Mies, olisitko laihan vai pullean kanssa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea näitä viestejä pullukkana. Vahvistaa ajatusta, että olen kuonaa tässä yhteiskunnassa.
Mikä tämänkin ketjun tarkoitus on?
Lopeta ylensyöminen ja ala liikkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pullea.
Milloin läski muuttui Kurvikkaaksi, joku läski jenkkien propaganda ohjelma?
Naisella raja ylipainoon on 60 kg
Rikkailla julkkismiehillä on varmasti eniten varaa valita lukuisista jopa itseään tyrkyttävistä naisista.
Heillä on jopa liikuttavan yksipuolisesti hoikkia (ja reilusti nuorempia) naisia puolisoina, joten eiköhän tämä vastaa otsikon kysymykseen.
Miksi miehenä minun tulisi hyväksyä yksi kahdesta huonosta vaihtoehdosta? En valitse kumpaakaan!
Vain nuoria ja kaunis nainen kelpaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea näitä viestejä pullukkana. Vahvistaa ajatusta, että olen kuonaa tässä yhteiskunnassa.
Mikä tämänkin ketjun tarkoitus on?Lopeta ylensyöminen ja ala liikkumaan
Inhoan omaa vartaloani. En kehtaa kohta liikkua enää missään ilman takkia. Olen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla julkkismiehillä on varmasti eniten varaa valita lukuisista jopa itseään tyrkyttävistä naisista.
Heillä on jopa liikuttavan yksipuolisesti hoikkia (ja reilusti nuorempia) naisia puolisoina, joten eiköhän tämä vastaa otsikon kysymykseen.
Kyllä. Ei kukaan halua vanhaa ja ylipainoista naista.
Laiha. En pidä lihavia viehättävinä saati seksikkäinä. Ei mulla muuten mitään niitä vastaan ole
Laihat, mallin mitoissa olevat naiset hot!
Katsokaa vaikka Räikkösenkin rouvaa.
Laiha tottakai kunhan ei nyt mikään anorektikko sentään ole. Lihavuus on aivan hirveä turn off sukupuoleen katsomatta
Laihan, koska ovat omaan makuuni, lihavat ei. Ei siinä mitään sen merkillisempää syytä ole, makunsa kullakin ja tuo on omani.
Mukavan kanssa. Turha käyttää aikaansa sen ihanteellisen kehomallin etsimiseen ja sitten huomata, että ei sen kauniin kropan takana olekaan mitään muuta. Laiha, normipainoinen, lihava, tissienkoko, hiusten väri. Täysin merkityksettömiä.
Tietysti pullean. Xxl on ihana...
Turha kysymys, koska nykyään nainen on se joka saa valita kumppaninsa. Miehet ovat niin epätoivoisia saamaan melkein kenet vain.
Vierailija kirjoitti:
Turha kysymys, koska nykyään nainen on se joka saa valita kumppaninsa. Miehet ovat niin epätoivoisia saamaan melkein kenet vain.
Naiset ovat aina valinneet. Jos minä voisin valita, olisi sopivasti lihava nainen aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Laihan tietenkin. Terveempi ja kauniimpi. Hassu kysymys.
Ei laiha välttämättä ole terveempi kuin pullea. Ainakin itse käsitän laihalla sellaisen, jolla ei juuri lihaksia ole ja on selvästi alipainon puolella. Eikä pullea tarkoita minusta samaa kuin lihava.
En ole koskaan ollut "pullean" kanssa. Isoluisummat, joiden kanssa olen koskaan harrastanut seksiä, ovat olleet luokkaa BMI 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele pullea.
160cm 50kg normipaino 160cm 60kg läski
Kumpikin on ok. Miten kookas mies saa olla?
Mikä tämänkin ketjun tarkoitus on?