Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan ärsyttävä tyttöystävä. Onko tyypillistä vai huolestuttavaa? ?

Vierailija
12.12.2021 |

Poika 18, tyttö 17... Tyttö hyppii jatkuvasti pojan päälle, puristaa pakaroista, nipistää.. Täällä meidän kotona sitten painivat. Tyttö kiljuu ja huutaa.. Tuntuu ettei mitään käytöstapoja, jos kysyn koulusta niin pyörittelee silmiä tai sanoo "ihan ok" ja alkaa nauramaan.. Joulusta vastaa, että ihan turha juhla..

Jotenkin tuntuu, että elämänhallinta hukassa. Poika kantanut tänne joskus yöllä ym. Molemmat lukiossa. Pitääkö puuttua jotenkin? En ole arvostellut pojalle.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että on henkisesti kovin lapsellinen. Tätä ennen oli rauhallinen, todella fiksu tyttöystävä. Jutteli yhteiskunnallisista ongelmista ym.

Tietysti jos sanon niin syntyy vain puolustusreaktio. Annanko jutun vaan rauhassa, toivottavasti, kuivua kasaan?

Ap

Vierailija
2/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain "progressiivinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä olisi ikinä uskonut olevani tällainen, mutta jotenkin ärsyttää että kotonani on jatkuvasti tuollainen teini. Tietysti olen myös tottunut rauhaan, että ehkä ihan hyvää siedätystä..

Ap

Vierailija
4/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on varmaan valehdellut ja tyttö on oikeasti 13.

Vierailija
5/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi taitaa olla koukuttunut tytön tarjoamaan ns. tavaraan…

Vierailija
6/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joops. Kinkkinen tilanne. Poika on täysi-ikäinen, mut toisaalta asuu kodissasi. Kyllä mä ottaisin jutuille.

Tosi tarkkaan kyl sanani asettaisin. Tietysti kotirauha on asia, jota saa vaalia. Yöllä ei tarvitse raahata yhtään ketään yhteiseen kotiin, eikä ylenpalttista kikatusta ja sähläämistä tarvitse kuunnella.

Sitten kun on varaa muuttaa omaan kämppään, voi elää miten parhaaksi katsoo. Yhteisessä asumuksessa pitää ottaa muut asujat huomioon.

Vierailija
7/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain "progressiivinen"

Tätäkin olen miettinyt että osa kehittyy hitaammin. Ja onko se riehakkuus sitten välttämättä huono, ehkä siitä voi jalostua jotakin.

Kuitenkin, olen iloinen että poika menee isälleen jouluksi, en yhtään jaksaisi heitä, ottaa tytön mukaan...

Vähän ot, mutta tyttö ei tietenkään ota rokotetta, joten sikälikin haastavaa, että tekemiset rajattu ja ovat täällä _paljon_.

Ap

Vierailija
8/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vailla käytöstapoja on se likka.

Sano sille, että menee kotiinsa.

Sitten jos joskus oppii käyttäytymään siivosti, voi tulla käymään.

Vierailija
9/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä teinipimatsuja on maailmassa aika paljon. Jotenkin tuntuu että niistä tulee keski-ikäisinä av-mammoja.

Jotenkin en ole yllättynyt, että on rokottamaton.

Vierailija
10/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään tytön käytöksestä, se on vain ja ainoastaan loukkaavaa. Voit sanoa että että saavat luvan viettää aikaa myös tytön kotona, ei aina teillä.

Miksi nuoret eivät ole pojan huoneessa painimassa?

Vierailija
11/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukinnut poikasi seksillä. Et voi mitään.

Vierailija
12/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on sellainen, että poimii kyllä sanojen takana olevan tarkoituksen, niin en ole viitsinyt mitään sanoa. Aamuisin olen sanonut, että muistaisivat öisin, että myös minä asun täällä. Tietysti seuraus on ollut vartin kestävä naurukohtaus, jonka jälkeen poika kantaa tytön huoneeseensa. Rehellisesti, ahdistaa tuollainen seksuaalienergia omassa kodissa 😂 En haluaisi olla pikkumainen, ja tavallaan olen iloinen että pojalla on ystäviä ja tyttöystäviä, mutta tämä on kyllä oma lukunsa.

Mietin myös ikää ihan tosissani joskus, kun näyttää kovin nuorelta. Mutta ovat yhdessä tehneet koulujuttuja.

Ap

Vierailija
13/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytön tulo niin ärsyttää niin voitte toki sopia vaikka päivistä milloin vieraita ei saisi tulla ja ne päivät on pyhitetty omalle rauhalle perheen kesken, ja tiettyyn kellonaikaan mennessä vieraiden pitää lähteä. Saattaa toki johtaa siihen että alkavat pyörimään jossain muualla. Tyttö todennäköisesti kasvaa vähän kypsemmäksi kun menee töihin tai jatko-opiskelemaan, eli tuota lapsellisuutta kestää vielä jonkin aikaa.

Vierailija
14/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todettakoon vielä, että tyttö on äärimmäisen kaunis. En voi siis huonosta esteettisestä mausta poikaa syyttää. Harvoin toisen pyörittäessä silmiä sitä kiinnittää huomiota tylyn kauneuteen.

Meillä on ollut pojan kanssa sellainen hyvä kaverillinen fiilis, jota en haluaisi pilata. Tässä taas itserefkektion paikka omien rajojen suhteen.. Mutta meille on saanut aina tulla kavereita, niin tuntuisi oudolta alkaa nyt rajaamaan.

Toki teen nyt itse etää ja siksi korostuu oma kotona oleminen. Aiemmin olin enemmän pois, niin oli kiva kun lapsella oli kavereita seurana..

Ap

Vierailija
15/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät, tekevät olkkarissa koulujuttuja, saunovat... Ovat siis kaikkialla, ja show on kaikkialla. No, tuohon tarvitaan aina kaksi eli ei nyt yksin tytön vika.

Oma vika myös, kun en ole mitenkään erityisen jämäkkä, sen takia pojan kaverit ovat varmaan aina halunneet olla meillä... Noh, ei näitä vuosia nyt enää paljon ole jäljellä.

Ap

Vierailija
16/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja todettakoon vielä, että tyttö on äärimmäisen kaunis. En voi siis huonosta esteettisestä mausta poikaa syyttää. Harvoin toisen pyörittäessä silmiä sitä kiinnittää huomiota tylyn kauneuteen.

Meillä on ollut pojan kanssa sellainen hyvä kaverillinen fiilis, jota en haluaisi pilata. Tässä taas itserefkektion paikka omien rajojen suhteen.. Mutta meille on saanut aina tulla kavereita, niin tuntuisi oudolta alkaa nyt rajaamaan.

Toki teen nyt itse etää ja siksi korostuu oma kotona oleminen. Aiemmin olin enemmän pois, niin oli kiva kun lapsella oli kavereita seurana..

Ap

Omg.."en voi siis huonosta esteettisestä mausta poikaa syyttää". Käytöstavat? Milloinkohan ihmiset oppivat arvostamaan muutakin kuin pintaa. Noh, sellainen melske kotona kuin kasvatuskin :)

Vierailija
17/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tänne ennenkin humalaisia kavereita kannettu, eli taisin jäädä kiinni misogyniasta.

Ei saisi verrata aiempaan tyttöystävään.. Noh, onneksi jouluna saapuu viikon rauha.

Ap

Vierailija
18/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että on henkisesti kovin lapsellinen. Tätä ennen oli rauhallinen, todella fiksu tyttöystävä. Jutteli yhteiskunnallisista ongelmista ym.

Tietysti jos sanon niin syntyy vain puolustusreaktio. Annanko jutun vaan rauhassa, toivottavasti, kuivua kasaan?

Ap

Niin no, ilmeisesti poikaasi ei kiinnosta jutella yhteiskunnallisista asioista.

Vakka kantensa valitsee...

Vierailija
19/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että sinulla ja pojalla on hyvät välit, mutta olet silti hänen äitinsä ja vielä kun asuu luonasi niin olet auktoriteetti pojallesi, poikasi naureskelusta voi päätellä että hän ei kunnioita oleskelu- ja työskentely rauhaasi. Jos haluat tehdä etätöitäkin rauhassa niin sinun on pakko kiristää sääntöjä, aina ei voi olla lapsen kaveri. Kuten tuossa jo muutama mainitsikin, kotiinlähtöajat ja pari päivää milloin kavereita ei tule. Älä välitä että poikasi "lukee rivien välistä", poikasi pitää ymmärtää että hän ei ole ainoa asukas talossa.

Vierailija
20/61 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Omg.."en voi siis huonosta esteettisestä mausta poikaa syyttää". Käytöstavat? Milloinkohan ihmiset oppivat arvostamaan muutakin kuin pintaa. Noh, sellainen melske kotona kuin kasvatuskin :)

Erikoinen kommentti, koska samassa ketjussa kehuin aiempaa rauhallista, älykästä tyttöä, jonka kanssa minäkin tykkäsin jutella.

Tuolla ulkonäkökommentilla lähinnä tarkoitin sitä, että ymmärrän kyllä että eläväinen ja äärimmäisen kaunis ihminen vetää puoleensa. Nykyään ilmeisesti positiivinenkin ulkonäön kehuminen on väärin ja mustavalkoisesti kun halutaan ajatella, niin tarkoittaa tietysti sitä, että se on ensimmäinen prioriteetti..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi