Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä pituisesta työkeikasta voi kieltäytyä ilman karenssi?

Vierailija
11.03.2015 |

olen yksinhuoltaja ja hoitoalalla, nyt kuukausien mittainen sijaisuus päättyy ja kysyttiin halukkuutta keikkailuun. Saattaa siis olla vain päivä listassa tai hyvässä tuulissa enemmän. Mun raha-asiat menee sit ihan sekaisin jos joudun odottelen rahaa kauan. Minkä pituinen pätkä kannattaa ottaa vastaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisuus? Oletko hoitaja vai joku muu. Jos hoitaja niin eiköhän vakkari duunia tulvi ovista ja ikkunoista...

Vierailija
2/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ikinä kieltäytyä duunista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:04"]Miksi pitäisi ikinä kieltäytyä duunista? 
[/quote]

Keikkatyöstä ainakin itse kieltäydyn, kun raha-asiat menee kelan kans sitten ihan sekaisin ja paskimmillaan joutuu maksamaan tukia takaisin

Vierailija
4/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkkäri sitä tiedä jos kieltäydyt päivän,parin päivän sijaijuuksista. Eli ei tule karenssia.

Vierailija
5/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa tienaa 300€ ilman että vaikuttaa työkkärin tukiin. Eikä vaikuta asumistukeenkaan, vasta yli 300€ muutoksista pitää tiedottaa. Mene siis huoleti töihin.

Vierailija
6/6 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme