Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä siis on keski-ikäisen elämä?

Vierailija
19.03.2015 |

Aamulla herääminen, lapset tarhaan, itse töihin, raskas työ, ei palkintoa, esimies haukkuu, palkka huono. Sitten lapset tarhasta, miehen naama norsunvitulla, ei tukiverkkoja, ei yhteistä aikaa, ei mitään mitä odottaa. Viikonloppuisin pihatöitä, lastenhoitoa, murjottamista ja maanantaina sama saatanan paska alkaa alusta. Seksiä ei neljään vuoteen eikä puoliso kiinnosta paskan vertaa.

Sinä, joka haluat vastata viestiini kehuskellen, että sinulla on asiat niin paljon paremmin kuin minulla.. älä vastaa, vaan tee jotain  muuta. Kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 46 v ja elämäni ei ole tuota. Kiitos teinien. Molemmat painuu omiin huoneisiinsa ja itse saa tehdä mitä haluaa :-). Mutta muistan kyllä tuon ajan. Perseestä oli.

Vierailija
42/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ap., sitä paskaa se juuri on. Sulla vaan asiat vähän paremmin. Täällä ei seksiä 6 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Yksin on vaikea löytää parannusta asioihin

Vierailija
44/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Mitäs jätit lastenteon niin myöhälle iälle.

Vierailija
45/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin asialle jotain jos elämäni olisi tuollaista. Eikun minähän teinkin! Erosin ja vaihdoin työtä :)

Vierailija
46/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen ja se perus ruuhkavuodet? Hyvä yhdistelmä varmaan... Nyt ymärrän, miksi lapset kannattais tehdä ennen keski-ikää :)

Vierailija
47/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi miten helppoa elämä on lapsettomana keski-ikäisenä! Onneksi itse valitsin elämäni tien paremmin. Tsemppiä ap!

Vierailija
48/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:34"]

Oma vika. Mitäs jätit lastenteon niin myöhälle iälle.

[/quote]

Miten se nuorenakaan sen parempaa on, mitä nyt tulee varhaisaikuisuuskin jo pilattua? 20 vuotta ei ole lyhyt aika kenenkään elämässä, ajoitti sen mihin kohtaan tahansa.

Vierailija
49/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:39"]Oi voi miten helppoa elämä on lapsettomana keski-ikäisenä! Onneksi itse valitsin elämäni tien paremmin. Tsemppiä ap!
[/quote] no ei se sinusta ainakaan fiksua ole tehnyt. Tai aiheuttanut ilkeyden?

Vierailija
50/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän te pidätte keski-ikäisenä? Eikö keski-ikä ole 35v ja siitä ylöspäin, joten ei mitenkään erikoista, että keski-ikäisellä on tarhaikäisiä lapsia.

Vierailija
51/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:39"]Oi voi miten helppoa elämä on lapsettomana keski-ikäisenä! Onneksi itse valitsin elämäni tien paremmin. Tsemppiä ap! [/quote] no ei se sinusta ainakaan fiksua ole tehnyt. Tai aiheuttanut ilkeyden?

[/quote]

Mitä ilkeää tuossa oli. Jokainen valitsee itse elämänsä suunnan ja ihan aidosti olen tyytyväinen elämääni ja toivotan ap:lle tsemppiä.

Vaivaako sinua perisuomalainen kateus vai mitä huutelet?

Vierailija
52/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ero? Uusi elämä sen myötä. Miksi hukata ainokainen elämä, kyse ei selvästikään ole hetkellisestä kriisistä vaan huonosta parisuhteesta, joka vaikuttaa koko arkeen negatiivisesti. Töitäkin voi katsella uusia, vaikka se lienee näinä aikoina vähän turhaa tai ainakin hankalaa.

Muuta elämääsi! Vaatii ponnistuksia ja tuo monenlaista kurjaakin, mutta voi antaa hetken päästä uudenlaisen onnen ja ilon arkeen :)

Vierailija
53/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:43"]

Mitähän te pidätte keski-ikäisenä? Eikö keski-ikä ole 35v ja siitä ylöspäin, joten ei mitenkään erikoista, että keski-ikäisellä on tarhaikäisiä lapsia.

[/quote]

Sepä se, nykyään tehdään keski-ikäisinä vasta lapsia, ei kaikki jaksa sitä... Etenkin jos pomo haukkuu ja ei saa PALKINTOA!

Vierailija
54/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 17:42"]Miksi valitsit tuollaisen elämän? Ajattelitko että perheenpyöritys-rumba ei sinun tapauksessasi olisi tuollaista? Tai että etenisit urallasi, palkka nousisi ja työtehtävät helpottaisivat?
[/quote]

Ei kai kukaan valitsemalla valitse epätyydyttävää elämää, eikä perheenpyöritys-rumba todellakaan automaattisesti tarkoita huonoa parisuhdetta, huonoa työtä ja pettymystä arkeen. Aamulla voi myös viedä lapset hoitoon, mennä kivaan työpaikkaan, palata kotiin ja touhuta perheen kanssa kivoja juttuja, heittää huumoria puolison kanssa, illalla harrastaa seksiä kun lapset nukkuvat. Esimerkiksi.

Pitää vaan uskaltaa tehdä tarvittavia muutoksia elämään, jos se ei miellytä. Monet eivät uskalla ja jämähtävät, sitten masentuvat. Uskotaan, että puoliso muuttuu, arki muuttuu jne. eikä mikään muutukaan.

Vierailija
55/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole penskoja tai vaimoa mutta ei se elämä nyt sen paremmalta vaikuta. Samaa paska päivästä toiseen.

Vierailija
56/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Sepä se, nykyään tehdään keski-ikäisinä vasta lapsia, ei kaikki jaksa sitä... Etenkin jos pomo haukkuu ja ei saa PALKINTOA!

[/quote]

Ai jos sä saat esim. 29-vuotiaana lapsen, niin olet tehnyt lapsen keski-ikäisenä? Just. Se tarhassa oleva lapsi voi olla jo vaikka 6v.

Vierailija
57/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän täällä heti morkataan, jos joku ei ole tyytyväinen elämäänsä? Teidän mielestäkö kaikkeen pitäisi aina vain tyytyä? Niin että ole onnellinen, että on mies ja lapsia ja arki. Viis siitä, vaikka kaikki menisi päin persettä. Ei elämässä pääse eteenpäin, jos tyytyy aina siihen mitä on. Jotain on pahasti pielessä, jos kotona ilmapiiri on aina huono eikä seksiä ole ollut puoleen vuosikymmeneen. Mitä ihmeen iloa koko puolisosta tuossa vaiheessa on? Hyvän parisuhdemallin lapsetkin saavat. Minkä ihmeen takia kenenkään pitäisi jämähtää tuollaiseen tilanteeseen?

Vierailija
58/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 18:52"]

[/quote]

[/quote]

Ai jos sä saat esim. 29-vuotiaana lapsen, niin olet tehnyt lapsen keski-ikäisenä? Just. Se tarhassa oleva lapsi voi olla jo vaikka 6v.

[/quote]

Voi olla, mutta jos niitä on useampia, niin ap on tehnyt osan lapsista jo teidän mittarilla keski-ikäisenä. Asenne, ikä yms vaikuttaa jaksamiseen ja haluamiseen, olla hyvä vanhempi. Ei pelkästään ikä. Mun mielestä keski-ikä alkaa myöhemmin kuin 35v.. Makuasioita siis kait?

Vierailija
59/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on elämän suola! Viimeistään keski-ikäisenä ymmärtää miten mahtavaa on kun on omia lapsia, silloin vasta on oikeaa elämänmakuista elämää. Tietää mitä on rakkaus, eikä vain haahuile tyhjässä materialistisessa elämässä. Ajattele mistä kaikesta olisit jäänyt paitsi ilman lapsiasi, ja miehesikin on lastesi rakas ikä joka tekee perheensä eteen kaikkensa ja rakastaa teitä enemmän kuin mitään muuta. Hän arvostaa panostasi, ja olet hänelle Vaimo ja hänen Lastensa Äiti, et vain mikään tyhjänpäiväinen heitukka. Jos joskus tuntuu raskaalta niin eihän se pitkään kestää, viimeistään noin 10 vuotiaana lapset ovat jo hyvinkin omatoimisia ja ne voi esim. jättää pariksi tunniksi yksin kotiin. Äkkiä se aika menee, viimeistään eläkkeellä ehtii sitten taas paneutua omaan elämään :).

Vierailija
60/80 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ja pelottavaa jos lapsista ei ole yhtään iloa. Mitä haluat? Eroon lapsistasi? Sekö tekisi sinut onnelliseksi?