Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
Miksi te aivopestyt vouhottajat näette kaiken takana salaliittoja?
Minä kutsuisin tuota skitsofreniaksi. Kohta kuulette olemattomia ja näette myös näkyjä tuolla menolla.
"maria käski minun eliminoida rokotetun, ettei sirutettu lepakko syö vertani"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä
Eipä taida olla yhtään maata, jossa rokotukset olisivat jotenkin helpottaneet koronatilannetta? Päinvastoin näyttää menevän pahemmaksi mitä enemmän rokotetaan. Tilastoja löytää jokainen joka viitsii etsiä.
:D Tässähän on hauska logiikka! Toimii muuallakin: Vaikka kuinka syksyllä lisäät lämmitystä, niin pakkanen ulkona vaan lisääntyy. Johtopäätös: Lämmityksestä ei ole hyötyä pakkaselle.
Itselläsi vasta hauska logiikka on: "paukkupakkanen kun nipistää takalistoa, niin sen kuin vain k*see housuihin, niin se lämmittää mukavasti -ja jos kerta ei riitä niin sitten vain toistaa toimenpiteen useamman kerran niin eiköhän lopulta siellä pökissä käynnisty oikein kestolämpö..."
En ole lukenut ketjua loppuun mutta haluan ottaa kantaa siihen että rokotekriittisissä on enemmän matalasti koulutettuja jne. Olen oikeastaan miettinyt tätä asiaa enemmänkin, koska lähipiirissäni on ihminen, jolla on mennyt tosi hyvin elämässä ja joka on rokotteiden puolella ja ihmettelee ihmisiä, jotka eivät sitä ota. Kun taas minä on rokotekriittinen ja elämä on potkinut usein päähän ja enemmän kuin kerran minut on jätetty oman onneni nojaa. Vaikka tämä teoria ei koske kaikkia niin huomaan jonkinlaista korrelaatiota. Helppo luottaa yhteiskuntaan kun se, ja elämä on muutenkin kannatellut, mutta jos kokemus on päinvastainen niin siinä joutuu suojelemaan itseään ja miettimään asioita myös yhteiskunnasta irrallisena yksilönä, koska siihen ei voi täysin luottaa kriisissä. Haluan tähdentää siis että rokotekriittisyys ei tässä tapauksessa johdu tyhmyydestä vaan siitä että on joutunut kokemaan enemmän haasteita elämässä, mikä on johtanut mm. alhaisempaan sosioekonomiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli kanssa juuri 5 kk tokasta rokotteesta joten saisin kolmannen. Pakko kyllä odottaa vuoden vaihteen yli sen kanssa sillä en voi olla juuri nyt 1-3 pv pois töistä jos piikistä tulee taas oireita.
Ei kyllä huvittaisi ottaa enää yhtään piikkiä sillä edellisistäkin on vielä haittavaikutuksena kuukautiset ihan sekaisin.
Ota ota vaan, olet selvästi koronauskovainen aivopesty joka on luovuttanut aivonsa ja itsetuntonsa tyranni päättäjille ja tottelet mitä rikollisimpia käskyjä mitään kyseenalaistamatta. Ympäriltä sairastuu ja kuolee rokotettuja, mutta mikään hälytyskello ei soi, koronauskonto on uusi usko, jossa palvotaan rokotemafian jumalia kritiikittä! Menkkakierron sekoaminen on pieni uhraus näille rokotemafiajumalille! Odota siis "turvallisesti" vuodenvaihteen yli ja ota ihmeessä 3. piikki, sillä pääsee eroon koronapelosta ja voi uhrata henkensä rokotemafian jumalille. Kannattaa pyytää samalla se neljäskin, ano niin sinulle annetaan!
Mitä ihmettä just luin. Porukka on ihan sekaisin. Terve vaan. Itse uskon tieteeseen ja faktoihin, enkä mihinkään höpö höpö tarinoihin. Uhraa sinä vaan henkesi vaikka koronalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut ketjua loppuun mutta haluan ottaa kantaa siihen että rokotekriittisissä on enemmän matalasti koulutettuja jne. Olen oikeastaan miettinyt tätä asiaa enemmänkin, koska lähipiirissäni on ihminen, jolla on mennyt tosi hyvin elämässä ja joka on rokotteiden puolella ja ihmettelee ihmisiä, jotka eivät sitä ota. Kun taas minä on rokotekriittinen ja elämä on potkinut usein päähän ja enemmän kuin kerran minut on jätetty oman onneni nojaa. Vaikka tämä teoria ei koske kaikkia niin huomaan jonkinlaista korrelaatiota. Helppo luottaa yhteiskuntaan kun se, ja elämä on muutenkin kannatellut, mutta jos kokemus on päinvastainen niin siinä joutuu suojelemaan itseään ja miettimään asioita myös yhteiskunnasta irrallisena yksilönä, koska siihen ei voi täysin luottaa kriisissä. Haluan tähdentää siis että rokotekriittisyys ei tässä tapauksessa johdu tyhmyydestä vaan siitä että on joutunut kokemaan enemmän haasteita elämässä, mikä on johtanut mm. alhaisempaan sosioekonomiseen asemaan.
Olen samaa mieltä kanssasi. Lisäisin myös sen, että he joilla on korkeampi asema yhteiskunnassa ja elämä kannatellut niin heillä on myös enemmän menetettävää. Tällä tarkoitan sitä, että kovin kriittinen ei halua olla ainakaan kovaan ääneen jotain asiaa kohtaan, joka ylläpitää omaa asemaa ja turvaa omaa elämää vaikka näkisikin siinä epäoikeudenmukaisuutta. Esimerkkinä perheellinen valtion virkamies jolla turvattu elämä taikka lääkäri. Ennemmin hän ottaa ne rokotteet mukisematta enempää ajattelematta, koska ottamatta jättäminen ja valtamediasta eriävän mielipiteen sanominen tiputtaa korkealta. Vastuuta on otettu myös perheestä eikä vain itsestä.
Kun taas minä pienipalkkainen sote-ihminen en ole vastuussa kuin itsestäni. Minulla ei ole paljon menetettävää ja voin tutkia asioita kriittisesti ja realistisesti. Minun maailmani ei kaadu kovin korkealta niin siksi uskallan ajatella ja olla toistakin mieltä. Tässä tilanteessa olen pakkorokotuksia ja pakkopasseja vastaan joilla estetään ihmisten oikeutta työntekoon, kulttuuriin ja liikkumiseen. Meitä on onneksi jo paljon jotka ajattelevat samalla tavalla ja suunnitteilla on yleislakko. Samanmielisille on siis tukea esim. Telegram-ryhmässä yleislakko.
Nykyiset rokotteet eivät välttämättä edes suojaa omikronilta.
Eivätkä varsinkaan tartunnoilta, kuten hyvin tiedetään.
Minulla alkoi kaksi päivää ensimmäisen piikin jälkeen liikkuessa tuntuva huimaus ja kolme viikkoa tästä korvien soiminen. Ekasta piikistä nyt puoli vuotta ja tilanne edelleen sama, elämänlaatu laskenut aika rankasti. Otin toisen piikin joka ei onneksi juurikaan tuntunut vaikuttavan asiaan mutta kyllähän tässä miettii uskaltaako kolmatta piikkiä ottaa vai ei kun mitään "oikeaa" syytä oireille ei ole löytynyt kattavista tutkimuksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös 2 rokotetta (ja influenssa). Aion ottaa myös kolmannen, heti kun se tulee, koska muuten tämä pandemia ei mene koskaan ohi. Luotan enemmän thl:n asiantuntijoihin ja oikeisiin tutkijoihin kuin a.p:n "tutkimuksiin" internetissä. Ei millään pahalla.
Kerrotko vähän tarkemmin, miten pandemia menee rokotuksella ohi, kun rokotetutkin sairastuu sekä levittää tautia, ja tämä on ihan tiedostettu asia thl:n toimesta?
Paraneeko syöpä jos lääkeellä/piikillä saadaan luotua potilaalle kivuttoman tunteen?
Hoks hoks....
No toki, rokotetut, saavat taudin lievempänä ja levittävät sitä lähinnä toisiin rokotettuihin (korona rajoitukset). Se sairastetaan lievemmässä muodossa kotona sairaalajärjestelmää kuormittamatta (suurin osa, osa joutuu tehohoitoon). Koska koronapassi on käytössä niin rokottamattomat pysyy kotonansa ja käyttää maskia, jotta tauti ei tartu heihin. Hehän tässä suurimmassa vaarassa ovat ja heidän takiaan pitää niitä tehohoitopaikkoja olla. Se meneekö pandemia silti koskaan ohi vai ei, ei ole minun tiedossani. Mutta muutakaan ei voi tehdä.
Syöpä ei parane, mutta potilaan elämänlaatu kohenee ilman kipuja.
Kovasti kerroit omaa näkemystä rokotuksesta ja passista, mutta lopussa huomasit itsekin että ei se pandemia rokottamalla mene ohi.
Paraneeko se elämänlaatu jos nuppi sekaisin eikä tietoa mitä ympärillä tapahtuu...joillekin se on parannus toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f7564e61-cdf7-49cb-881a-13e78…
Ei tuossa linkissä ollut yhtään perustelua, miksi taudin jo sairastaneen pitäisi ottaa rokote.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f7564e61-cdf7-49cb-881a-13e78…
"Rokotus on turha, koska tauti on yleensä lievä
HN: Tauti on yleensä lievä nuorilla ihmisillä, mutta mitä vanhempi ja perussairaampi ihminen on, sitä suurempi todennäköisyys hänellä on saada vakava korona."
Joten mitä nuorempi ja perusterveempi ihminen on...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on varmasti perää.
Kun elämä on potkinut päähän ja joutunut yksin rimpuilemaan, on oppinut kantapään kautta, kuinka kauniiden kulissien takana on yleensä ansa ja ruma totuus.
Esim. itse olin koulukiusattu koko peruskoulun ajan. Meidän kouluun tuli poliitikkoja ihastelemaan, kuinka "kiva koulu"-hanke toimii niin hienosti. Kaikkea juhlapuheita ja julisteita ja tempauksia. Kulissien pito oli tärkeämpää kuin kiusaamisen ehkäisy.
Sitten perheenjäseneni vammautui. Hän kokeili laitosasumista aivan "ihanassa" hoivakodissa, minkä esitteessä hymyilevät hoitajat poseerasi ja painotettiin ammattitaitoa, kodinlämpöä ja hyvää ilmapiiriä. Sitten löydät rakkaasi makaamasta ääriä myöten pursuavissa p*skavaipoissaan, suu kuivana kuin korppu, ilman ravintoa iltaseitsemästä aamu kahteentoista.
Sitten alat hänen omaishoitajakseen. Taas saat vinon pinon kauniita esitteitä onnellisista seesteisistä tuokioista. Nekin tajuaa pian kauniiksi kulisseiksi. Taas rimpuilet yksin.
Opit pian että kukaan ei nosta sinua ylös jos putoat, joten valitse askeleesi tarkasti. Tarkista aina ensiksi mitä "liian kauniilla" kulisseilla yritetään kätkeä.
Hyvinvointiyhteiskunta on kasvattanut ihmisistä "isoja luottavaisia lapsia", jotka on tottuneet siihen, että yhteiskunta kantaa "aikuisen vastuun".
Outoa ja varoittavaa on, esim. että ne alan huippututkijat, jotka jo heti alussa kritisoivat rokotetta, kanseloitiin disinformaation levittäjinä. Nyt disinformaatiota on pikemminkin kaikki se "hehkutus", jolla alkujaan myytiin rokotetta.
Heh.
Eihän tässä ehditä sitä kolmatta rokotetta antakaan käytännössä kuin vain yli 60 vuotiaille siten että sen vaikutus ehtisi aktivoitua, ennenkuin omikronista tulee valtavirus.
Omikronistahan ilmeisesti tulee valtavirus Suomessakin jo ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille, joita huolettaa tulevaisuus ja pääseekö töihin ilman passia: Muistakaa, että meitä on paljon. Luultavasti tutuissannekin on, mutta he eivät vain ole kertoneet siitä julkisesti. Sen lisäksi passiton joukko kasvaa, kun moni ei enää ota enempää. Kyllä me pärjäämme. Töitä löytyy kyllä ja tarvittaessa rakennamme varjoyhteiskunnan.
1,6 miljoonaa rokottamatonta
0,5 miljoonaa vain yhden piikin ottanutta
Eli n. 2 miljoonaa passitonta, ja lisää passittomia tulee koko ajan kun ihmiset eivät ota 3. piikkiä.
Liittykää VKK:hon, me rakennamme uuden yhteiskunnan tämän tyrannisen koronadystopian tilalle. Ja eroamme EU:sta ja eurosta, se on vain ilmoitusasia, kuten Ano Turtiainen sanoo, koska laillisesti niihin ei ole liitytty.
Tämä pakkolaki, ettei saa kieltäytä lääketieteellisestä ihmiskokeesta tuler voimaan 31.1.2022. Nyt riittää!!
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä laki, että kotiin tullaan rikkomaan muka saastunut omaisuus, jos ei ota rokotteita. Koskee varmasti myös jos kieltäytyy 3. piikistä. Laki tulee voimaan 31.1.2022. SAle ja Kiuru hyväksyneet. Tapetaanko lemmikitkin niinkuin Kiinassa? Tämä ei voi olla totta. Pitää myös maksaa sakkoa, kun kieltäytyy tästä kokeelisesta piikistä, siellä ihan oikeesti lukee, kokeellisesta.
Se omaisuuden tuhoamislaki on voimassa uusiseelanissa, jonka laittoi voimaan samariinin nat siyliopiston opiskelukaveri pääministeri, sheman Jacintha Ardern.
Sale ja kiuru tekivät lain uhkasakoista rokottamattomille, ja kotitarkastuksista. Rikkoo perustuslakia, ihmisoikeuslakeja, Oviedon sopimusta, Nurnberg sopimusta ym.ym. Sakot voi siis helposti viedä käräjille ja voittaa.
Nuo natsisiat nyt kokeilee mitä kaikkea kansa suostuu hyväksymään ja alistumaan.
Lähde?
Itse olen korkeakoulutettu, seuraan ulkomaisia terveydenhuoltojärjestöjä, lääkefirmoja sekä tutkimuksia, mitä muun maailman media avoimesti kertoo. Suomen mediat uutisoivat tietoa usein hyvin muokattuna, kun vertaa alkuperäisiin lähteisiin. Lisäksi jätetään kertomatta faktoja, jotka yhtään antaisi aihetta kritiikkiin. Tämän tiedon valossa, jota olen kerännyt, en ota rokotetta. Useat terveysjärjestöt puoltavat rokotteiden tarjoamista niille, joille se on tarpeellinen. Mikään taho ei ole ollut sillä kannalla, että kaikki pitäisi rokottaa. Siihen vaikuttaa talous ja politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeakoulutettu, seuraan ulkomaisia terveydenhuoltojärjestöjä, lääkefirmoja sekä tutkimuksia, mitä muun maailman media avoimesti kertoo. Suomen mediat uutisoivat tietoa usein hyvin muokattuna, kun vertaa alkuperäisiin lähteisiin. Lisäksi jätetään kertomatta faktoja, jotka yhtään antaisi aihetta kritiikkiin. Tämän tiedon valossa, jota olen kerännyt, en ota rokotetta. Useat terveysjärjestöt puoltavat rokotteiden tarjoamista niille, joille se on tarpeellinen. Mikään taho ei ole ollut sillä kannalla, että kaikki pitäisi rokottaa. Siihen vaikuttaa talous ja politiikka.
Muistan tämän viime keväältä. Silloin puhuttiin riskiryhmäläisten rokottamisesta.
Mutta ovatko siis päättäjät tehneet jotain pakkolakeja uhkasakoista rokottamattomille tai ihmiskokeista, kuten tuo yksi kirjoittaja väittää?
En löytänyt.
https://t.me/vivoterra_en/6434 Nämä pelaa samassa sarjassa globalisti nwo piikittäjien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän viime keväältä. Silloin puhuttiin riskiryhmäläisten rokottamisesta.
Mutta ovatko siis päättäjät tehneet jotain pakkolakeja uhkasakoista rokottamattomille tai ihmiskokeista, kuten tuo yksi kirjoittaja väittää?
En löytänyt.
Lain voin tulkita monin tavoin. Laki kliinisestä lääketutkimuksesta googlaa se. Lue läpi, on ihan luettavassa lakitekstimuodossa.
Kuinka moneksi kuukaudeksi koronapassin saa käyttöön kahdella rokotteella? 4kk vai 6kk?
Tämä on yksi kysymys mikä minua mietityttää eniten.
On tutkittu että rokotteen teho hiipuu ja että 4-6 kuukauden päästä rokotteen antama suoja on todella alhainen joten siksi kysyn.