Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan paras sienisalaatti

Vierailija
16.12.2025 |

Onko heittää mielipiteitä, mikä on paras kauppojen valmiista sienisalaateista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso vaiva tehdä itse kunnollista kaupan valmiista suolasienistä. Viidessä minuutissa parempaa kuin yksikään kaupan valmis.

Vierailija
2/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole hyviä, hommaa suolattuja haapasieniä, liota muutama tunti, sienet pilkotaan oikein pieneksi, smetanaa ,  punasipulia pieneksi pilkottuna, yhdistä , sekoita ja odota yön yli. Herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atriaa olen suosinu

Vierailija
4/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iso vaiva tehdä itse kunnollista kaupan valmiista suolasienistä. Viidessä minuutissa parempaa kuin yksikään kaupan valmis.

Et sitten ymmärtänyt kysymystä.

Vierailija
5/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole hyviä, hommaa suolattuja haapasieniä, liota muutama tunti, sienet pilkotaan oikein pieneksi, smetanaa ,  punasipulia pieneksi pilkottuna, yhdistä , sekoita ja odota yön yli. Herkkua.

Toinen joka ei ymmärtänyt kysymystä.

Vierailija
6/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atriaa olen suosinu

Samoin.

Vierailija
7/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen kokeillut kaikki kauppojen valikoimat vuosien varrella ja olen luovuttanut =( Liian etikkaisia tai ihmeellisiä sivumakuja. Sori, pakko kommentoida tämä totuus. Kerro jos löydät hyvän tuotteen, olisin kiinnostunut! 

Vierailija
8/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole viidessä minuutissa valmista :D Sienien liotukset, huuhtelut, pilkkomiset, maustamiset. Mutta en tokikaan  kiellä etteikö olisi sen väärti. 

Vierailija
9/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sienen nimi on haaparousku. Niitä voi itse poimia syksyllä metsästä ja suolata itse, eikä ole edes vaikeaa.

Vierailija
10/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsisi nähdä vaivaa yhden mahdollisesti jopa kahden yhden hengen aterian takia. Ymmärrän ap:n kysymyksen, mutta vastausta minulla ei ole. Nappaan jonkun valmistajan rasian, luultavasti vain yhden valmistajan sienisalaattia tarjolla siinä vaiheessa kun kauppaan ehdin.

Vierailija
11/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt kysymystä.

Et sitten ymmärtänyt luettua.

Vierailija
12/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen joka ei ymmärtänyt kysymystä.

Ainoa joka jankkaa.

Vierailija
13/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole viidessä minuutissa valmista :D Sienien liotukset, huuhtelut, pilkkomiset, maustamiset. Mutta en tokikaan  kiellä etteikö olisi sen väärti. 

Ei niiden vieressä tarvitse koko aikaa seisoa kun likoavat.

Vierailija
14/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan sienisalaatti on paras

Vierailija
15/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalin kuivumista jännityksellä  seuraava

Vierailija
16/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto kaupan kärpäs sieni muhennospas oli parasta.

t. perintöä odotellessa

Vierailija
17/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan on paras. Myös Pirkan on hyvä, saattaa jopa olla samaa tavaraa kun Forssa.

Vierailija
18/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt että siinä seistään? Silti se sisältyy valmistusaikaan eikä edelleenkään tule viidessä minuutissa. Ei vaikka liotus otettaisiin pois valmistusajasta. Mutta mummot ei voi mitään myöntää. Minäminäminä tiedän :D 

Vierailija
19/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi parasta. Tämä palsta ei ole mikään vertailulaboratorio - vieläpä makuasiasta, osin toki on  laatukysymyskin.

Vierailija
20/20 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan on suosikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi