Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos oireita, kaikki rokotetut tulee kuolemaan näihin piikkeihin.
Aivan. Ja jos sota tulee, niin rokottamattomat raukat vain joutuvat yksinään taistelemaan, kun muut ovat kuolleet.
Oletteko jo täsmentäneet sitä yli miljardin rokotetun kuolinpäivää. On siirretty jo monta kertaa. Mutta jospa se kohta koittaa.
Minä kanssa olen odottanut myös tätä mystistä päivää, kun kaikki rokotetut alkavat kuolemaan. Eikös sen pitänyt jo tapahtua ensimmäisen rokotteen kanssa? Ei tapahtunut.
Vai tarkoittaako he sitä, että me kaikki jossain vaiheessa kuollaan vanhuuteen sen rokotuksen takia?
Ainoa kasvava ryhmä koronaan kuolleissa on rokotetut. Älkää hosuko, kyllä se siitä.
Kuolenko mä kun oon ottanut yhden piikin? Vai voiko rokotteen vaikutus loppua kropassa, joku syyhän on miks noita buustereita tuputettiin?
Kyllä. Sun kroppa on ikuisesti piikkiproteiinitehdas.
Olen nollarokotettu, enkä aio lähteä edes nenätikkukierrokselle
Vieläkin näitä ryssäbottien luomia ja ruokkimia ketjuja nousee googlessa esiin. Miksi näitä valeita ei siivota pois?
No sitten et ota, mitä sitä määkimään.