Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä siis on keski-ikäisen elämä?

Vierailija
19.03.2015 |

Aamulla herääminen, lapset tarhaan, itse töihin, raskas työ, ei palkintoa, esimies haukkuu, palkka huono. Sitten lapset tarhasta, miehen naama norsunvitulla, ei tukiverkkoja, ei yhteistä aikaa, ei mitään mitä odottaa. Viikonloppuisin pihatöitä, lastenhoitoa, murjottamista ja maanantaina sama saatanan paska alkaa alusta. Seksiä ei neljään vuoteen eikä puoliso kiinnosta paskan vertaa.

Sinä, joka haluat vastata viestiini kehuskellen, että sinulla on asiat niin paljon paremmin kuin minulla.. älä vastaa, vaan tee jotain  muuta. Kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin useimmissa elinkaaripsykologiaa ja eri ikävaiheita käsittelevissä tieteellisissä julkaisuissa keski-iän katsotaan alkavan 40 tai 45 ikävuodesta.

Mutta toki eri ihmiset kokevat tämän asian omassa elämässään hyvin eri tavoin.

Vierailija
22/80 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:19"]

Aamulla herääminen, lapset tarhaan, itse töihin, raskas työ, ei palkintoa, esimies haukkuu, palkka huono. Sitten lapset tarhasta, miehen naama norsunvitulla, ei tukiverkkoja, ei yhteistä aikaa, ei mitään mitä odottaa. Viikonloppuisin pihatöitä, lastenhoitoa, murjottamista ja maanantaina sama saatanan paska alkaa alusta. Seksiä ei neljään vuoteen eikä puoliso kiinnosta paskan vertaa.

Sinä, joka haluat vastata viestiini kehuskellen, että sinulla on asiat niin paljon paremmin kuin minulla.. älä vastaa, vaan tee jotain  muuta. Kiitos.

[/quote]

Mun elämä oli tuota 30+ iässä, tuohon lisäksi vielä opiskelu missä mies ei tukenut lainkaan - päinvastoin.

Eipä siinä muuta voinut kuin ottaa "lusikan omaan käteen", lähteä lasten kanssa ja tehdä jotain sille elämälle. Enkä ole katunut hetkeäkään.

Muista että sinulla on vain 1 elämä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:19"]Aamulla herääminen, lapset tarhaan, itse töihin, raskas työ, ei palkintoa, esimies haukkuu, palkka huono. Sitten lapset tarhasta, miehen naama norsunvitulla, ei tukiverkkoja, ei yhteistä aikaa, ei mitään mitä odottaa. Viikonloppuisin pihatöitä, lastenhoitoa, murjottamista ja maanantaina sama saatanan paska alkaa alusta. Seksiä ei neljään vuoteen eikä puoliso kiinnosta paskan vertaa.

[/quote]Tätähän se,samaa paskaa päivästä toiseen.

Vierailija
24/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se. Helpottaa vähän, kun lapset ovatkin koulussa eivätkä tarhassa.

Vierailija
25/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mielenkiintoinen kontrasti. Tämä oli sitä, mitä tavoittelin, mitä suorastaan jahtasin. Sain sen mitä halusin ja nyt kirjoitan tällaista aihe vapaalle? Mitä vittua? Voisin vetää itseni hirteen.

ap

Vierailija
26/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:24"]

Kiitos. Mielenkiintoinen kontrasti. Tämä oli sitä, mitä tavoittelin, mitä suorastaan jahtasin. Sain sen mitä halusin ja nyt kirjoitan tällaista aihe vapaalle? Mitä vittua? Voisin vetää itseni hirteen.

ap

[/quote]

??

Vierailija
27/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuollaista se osin oli silloin, kun lapset olivat tarhaiässä, näin keski-ikäisenä ongelmat on enemmän tuota teinitasoa. Mutta mua ei kyllä pomot ole ikinä haukkuneet..

Miksi mies on naama norsun veellä?

Vierailija
28/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro ap mitä nyt haluaisit? 

Tiedän kyllä ton tunteen. Minulla kasvoi ahdistus niin suureksi, että oli pakko erota. Ei mikään fiksu päätös, mutta niin siinä nyt vaan kävi. Näin jälkeenpäin katsottuna olisin ehkä tarvinnut terapiaa oman pääni järjestämiseen. Mut ei auta, näillä mennään nyt.

Vierailija
29/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon se on omasta asenteestakin kiinni. Herätkää ajoissa ja nauti aamusta lasten kanssa. Paska pomo haukutaan työkavereiden kanssa. Mieheenkin voi löytää yhteyden uudelleen, mutta asian eteen pitää tehdä muutakin kuin murjottaa.

Vierailija
30/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sunkin elämässä jotain hyvää on olla. Edes jotain, vaikka ihan pientä. Koeta miettiä. 

Vierailija
31/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit tuollaisen elämän? Ajattelitko että perheenpyöritys-rumba ei sinun tapauksessasi olisi tuollaista? Tai että etenisit urallasi, palkka nousisi ja työtehtävät helpottaisivat?

Vierailija
32/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Et ilmeisesti ole tyytyväinen työhösi etkä parisuhteeseesi. Kannattaa varmaan yrittää ensin miettiä, millaista elämää haluaisi, ja sitten, että miten sen voisi saavuttaa. Ei vittuilua, vaan toivon, että saat paremman elämän ja arjen. Voimia!

Vierailija
33/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että miehesi murjottaa. Ihme ettei ole ottanut eroa kun ei seksiä neljään vuoteen.

Vierailija
34/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä noista haluaisit menettää? Lapset, työn, ukon, kodin ja pihan? Vaiko ihan vain terveyden? Miltä sitten tuntuisi, kun miehesi ajaisi kuolonkolarin lapset kyydissään, talosi palaisi ja sairastuisit vaikka mahasyöpään?

Voisit kokeilla aluksi vaikka eroamista ja muuttamista kerrostaloyksiöön. Jätä mies elämään elämäänsä lasten kanssa.

Vierailija
35/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisyys, kuten muutkin iät, on aika pitkälti semmoisia kuin miksikä ne itse rakentaa. Uliuli ja valivali, ota pää perseestäsi ja tee asioille jotain äläkä odota että muut tekee puolestasi

Vierailija
36/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai keski-ikäisellä enää tarhaikäisiä lapsia ole

Vierailija
37/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ylimainostettua huvia joillekin. mä oon ollut tyytyväinen kun ei ole ollut mitään odotuksia.
lapset kasvaa ja helpottaa

Vierailija
38/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:21"]

[/quote]ai ei vai? Justhan täällä oli se ketju missä ah-niin-nuorekkaat 40+ äitimammaset kehuskeli kun saavat ekaa tokaa- viidettä yms kersaansa.. :D :D 

t. Ohis

Vierailija
39/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Nykyään on, todella monella, kun tehdään lapset niin myöhään syystä jos toisesta... Varmaan monelle rankkaa, kuten ap:lle.

Vierailija
40/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odotas kun lapset murrosikäisiä. Mulla sama kuin sulla sillä erotuksella.