Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.

Vierailija
11.12.2021 |

Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.

Kommentit (824)

Vierailija
601/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vapaaehtoisesti rokotetut ovat jo olemassa tässä lääketieteellisessä kokeessa niin miksi kaikkien pitää olla? Ja tämä siis meidän presidentin hyväksymä juttu. Äijä kehtasi vielä tviitata hyvää ihmisoikeuksien päivää!

Vierailija
602/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, joita huolettaa tulevaisuus ja pääseekö töihin ilman passia: Muistakaa, että meitä on paljon. Luultavasti tutuissannekin on, mutta he eivät vain ole kertoneet siitä julkisesti. Sen lisäksi passiton joukko kasvaa, kun moni ei enää ota enempää. Kyllä me pärjäämme. Töitä löytyy kyllä ja tarvittaessa rakennamme varjoyhteiskunnan.

1,6 miljoonaa rokottamatonta

0,5 miljoonaa vain yhden piikin ottanutta

Eli n. 2 miljoonaa passitonta, ja lisää passittomia tulee koko ajan kun ihmiset eivät ota 3. piikkiä.

Liittykää VKK:hon, me rakennamme uuden yhteiskunnan tämän tyrannisen koronadystopian tilalle. Ja eroamme EU:sta ja eurosta, se on vain ilmoitusasia, kuten Ano Turtiainen sanoo, koska laillisesti niihin ei ole liitytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös 2 rokotetta (ja influenssa). Aion ottaa myös kolmannen, heti kun se tulee, koska muuten tämä pandemia ei mene koskaan ohi. Luotan enemmän thl:n asiantuntijoihin ja oikeisiin tutkijoihin kuin a.p:n "tutkimuksiin" internetissä. Ei millään pahalla.

Tuota argumenttia on kuultu usein. Tarkoittaa: Luotan sokeasti auktoriteetteihin, enkä ota itse mistään selvää.

En tarkoita, tarkoitan, että uskon tutkijoita ja lääketieteen koulutuksen käyneitä asiantuntijoita enemmän kuin jotain "googletin netistä ja kävin lukemassa magneettimediaa tyyppiä". Mielipide voi olla jokaisella, mutta kyllä minä lääketieteellisissä asioissa luotan enemmän lääkäri Lauriin kuin hitsaaja Hannuun.

Vierailija
604/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja armeijako sieltä vai poliisi tulevat ovesta sisään, kun ihmisoikeudet viedään väkivallalla ihmisiltä! Sen jälkeen mä sanon, että saatana on täällä vapaana.

Vierailija
605/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä. En vaan tajua, miksi nuori, terve, riskiryhmään kuulumaton, normaalipainoinen ja tupakoimaton sitä tarttis. Lisäksi haittavaikutuksina on mainittu mm. kuukautiskiertohäiriöitä, tinnitusta, migreeniä tai jo jonkun olemassa olevan kroonisen sairauden pahenemista, veritulppia, kuka tietää mitä kaikkee pitkällä aikavälillä. Erään tuttuni sukulainen kuoli viikko toisen rokotteen ottamisen jälkeen. On täysin sallittua kyseenalaistaa tämä piikki ja myöskin sen tehon olematon kesto, ku puolen vuoden välein sais olla hankkimassa uutta. Toisekseen en ymmärrä sitä, että vaikka rokote on vapaaehtoinen ja sitä on mm. Euroopan neuvoston toimesta painotettu, silti koronapassin käyttöä ainakin Pk-seudulla on laajennettu ihan kaikkialle ravintoloista leffateattereihin, museoihin ja yleisiin tapahtumiin, eli toisin sanoen PAKOTTAA ottamaan piikin. Eli sille vapaaehtoisuudelle on valtion toimesta viitattu kintaalla. Mutta yritäpä puhua nöistä, niin aina löytyy niitä passien puolustelijoita ja rokotekiihkoilijoita, joiden mielestä tällainen on aivan sallittua ja normaalia. Viimeinen tikki on se, että nyt on alettu puhumaan että passi pitäis saada jokaiselle työpaikalle. Se pistää niin vihaksi, etten keksi edes sanoja. Se vaikeuttaa ihmisen oikeutta työntekoon, loukkaa yksilönvapautta sekä itsemäärämisoikeutta eli näin ollen rikkoo perustuslakia. Ja niin kauan, kun lakia ei muuteta niin, että koronarokote tulee kansalliseen rokotusohjelmaan ja pakolliseksi kaikille, koronapassin käyttäminen kiristyskeinona rikkoo lakia. Ja silti niin moni hyväksyy tämän kaiken. Meni ehkä ohi aiheen, mutta ymmärrån hyvin niitä, jotka eivät halua 3.rokotetta, itse kun tosiaan vakavasti pohdin otanko sitä ekaakaan. Olen ollut täysin terve, ja mulla on luonnostaan todella hyvä vastustuskyky. Sen takia jokaisella tulisi olla oikeus itse päättää, mitä haluaa rokotteen suhteen tehdä. Ja olen jopa ylpeä kaikista niistä, jotka on heränny todellisuuteen ja noussut barrikadeille ja kieltäytyy enää piikittämästä itseään.

Etelä-Korea ottaa käyttöön rokottamattomien jäljityksen kasvojen tunnistusohjelmalla, kamerat poimii julkisilla paikoilla olevia rokottamattomia....

Kohta se on meilläkin. Passittomat määrätään kotiin tai viedään keskitysleireille, kuten Australiassa. Sini Ariel kertoi että on toukokuusta asti ollut kotiarestissa lockdownissa, vain kaupassa saa käydä. Ammatinharjoitus on kielletty. Jos rikkoo sääntöjä, saa 5000 dollarin sakon.

Vierailija
606/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös 2 rokotetta (ja influenssa). Aion ottaa myös kolmannen, heti kun se tulee, koska muuten tämä pandemia ei mene koskaan ohi. Luotan enemmän thl:n asiantuntijoihin ja oikeisiin tutkijoihin kuin a.p:n "tutkimuksiin" internetissä. Ei millään pahalla.

Kerrotko vähän tarkemmin, miten pandemia menee rokotuksella ohi, kun rokotetutkin sairastuu sekä levittää tautia, ja tämä on ihan tiedostettu asia thl:n toimesta?

Paraneeko syöpä jos lääkeellä/piikillä saadaan luotua potilaalle kivuttoman tunteen?

Hoks hoks....

Vierailija
607/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäytyy, tuleeko poliisi rokottamaan kotiin?

Menen mieluummin leirille.

Vierailija
608/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota argumenttia on kuultu usein. Tarkoittaa: Luotan sokeasti auktoriteetteihin, enkä ota itse mistään selvää.

En tarkoita, tarkoitan, että uskon tutkijoita ja lääketieteen koulutuksen käyneitä asiantuntijoita enemmän kuin jotain "googletin netistä ja kävin lukemassa magneettimediaa tyyppiä". Mielipide voi olla jokaisella, mutta kyllä minä lääketieteellisissä asioissa luotan enemmän lääkäri Lauriin kuin hitsaaja Hannuun.

Ei lääkärit ole yksimielisiä tästä. Myös taloudelliset ja poliittiset vaikuttimet tekevät julkisesta keskustelusta epäluotettavaa. jne. Sokeasti ei voi vain luottaa keneen tahansa lääkäriin, ja yleensä mitä enemmän joku tietää sitä enemmän hän myöntää, ettei tiedä vielä tarpeeksi.

Vierailija
609/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan juu.

Vierailija
610/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös kaksi piikkiä otettuna.Tällä hetkellä en todellakaan ole ottamassa kolmatta enää. Itse otin toisen piikin vasta lokakuussa, joten ei ole edes kiirettä kolmannelle.Koronapassilla pääsee nyt teatteriin ja ruokaravintoloihin- muualle en sitä tarvitse.

Olen perusterve, eikä sukulaisissakaan ole vanhuksia joiden takia sen ottaisin.

Onneksi olkoon, olet täydellisen aivopesty koronauskonoon! Vaihdoit terveytesi ja henkesi teatteri- ja ravintolakäynteihin, ja uskot että rokote suojaa vanhoja sukulaisiakin jos niitä olisi. Voi tsiisus että ihmiset ovat helppoja aivopestä.

Vierailija
611/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, joita huolettaa tulevaisuus ja pääseekö töihin ilman passia: Muistakaa, että meitä on paljon. Luultavasti tutuissannekin on, mutta he eivät vain ole kertoneet siitä julkisesti. Sen lisäksi passiton joukko kasvaa, kun moni ei enää ota enempää. Kyllä me pärjäämme. Töitä löytyy kyllä ja tarvittaessa rakennamme varjoyhteiskunnan.

1,6 miljoonaa rokottamatonta

0,5 miljoonaa vain yhden piikin ottanutta

Eli n. 2 miljoonaa passitonta, ja lisää passittomia tulee koko ajan kun ihmiset eivät ota 3. piikkiä.

Liittykää VKK:hon, me rakennamme uuden yhteiskunnan tämän tyrannisen koronadystopian tilalle. Ja eroamme EU:sta ja eurosta, se on vain ilmoitusasia, kuten Ano Turtiainen sanoo, koska laillisesti niihin ei ole liitytty.

Tämä pakkolaki, ettei saa kieltäytä lääketieteellisestä ihmiskokeesta tuler voimaan 31.1.2022. Nyt riittää!!

Vierailija
612/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuvat, että tehokas toimiva rokote pitäisi ottaa kolmen kuukauden välein. Kuinkahan usein se pitäisi ottaa, ettei se olisi tehokas ja etenkään toimiva?

Vieläkö joku aivopesty uskoo ja kuuntelee tuota propagandaa? Missä aivosi ovat, joko luovutit ne nuhanoidalle?

Vierailija
613/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös kaksi piikkiä otettuna.Tällä hetkellä en todellakaan ole ottamassa kolmatta enää. Itse otin toisen piikin vasta lokakuussa, joten ei ole edes kiirettä kolmannelle.Koronapassilla pääsee nyt teatteriin ja ruokaravintoloihin- muualle en sitä tarvitse.

Olen perusterve, eikä sukulaisissakaan ole vanhuksia joiden takia sen ottaisin.

Sitä koronapassia ei pitäisi juuri hyväksyä. Jos kaikki vaan sanoo "ok" sille niin hallitus painostaa sitä enemmän kun ne ajattelee "Jaa, tämä on kansalaisille ihan ok" Normalisoidaan siis passi. Nyt jo katsotaan miten kansa reagoi. Onneksi moni pistää vastaan. Rokotteista en sano mitään, jokainen saa valita, ottaako vai ei. 

Passin tarkoitus on pakottaa ihmiset myrkkypiikille, joten kannatat oikeasti molempia!

Vierailija
614/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jälkeen tuli kahden viikon tolkuton väsymys, hyvä että pysyin tolpillani.

Toisen jälkeen 2 vrk niin alkoi rytmihäiriöt ja rintakivut. Lääkärit kielsi heti rokotteen yhteyden. Jouduin lopettamaan aktiivisen urheilun tämän jälkeen.

Olin luottavainen näihin rokotteisiin ja suhtauduin myönteisesti.

Kolmatta en ota, koska en luota enää rokotteeseen.

Vierailija
615/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia tai täysin harmittomia ketjuja poistetaan ihan turhaan, mutta tämmönen vainoharhainen vatiketju vaan pysyy.

Jo on markkinat.

Vierailija
616/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä laki, että kotiin tullaan rikkomaan muka saastunut omaisuus, jos ei ota rokotteita. Koskee varmasti myös jos kieltäytyy 3. piikistä. Laki tulee voimaan 31.1.2022. SAle ja Kiuru hyväksyneet. Tapetaanko lemmikitkin niinkuin Kiinassa? Tämä ei voi olla totta. Pitää myös maksaa sakkoa, kun kieltäytyy tästä kokeelisesta piikistä, siellä ihan oikeesti lukee, kokeellisesta.

Se omaisuuden tuhoamislaki on voimassa uusiseelanissa, jonka laittoi voimaan samariinin nat siyliopiston opiskelukaveri pääministeri, sheman Jacintha Ardern.

Sale ja kiuru tekivät lain uhkasakoista rokottamattomille, ja kotitarkastuksista. Rikkoo perustuslakia, ihmisoikeuslakeja, Oviedon sopimusta, Nurnberg sopimusta ym.ym. Sakot voi siis helposti viedä käräjille ja voittaa.

Nuo natsisiat nyt kokeilee mitä kaikkea kansa suostuu hyväksymään ja alistumaan.

Vierailija
617/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisia tai täysin harmittomia ketjuja poistetaan ihan turhaan, mutta tämmönen vainoharhainen vatiketju vaan pysyy.

Jo on markkinat.

Kuulut siis niihin jotka sulkevat silmänsä ja huutavat vain yhtä totuutta. Nimittelet ihmisiä vainoharhaisiksi, jos ovat saaneet vakavia rokotehaittoja. Huh...

Vierailija
618/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vapaaehtoisesti rokotetut ovat jo olemassa tässä lääketieteellisessä kokeessa niin miksi kaikkien pitää olla? Ja tämä siis meidän presidentin hyväksymä juttu. Äijä kehtasi vielä tviitata hyvää ihmisoikeuksien päivää!

Ei voi rokotekammoiselta kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu.

Vierailija
619/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vähän tarkemmin, miten pandemia menee rokotuksella ohi, kun rokotetutkin sairastuu sekä levittää tautia, ja tämä on ihan tiedostettu asia thl:n toimesta?

Paraneeko syöpä jos lääkeellä/piikillä saadaan luotua potilaalle kivuttoman tunteen?

Hoks hoks....

No toki, rokotetut, saavat taudin lievempänä ja levittävät sitä lähinnä toisiin rokotettuihin (korona rajoitukset). Se sairastetaan lievemmässä muodossa kotona sairaalajärjestelmää kuormittamatta (suurin osa, osa joutuu tehohoitoon). Koska koronapassi on käytössä niin rokottamattomat pysyy kotonansa ja käyttää maskia, jotta tauti ei tartu heihin. Hehän tässä suurimmassa vaarassa ovat ja heidän takiaan pitää niitä tehohoitopaikkoja olla. Se meneekö pandemia silti koskaan ohi vai ei, ei ole minun tiedossani. Mutta muutakaan ei voi tehdä.

Syöpä ei parane, mutta potilaan elämänlaatu kohenee ilman kipuja.

Vierailija
620/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on markkinat.

Kuulut siis niihin jotka sulkevat silmänsä ja huutavat vain yhtä totuutta. Nimittelet ihmisiä vainoharhaisiksi, jos ovat saaneet vakavia rokotehaittoja. Huh...

Meinaatko että uskon jotain vainoharhoissaan piehtaroivien hihhulien nettisatuja tai edes lukisin tänne suollettuja hämäriä linkkejä. En todellakaan availe, kiitos mutta ei kiitos. Pysyn mieluummin vielä täysjärkisten kirjoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi