Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
LIHON VAA JA MASENNUN LISÄÄ KU EN KELPAA KELLEKKÄÄ EN JAKSA VÄLITTÄÄ JOS HAKIS 2 KG IRTOKARKKIA TÄNÄÄ JA PIERESKELIS KOTONA JA KATTELIS VAA NAISTEN KUVIA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa ENÄÄ naisia... se on sama meillä kaikilla, oma vetovoima vähenee iän myötä ja samoin vapaiden, suhdetta etsivien naisten määrä.
EN TIIÄ MIKSEN KELPAA OON NYT 36.. PALJO NUOREMPANA OLI KOKOAJAN NAISIA JA SEKSIÄ.. MIKÄ ON MÄ EN TAJUA MITEN TÄÄ MAAILMA TÄLLÄSTÄ LIHAVA OLLU JO VUOSIA JA KELPASIN.. MIKSEN KELPAA?
Sun mielenterveys ja itsetunto ja itseluottamus on huonontunut vuosien varrella.
Kaljuuntunut possu, valtava kaljamaha, ohentunut tukka... 36-vuotias, sekaisin oleva mutta työssä käyvä, pitkä mieslapsi etsii seuraa satakiloisesta, sekopäisestä naislapsesta. Oppimishäiriöt plussaa.
Tuon ilmoituksen kun laitat treffipalveluihin niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa ENÄÄ naisia... se on sama meillä kaikilla, oma vetovoima vähenee iän myötä ja samoin vapaiden, suhdetta etsivien naisten määrä.
EN TIIÄ MIKSEN KELPAA OON NYT 36.. PALJO NUOREMPANA OLI KOKOAJAN NAISIA JA SEKSIÄ.. MIKÄ ON MÄ EN TAJUA MITEN TÄÄ MAAILMA TÄLLÄSTÄ LIHAVA OLLU JO VUOSIA JA KELPASIN.. MIKSEN KELPAA?
Sun mielenterveys ja itsetunto ja itseluottamus on huonontunut vuosien varrella.
NO ENNEN KELPASIN MULLA ON OLLUT VARMAA YLI 10 NAISTA REILUSTI LUKUISIA TREFFI KUMPPANEITA JA KELPASIN.. NYT OON 36 EI TUU TINDERISSÄ OSUMIA JA RUMA EN OLE
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntunut possu, valtava kaljamaha, ohentunut tukka... 36-vuotias, sekaisin oleva mutta työssä käyvä, pitkä mieslapsi etsii seuraa satakiloisesta, sekopäisestä naislapsesta. Oppimishäiriöt plussaa.
Tuon ilmoituksen kun laitat treffipalveluihin niin avot.
EMMÄ KELPAA KELLEKKÄÄN OON TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ IKISINKKU.. EI TOMMOSIA NAISIA OLE MISSÄÄ OLEMASSA
ENEMPI OON NAISIA SAANUT MATKUSTELLA ERI KAUPUNKEIHIN NAISET KIINNOSTU ANTO LÄHEISYYTTÄ SAIN KOSKEA OLI IHANAA AIKAA KELPASIN PARISUHTEESEENKIN ENNE.. NYT OON NAISILLE ILMAA JA ON VAKITYÖ JA OLEN KYLLÄ IHAN KOMEA PITKÄ MIES MIKSI EN KELPAA..
NÄYTÄN HYVÄLTÄ VAIKKA OLEN LIHONUT TYÖPAIKAT KAIKKI EI KELPAA EI KELPAA.. NAISET ON TOSI MUUTTUNU MITÄ OLI ENNEN... ENNEN OLI NIIN ERILAISTA.. NYKYÄÄ EI KELPAA
MULLE KELPAIS VAIKKA RUMA KALJAMAHALLA VARUSTETTU NAINEN JOKA ON TYÖTÖN OLEN LASKENUT RIMAA.. SILTI OLEN SINKKU
ENNEN KELPASIN MONILLE NAISILLE JA SAIN SEKSIÄ
OLEN SILTI HEIKKOLAHJAISENA MIESLAPSENA ERITTÄIN MONIA NAISIA PANNUT JA SAANUT NAISTA
naiset te ootte sekasin.. mikä teitä oikeesti vaivaa????
suht kivan näkönen tavallisen komea 195 cm mies vapaana ettii parisuhdetta tavallista pullukkaa naista voi olla mahaa työtönt mt ongelmia mulle kelpaa.. ootteko naiset ihan sekasi tulkaa kattoo mun naamaa
mun ex oli tosi kaunis ja seksikäs.. tällä naamalla sain seksikkään naisen.. että no se meni jo
No edelleen komea pitkä mies vakityö.. hieno asunto hyvä vaatetyyli käytän hyviä hajusteita huolehdin itsestäni pesen hampaita käyn suihkussa miksen kelpaa?? oletteko naiset sekasin kukaa ei ees vastaa.. no mä pysyn tästä lähtien ikuisesti yksin.. käyn vaa maksullisessa kuten ennenkin käynyt kun oon niin yksin etten kelpaa normi naiselle
nyt taidan lähtee parturiin ja vaikka lenkille ja salille ja meen sitte yöksi takas töihin.. nyt mulle riitti naiset.. maksullinen antaa heti läheisyyttä
harmi ku oon vanhentunut ja rupsahtanut tässä tulos ettei kelpaa naisille.. niin siinä elämäs käy.. en ole enää nuori 25.. v ja sillon niin hitto mulla oli kauniita erilaisia naisia.. naiset ei halua ees jutella nykyää mulle mitään
iihmettelen miten muut miehet ja naiset kelpaa.. en ees ymmärrä mitä niissä on monet on rumia ja oon ite komeempi ja pitempi.. ja mulla ei ole mitää vientiä vaa maksulliset.. että maksan niin saan naista koskea.. ihmettelen vaa tätä elämää pahasti..... ja sitten toiset rupsahtaa ja jää yksin semmosta elämä on
nyt riitti taas tää jauhaminen samasta yksinkeskustelut tää pitää loppua mä tuun hulluksi heido
MIKSEN KELPAA ENÄÄ 36.. OON SAANU NAISIA 30 V ALLE.. JA YLIKI VÄHÄN NYT EN KELPAA KELLEKKÄÄ JA SAA SEKSISEURAA.. OON TEHNY OMAN SEKSI ILMOTUKSEN KUKAA EI OTA YHTEYTTÄ.. OON LASKENU RIMAA EI SEKÄÄ AUTA MITÄÄ