Mies, olisitko laihan vai pullean kanssa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Yks laiha mies aina puhui miten ei koskaan ikinä ihastuis lihavaan naiseen (ei siis suoraan mulle, mut hän oli samassa porukassa ja siellä oleville ihmisille.), mut niin siinä vaan kävi, että tää mies rakastu muhun, 120-kiloseen naiseen. Itse en ihastunut takaisin.
Mulla tuli puklu suuhun, yöks
Lihvan kanssa jäisi niin moni homma tekemättä ;-(
Hieman pullea on ihanteeni, sellainen tuhti tiimalasi tai päärynä.
Ei vakavasti lihava kuitenkaan.
Laihuus ei viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikemman. Koska läski ei ole kaunista.
Pullukka itsekin.
Kiteytit juuri näiden ulisijamiesten ongelman. Ollaan itse pullukoita mutta kun ei saada instabeibemallia kumppaniksi niin sitten on itku ja parku kuinka naisille ei kelpaa mikään. Naisilla olisi heidän mielestään ikään kuin velvollisuus ihastua vaikka mies on ulkonäöltään selvästi naista alemmalla tasolla mutta miehen ei tietenkään tarvi tyytyä mihinkään pullukaan.
Hetkinen. Miksi miehen kimppuun hyökätään heti, kun hänellä on mieltymyksiä, mutta jos lihava nainen viehättyy treenatuista/hoikista miehistä tai jos lyhyt nainen viehättyy pitkistä miehistä, niin se on aina ihan ok?
Sopivasti lihavan kanssa.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti lihavan kanssa.
mies53v
Pulleana terkkuja vaan, koskaan, toistan koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää seuraa, niin vakavaan suhteeseen kuin vähemmän vakavaan. Tämä laiha laiha, hokema ei siis ole kaikkien ajatus mikä on viehettävää.
Laiha. En tykkää pullukoista. Läskit hölskyy. Laiha on niin paljon kauniimpi. Sellainen missimäisen hoikka, pienillä rinnoilla.
Laihan tietenkin. Terveempi ja kauniimpi. Hassu kysymys.
Lähtökohtaisesti en kummankaan, mutta jos pitää valita niin:
Julkisesti näyttäytyisin mieluummin laihan kanssa, mutta seksuaalisesti kiihottuisin enemmän pulleasta, jos sillä pullealla ei tarkoiteta sairaalloista lihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sltä väliltä. Naisella pitää olla muotoja mutta ei kuitenkaan niin, että pitää telttaan pukeutua.
Ja liian iso maharöllykkä hankaloittaa yhdyntää ns. lähetyssaarnaja-asennossa. Olen itse hoikka mies ja olen saanut nautiskella niin isommista kuin hoikistakin naisista.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta kummastakin, puolensa molemmissa.
Laiha voi näyttää hyvältä, mutta tuntuu sängyssä huonolta, luiselta ja kylmältä.
Pullukka taas on sängyssä mukavan pehmoinen ja lämmin, mutta eihän se läski hyvältä näytä.
Että valitsisin aina käyttötarkoituksen mukaan, joko esittelymallin tai sängynlämmittimen.
Tismalleen samat kokemukset ja mielipide!
Ukko39 kirjoitti:
Jos pullealla tarkoitetaan sara chafakkia, niin pullea.
Jos pullealla tarkoitetaan nina mikkosta, niin laihan.
No mietippä hetki, että tarkoitetaanko pullealla Sara Chafakin vartalotyyppiä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pullea.
Milloin läski muuttui Kurvikkaaksi, joku läski jenkkien propaganda ohjelma?
Jos kylkiluut näkyy naisella niin mun nakki kyllä lerpahtaa. Muodokas nainen ei tarkoita läskiä tai huonokuntoista. "Sopivan pyöreä" taisi olla jossain määritelmä johon haluaisin yhtyä:)
Vierailija kirjoitti:
Lihvan kanssa jäisi niin moni homma tekemättä ;-(
Ööö, en tiedä mitä omat kokemukseni miehenä sitten on mutta veikkaisin että ei jää tekemättä. Eri asia jos olet itse pikkumies joka ei kykene...
Lihavat ovat sairaaloisia ja kömpelöitä.
Näin yle asiasta https://yle.fi/uutiset/3-11812369