Mies, olisitko laihan vai pullean kanssa?
Kommentit (84)
Olen ollut molemman kanssa, mutta en yhtä aikaa. Molemmat kiinnostavat ja kiihottavat, koska ovat naisia ja olen itse hetero. Ja elämäni suurin kiinnostuksen kohde on seksi.
Sltä väliltä. Naisella pitää olla muotoja mutta ei kuitenkaan niin, että pitää telttaan pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut molemman kanssa, mutta en yhtä aikaa. Molemmat kiinnostavat ja kiihottavat, koska ovat naisia ja olen itse hetero. Ja elämäni suurin kiinnostuksen kohde on seksi.
Juuri näin me tosimiehet ei aleta nirsoilemaan. Tärkeintä että nainenkin on halukas.
Omaan mieleeni nainen saisi olla hieman pullea kuin liian laiha. Ei kuitenkaan mikään hervoton ihrapallo.
Pidän kurveista, laihalla naisella ei juuri niitä ole.
Mielummin pulleampi mitä laihempi
Laihempi parempi kuin lihavampi. Naisen olemus on luonnostaan hienostuneempi kuin miehellä. Se näkyy vain jos ei ole ylimääräisiä täytteitä peittämässä. Hiuksetkin saavat rutkasti roolia kauneuden esittämisessä kun keho on siro. Lihavilla hiukset vain roikkuvat mukana, ei tule sitä harmoniaa ollenkaan. Hyi.
Jos pullealla tarkoitetaan sara chafakkia, niin pullea.
Jos pullealla tarkoitetaan nina mikkosta, niin laihan.
Ei väliä, kunhan on vain huomattavan suurikokoiset riippurinnat ja leveä lantio, joka jää ahtaimpiin oviaukkoihin jumiin. Ja jos vielä leipoisi pullaa lauantaisin, niin sitten pitäisin tällaista feminiinistä olentoa kuin kukkaa kämmenellä!
Paino ei ole ensisijainen kriteerini. Ihastun ihmiseen. Lihava voi olla kaunis, laiha voi olla kaunis. Joku voi olla kaunis, mutta henkisesti ei synkkaa.
Naiset täällä taas peukutta kehopos. ei miehet. Kukaan halua pläskii jos hoikkaa tarjolla.
Normaalipainoinen kurvikas on paras. Lihaville, ei kiitos. Laihoilla luut kolisee, joten ei kiitos.
Tykkään monenkokoisista naisista. Muut asiat ratkaisevat kuin koko.
Koeajaisin kumpaakin muutaman kerran ja lemppaisin heidät sitten jonkun sopusuhtaisen ja nätin vuoksi.
Koska olen persu, sekaantuisin mieluiten ruumiiseen.
Laihan. Koska olen itsekin laiha.
M32
Hoikemman. Koska läski ei ole kaunista.
Pullukka itsekin.