulkoilla ja retkeillä. Eihän lihava edes jaksaisi patikoida kanssani.
Vastaus: laihan
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Olen vasemmistolainen niin sekaannun mieluummin lapsiin.
Pullea on kuumempi jos ei ole hirveä himoläski ja rasvaa on oikeissa paikoissa eli kurveissa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pullea.
160cm 50kg normipaino 160cm 60kg läski
Vierailija kirjoitti:
Koska olen persu, sekaantuisin mieluiten ruumiiseen.
Etkä ole etkä sekaantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Pullea on kuumempi jos ei ole hirveä himoläski ja rasvaa on oikeissa paikoissa eli kurveissa.
Tuollainen ei ole pullea.
Mielummin hieman pulleampi kuin laiha.
Kunhan kädet mahtuu vyötärön ympärille.
Ja positiivinen luonne 😘
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ulkoilla ja retkeillä. Eihän lihava edes jaksaisi patikoida kanssani.
Vastaus: laihan
Hyvä mutta myös laiha voi olla rapakunnossa! Taasko oletetaan että jokainen laiha on timmissä fyysisessä kunnossa ja tanakampi ei jaksa edes juosta.
Ei liian laiha eikä pullea.
Mutta joka tapauksessa ottaisin sen joka nielee
Vierailija kirjoitti:
Laihan. Lihavasta ei ole kuitenkaan pyöräilemään kymmeniä kilometrejä.
Pyöräilen kymmeniä kilometrejä lämpäksi.
N 96 kg, 3 x SM
Yks laiha mies aina puhui miten ei koskaan ikinä ihastuis lihavaan naiseen (ei siis suoraan mulle, mut hän oli samassa porukassa ja siellä oleville ihmisille.), mut niin siinä vaan kävi, että tää mies rakastu muhun, 120-kiloseen naiseen. Itse en ihastunut takaisin.
Makuuhuoneeseen paksun.
Illanviettoon laihan.
Jos saisin valita, niin toki laihan, terveydellisistä syistä, iän mukana tulee ylipainoisille kaikenlaista ongelmaa. Mutta kyllä minä pullukankin huolin paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen kymmeniä kilometrejä lämpäksi.
N 96 kg, 3 x SM
Lähinnä todistit pointin, koska 99.99% 100 kiloisista ei ole mitään SM-tason urheilijoita, joten olet poikkeus sääntöön.
Jos naisella on muutamakin kilo ylimääräistä, saa kuunnella jatkuvaa valitusta siitä, miten naisen pitäisi saada laihdutettua. Siksi hoikka ja painoonsa tyytyväinen nainen parempi.