Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan ärsyttävä tyttöystävä. Onko tyypillistä vai huolestuttavaa? ?

Vierailija
12.12.2021 |

Poika 18, tyttö 17... Tyttö hyppii jatkuvasti pojan päälle, puristaa pakaroista, nipistää.. Täällä meidän kotona sitten painivat. Tyttö kiljuu ja huutaa.. Tuntuu ettei mitään käytöstapoja, jos kysyn koulusta niin pyörittelee silmiä tai sanoo "ihan ok" ja alkaa nauramaan.. Joulusta vastaa, että ihan turha juhla..

Jotenkin tuntuu, että elämänhallinta hukassa. Poika kantanut tänne joskus yöllä ym. Molemmat lukiossa. Pitääkö puuttua jotenkin? En ole arvostellut pojalle.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tyttö olla vaan tosi ujo ja epävarma ja siksi käytös on tuollaista tympeää silmien pyörittelyä

Vierailija
22/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun poikasi rakkaus, joten kestä. Valita voi aina, joko ne sa olla omia itsejään, molemmat, tai sitten muuttavat pois. Siinä sitten itket yksinäisyyttäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että on henkisesti kovin lapsellinen. Tätä ennen oli rauhallinen, todella fiksu tyttöystävä. Jutteli yhteiskunnallisista ongelmista ym.

Tietysti jos sanon niin syntyy vain puolustusreaktio. Annanko jutun vaan rauhassa, toivottavasti, kuivua kasaan?

Ap

Niin no, ilmeisesti poikaasi ei kiinnosta jutella yhteiskunnallisista asioista.

Vakka kantensa valitsee...

Kyllä kiinnostaa, hän on aina ollut hyvä koulussa ja muutenkin harkitseva, juuri se kaverienkin pelastaja. Siksi ihmettelen tätä muutosta.

Ap

Vierailija
24/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain "progressiivinen"

Tätäkin olen miettinyt että osa kehittyy hitaammin. Ja onko se riehakkuus sitten välttämättä huono, ehkä siitä voi jalostua jotakin.

Kuitenkin, olen iloinen että poika menee isälleen jouluksi, en yhtään jaksaisi heitä, ottaa tytön mukaan...

Vähän ot, mutta tyttö ei tietenkään ota rokotetta, joten sikälikin haastavaa, että tekemiset rajattu ja ovat täällä _paljon_.

Ap

Alle 20-vuotiaan perusterveen ei pidäkään ottaa rokotetta, koska vakavan taudin riski on lähes olematon, mutta rokotteesta tulee enemmän riskejä. Tämähän on moneen kertaan puitu, ettei voi olla enää uutta kenellekään. Provoilijahan sinä oletkin.

Vierailija
25/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on hyvin selkeä kuva siitä millainen tyttöystävä pojallasi saa olla,, ihana anoppi tulossa susta.

Nyt kannattaa miettiä millaiset välit haluaa pitää poikaan ja puolisoonsa tulevaisuudessa, tää aika 18 vuoden paikkeilla on pitkälti sitä aikaa kun joko lähtee hyvissä tai huonoissa väleissä pois kotoa.

Vierailija
26/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo rokottamattomuus minua haittaa, lähinnä se on lisännyt meillä oloa, kun moneen kahvilaan / elokuviin/ harrastuksiin ei pääse. Poikakin haki rokotteet vasta syksyllä, koska urheilee tavoitteellisesti, en ole tässä keskustelussa mitenkään aktiivinen mihinkään suuntaan. (Lähtökohtaisesti pidän passia ongelmallisena ja osin vain keinona nostaa rokotekattavuutta.)

Ap

Vierailija
27/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisikö poikasi vastaavaa käytöstä sinulta ja mahdolliselta miesystävältäsi? Jos ei, ei sinunkaan tarvitse.

Vierailija
28/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa itse lapselliselta, kehuu tytön kauneutta?? Miten se käytökseen liittyy??

Vierailija
29/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Vierailija
30/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan on aika muuttaa omaan asuntoon. En jakaisi tuollaista katsella.

Vierailija
31/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietäisikö poikasi vastaavaa käytöstä sinulta ja mahdolliselta miesystävältäsi? Jos ei, ei sinunkaan tarvitse.

Panetko poikasi? Entä miehesi?

Vierailija
32/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin joskus mun miehen kanssa ja ollaan 30v :D (Toki omassa kodissa, ei kenenkään muun luona.)

Mikä siinä on väärin? Toki jos tavaroita hajoaa niin sitten eri asia tietty.

Kuulostaa hauskalta.

Silmien pyörittely on sen sijaan vähän huonoa käytöstä. Joulusta vastasi noin varmaan sen takia, että haluaa olla "edgy ja erikoinen".

Kuulostaa ihan perus teinimeiningiltä.

Vierailija
33/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä pitäisi jo ymmärtää käyttäytyä talossa talon tavalla.

Ikäänsä nähden jäänyt jälkeen kehityksessä.

Vierailija
34/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aivan hyvin sanoa pojalle, että edellytät heiltä hyvää käytöstä. Sinä teet töitä kotona ja tarvitset työrauhan. Lisäksi yöllä on annettava nukkua, mitään metelöintiä ei siedetä.

En olisi ikinä kehdannut pyöritellä silmiäni ja tirskua poikaystäväni vanhemmille, saati jotenkin avoimesti paneskella yms. heidän kotonaan. No, minut onkin kotona kasvatettu hyville tavoille.

Tyttöä ei kannata arvostella pojan kuullen, vaikka tyttö ärsyttävä onkin. Pahimmassa tapauksessa suhde kestää ja hän saattaa olla tulevien lastenlastesi äiti. Hän kyllä muistaa jos olet joskus arvostellut häntä ja se vaikuttaa myöhemminkin väleihin.

Vierailija
35/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittava ä m m ä ! Jos et voi hyväksyä poikasi rakasta, mene itseesi. Miksi sinä kuvittelet olevasi muita parempi?

Vierailija
36/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot heittäytynyt lapsesi ja hänen kavereidensa kaveriksi. Koet ylpeyttä siitä, että teillä voi nuoret vierailla rennosti. Oot 'siisti mutsi'.

Nyt kuitenkin kärsit, muttet halua luopua kruunustasi.

Niin makaat nyt kuin olet pedannut.

Aina voit kasvattaa selkärangan, mut mä luulen, että se kruunu viehättää enempi.

Miksi siis avauduit täällä?

Vierailija
37/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pilkkanaan, edellytä käytöstapoja, siihen ei tarvitse olla ilkeä, ja jos nauraa päin naamaa suhtaudu kuin pikkutyttöön, sitähän ne ei siedä aikuista leikkiessään. 

Vierailija
38/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle muutto omaan kämppään, mieluiten jo ennen joulua. Täysi-ikäisiä ei tarvitse elättää kotona.

Vierailija
39/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiminen on hauskaa lasten leikkiä, anna pitää kivaa. Silmien pyörittely ja joulun vihaaminen nyt vaan on "cool", menee teineilyn piikkiin. Sen sijaan, että paheksut ja vieroksut, koita ymmärtää ja juttele. Voit myös ihan suoraan kysyä, mikä tää silmien pyöritys oli kun sellainen eteen tulee. Teinien kommunikoinnissa se tarkoittaa yleensä sille asialle turhautumista, ei sille, että siitä kysyttiin tai että kysyjä olisi tyhmä/ärsyttävä. Todennäköisesti hänellä siis menee koulussa huonosti, koska poikaystävä vie kaiken ajan ja mielenkiinnon. 

Kaikilla lapsilla ei ole hyvä koti, jotkut joutuvat vetämään roolia selvityäkseen, eivätkä myöskään ole niitä käytöstapoja kotoa oppinut. Kannattaa itse olla esimerkkinä, ehkä tyttöön myös tarttuu se hyvä.

Vierailija
40/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että on kivempi jutella kavereiden kanssa yhteiskunnallisista yms. fiksuista asioista ja sitten painia ja hassutella töttön kanssa. Olen samaa mieltä poikasi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan