Seksin harrastamisesta sopiminen
Olemme pariskunta, jossa nainen haluaa enemmän kuin mies. Seksiä on noin kerran viikossa, joskus harvemmin, joskus muutaman kerran viikossa. Aloite tulee mielestäni aina minulta (naiselta). Olemme nuoria ja seurustelleet hieman yli 3 vuotta.
Nyt ratkaisuksi mies esitti sen, että sovitaan aina ilta, milloin harrastetaan seksiä. No, ei siinä mitään, kokeillaan. Se toimi viikon, kunnes toisella viikolla mies itse ehdotti yhtä iltaa ja lopulta illan tullessa unohti koko asian.
Muutenkin ajatus siitä, että seksin harrastamisesta pitäisi AINA sopia etukäteen, tuntuu ihan hölmöltä. Miksei seksiä ole luonnollisesti ilman sopimista? Miehen mielestä olen liian romanttinen ja haluan vain elokuvaseksiä ja siirtymisiä seksiin.
Mitä vikaa siinä on, että haluaa edes vähän romantiikkaa arkeen?! Ja en romantiikalla todellakaan tarkoita ruusuja ja kynttiläillallisia, mutta edes sitä, että viaton suutelu kehkeytyisikin lopulta seksin harrastamiseen.
Muita, joilla seksistä aina sovitaan etukäteen?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:56"]
Tulikin oikeastaan mieleen, mikä teillä yleensä johtaa seksiin? Suutelu, halailu, mikä? Ja mikä taas aloittaa suutelun, ihan tuosta noin vaan sohvalla tvtä katsoessa vai miten?
Mulla oli hirveät odotukset kerran yhtä risteilyäkin kohtaan, että oltas siellä 'romanttisesti' harrastettu seksiä ilman ns. sopimista, vaikka oltiin kyllä etukäteen puhuttu, että olisi kiva jossain muuallakin kuin kotona seksiä harrastaa. Mutta niinhän siinä tietenkin kävi, että mies ei risteilyllä tätä muistanut :). Minä kyllä asioista muistuttelen ja teen aloitteita, mutta kyllä se into itseltäkin hiipuu, kun toista ei kiinnosta.
Ja mies ei tietenkään nää tilanteessa ongelmaa.
t. AP
[/quote]
Miten te naisena kestätte tälläistä torjuntaa? Mä kadottaisin naiseuteni aivan kokonaan jos mies ei haluaisi minua tai kieltäytyisi useasti seksistä. Mies vaihtoon, ei se tuosta ajan kuluessa ainakaan muutu...
Tätä ollaan alettu kokeilemaan ja toimii. Ihana tunne, kun tietää mitä tulee saamaan ja voi virittäytyä molemmat tunnelmaan. Ennen oli pettymyksiä ja riitaa, kun ei syystä tai toisesta seksistä tullutkaan mitään. Onneksi kokeiltiin, vaikka luulin ettei tämmönen voi todellakaan toimia. Yli 20v yhdessä.
Meillä oli spontaania seksiä eilen ekaa kertaa varmaan puoleen vuoteen tai yli. Ensin olin raskaana ja viimeiset viikot ja kuukaudet olin niin kömpelö ja olo raskas että annoin miehelle vain hänen mielikseen. Sitten syntyi lapsi. Väsymystä ja haluttomuutta omalta osalta (vauva nyt 4 kk). Eilen mies hieroi hartioita ja niin kuin aina käsi eksyi muuallekin, mutta nyt en torjunut vaan harrastimme oikeasti hyvää seksiä pitkään aikaan. Meillä siis mies halukkaampi. Mutta usein seksi on kovin tylsää suorittamista... Yhdessä oltu 10 v.